vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Främsta orsaken till cancer
#25


See User information
Quote:

zahira wrote:
MMidian skrev:
----------------------------------------------------------------------------
#18

From
Skall ge er rätt svar nu.

Den största orsaken till cancer är inandningen av syre. Cancer är priset vi tillsammans med alla andra organismer som använder syre till metabolismen får betala. Så är fallet med mänskligheten, de allra flesta som dör av cancer gör det av cancer orsakad av syre.

Inte av strålning eller kemikalier utan av syre. Massmedia och storföretagen som hypat upp cancer för att kunna tjäna pengar.
Posted on: 07-04-02 21:10
_______________________________________________________

Du menar väl syrebrist ? Syre har vi ju alltid behövt för att leva !
Nä det stämmer att syre är ett gift, därför behöver vi tillföra ANTI-OXIDANTER som till viss del neutraliserar syret eller städar cellmembranen från det vi kan kalla "plack", men i transporten behöver vi ett "bra" vatten som kan ta skiten med ut, i föredrag brukar jag jämföra vattnet med ett godståg som tar med sig näring till cellerna och bär med sig "slagget" där ifrån, men är vattnet redan "laddat" med skit, så får det inte plats så mycket på tåget ut......läs Viktor Schauberger så faller bitarna på plats....så, "bra" vatten och anti-oxidanter är nyckeln till att skydda sig.....själv anser jag att det kommunala kranvattnet duger att diska i.

Posted on: 2007/4/3 10:34
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Främsta orsaken till cancer
#26
Jag rekommenderar dessa två med tanke på ämnet.

Jerry Brunetti A Personal Odyssey:Cancer, Nutrition and Health
http://conspiracycentral.net:6969/sta ... 96de3248d6e3c5758232a395d
700 MB

Food as Medicine (Jerry Brunetti, 2005)
http://conspiracycentral.net:6969/sta ... 1a816161d8da2bc9e0b069143
700 MB

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#27


See User information
Tandlossning, parodontit, har ett kroniskt inflammatoriskt ursprung och mellan 15 och 30 procent av Sveriges befolkning är drabbade av sjukdomen. Orsaken till att man drabbas av tandlossning är inte klarlagd, men olika riskfaktorer kan vara rökning, speciella bakterier, ärftlighet, hjärt-kärlsjukdomar och diabetes. Under de senaste tio åren har även stressens påverkan på munhälsan studerats av ett flertal forskare. Även cancer är vanligt..

Posted on: 2007/4/3 20:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Främsta orsaken till cancer
#28
cancern är en kod som verkar finnas inom alla levande organismer som är som en självförstörings mekanism..

bland det mest naturliga som finns.. allt bryts ner med tiden.

stress och inre hat mot dina "med cancer sporer" lär ju skynda på proccesen en hel del..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#29


See User information
puss och kram-amalgam

Posted on: 2007/4/4 18:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Främsta orsaken till cancer
#30


See User information
Quote:

Proxy-efekto wrote:
cancern är en kod som verkar finnas inom alla levande organismer som är som en självförstörings med cancer sporer..

bland det mest naturliga som finns.. allt bryts ner med tiden.

stress och inre hat mot dina "med cancer sporer" lär ju skynda på proccesen en hel del..


Det är vissa ord jag inte förstår här:

"...självförstörings med cancer sporer..." fyra ord, har du satt ihop dom knas, kanske...

De här orden förstår jag inte riktigt heller:
med
cancer
sporer

Posted on: 2007/4/4 20:26
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS