Vakencorner
|
Anonym
|
Bodströms - farligare än bin Ladin
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
denna nya kolumn av Jan Giullou i aftonbladet är klockren.
Jag undrar om han kan vara intresserad av denna site..?? någon som pallar maila honom kanke.? " http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,714179,00.html " (klipp och klistra, klicka inte) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Bodströms - farligare än bin Ladin
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har mailat honom förr, jag fixar det...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Med risk för " Rikets säkerhet ". Skulle vi på Vaken, med denna nya lag , kunna stämplas för samhällsstörtande verksamhet ? Det kanske i och för sig räcker med befintliga lagar . Skulle vi kunna stämplas som " terrorister " ? Det är inte bara " Muhammed " som kommer att få lida för detta vansinne, som Bodström och " grabbarna " försöker att genomföra. Deras offensiv är otäck och en samlad aktion är aktuell. Förslag ! Pumpa ut Klisterlappar om Vaken. se Vi som har träffats . Ring varandra och samkör. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Klistermärken hoppas ja alla sätter upp
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag sätter i alla fall upp dom...
Posted on: 2005/10/18 20:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Min kusin som läser till advokat säger att Bodström är en fin kille och att han försöker göra så gott han kan för att påverka i ett klimat där ramarna är små och alla kör och vrider och vänder på det man säger så att man ska framstå i dålig dager.
Kan hända att min kusin har en skadad uppfattning men i vilket fall så tycker jag att Jan Giullou är töntigast av alla ;) Det syns ju så tydligt vem han vill vara lixom...han var cool, innan man fattade att han spelade.
Posted on: 2005/11/4 15:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
cool är ugnefär som snygg, ligger i betraktarens ögon..
din kusin och bodström är nog minst lika fel programerade som win me.. inget illa menat, men bodströms senaste tv-debatt tillsammans med säpo chefen visade han sitt rätta ansikte som neo gestapo. ser ni inte det så kan jag inte hjäpa er så mkt.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
oxå fått lite fascistvibbar från honom, men min kusin gjorde mig tveksam. han kanske bara lägger på fascistytan så att folk ska gilla honom - så att han kan arbeta ifred.
inte vet jag; jag var bara beredd att vara försiktig med bestämda uppfattningar ang. honom. jag tycker han verkar frustrerad...
Posted on: 2005/11/5 4:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
De flesta människor är inte fashister, utan sådanna som aksepterar att andra är det och att deras överordnader är det utan att säga ifrån.
Boström är kanske en sådan. Men det är som någon sa, inte busarna som är det farligaste, utan de som inte gör något år dom.
Posted on: 2005/11/5 12:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag förstår bara inte hur det kan krylla av fashister i detta land i för av konstaplar i så fall.. jag hoppas verkligen inte att dom flesta är fashister.. då har vi nog ingen chans..
Tillbaka till Bodström, jag lade märke till något lite extraordinärt på den sista debatten jag såg han i. Var det någon annan som såg triangeln han har i pannan?!? vet inte om det var rynkorna som gick ihop som en triangel i panna på han eller om han medvetet fixat dit en liten illuminati symbol på pannan.. kanske har någon en närbild på ministern som kan intyga detta`? (liten tanke) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Man kan tyda lite av sidorna av en pyramid på detta fotohttp://www.aftonbladet.se/nyheter/051 ... 6s24-bodstrom-451_368.jpg
Sen har dom massa smink på det :P
Posted on: 2005/11/5 22:31
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login