Vakencorner
|
Amerikanska regeringen spionerar på dig genom din skrivare
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.idg.se/ArticlePages/200510 ... 0051019030935_PFA.dbp.asp
Det har länge varit känt att många laserskrivare automatiskt täcker utskrivna sidor med information genom ett för ögat osynligt mönster – nu har forskare knäckt koden.
Posted on: 2005/10/19 6:56
|
|||
|
Bring on the apocalypse...
|
||||
|
||||
|
Re: Amerikanska regeringen spionerar på dig genom din skrivare
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tja, Shy o lössen!
För ett tag sedan var det lite rubriker om att en funktion i MS Word sparade mer information i dokumenten än bara text/form. http://www.idg.se/ArticlePages/200308 ... 20030815162521_IW.dbp.asp Någon mer har inte jag läst om. Hälsar Kaliyuga
Posted on: 2005/10/19 11:08
|
|||
|
Bring on the apocalypse...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2005/10/29 4:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja tänkte hoppa lite från huvudämnet...
Jag måste beräta mina erfarnheter... Jag är rätt säker på att jag är telefonavlysnad (kanske säpo) naturligtvis vet dom vilka alla på vaken.se är med hjäpl av ip nummer osv... i början när ja börja ringa runt till andra sanningsökare blev det ett jäkla knastrade i telefonen och pip, volymen sänktes osv när ja ringde till so88 en gång bröts samtalet osv detta hände bara när ja rinde till sanningsökare inte till mina "vanliga" som mer elle mindre skiter i politik..... säpo säger ju idag att de avlysnar vissa telefoner för rikets säkerhet terrorism tjafstet.... de har ju även börjat registrera såna som ex söker på ex google på orden antirassist antikapitalism nazism..... klart som fan att även ex illuminati ingår det säger dom ju ej förstås men ändå.... jag såg för ett tags sen lukas modysons film terrorister den handlar om de ungdomar som kastade stenar under EU toppmötet... i filmen berättas och vissas det att....säpo hade filmat en man fråm det han klev av i gbg och fram tills "demostrationen" alltså har de koll¨på dessa vänsteraktivister så nog fan har de koll på oss... ..... det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad hälsar masken mellan sjöarna och njuter i fulla drag av kaffet framför datorn |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
pratade om detta med min polare som varit service tekniker åt Xerox här i Stockholm... visst är det så! finns feta 20/40/80 GB diskar i kopiatorerna som lagrar allt..
DN tar även upp detta idag: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.js ... 0864&previousRenderType=6
Posted on: 2005/10/29 10:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Shit,...nu skall jag öppna min skrivare och kolla...
Posted on: 2005/10/30 16:44
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login