vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

chemtrails över stockholm

See User information
vädermodifikation i sverige?
dessa trails fotades ovanför Slussen/Södermalm i Stockholm början på september (tror jag det var).
sällan jag ser såna trails här i Sverige...

Resized Image
Resized Image
Resized Image

anti

Posted on: 2005/9/30 18:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: chemtrails över stockholm
Det har pågått länge över stora delar av världen...

Över Gotland kör dom för fullt, snart varje dag...
Bilderna Du postade här är snart vardag, och vad skall man göra??? Det går inte att få en enda journalist att tänka, näää, så är det inte... Sen ere slutdiskuterat...

Hare... Tackar för bilderna, skall använda dom när jag mailbombar media :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
samma över malmö

Posted on: 2005/9/30 19:13

Anonym

See User information
Resized Image
Resized Image
Resized Image

ytterliggare chemtrails över södermalm idag, iaktagna runt 17-tiden idag. beklagar de kassa mobilkamera-bilderna!

[svarta pricken ska vara solen]
black hole sun, won't you come
wash away the rain... /soundgarden

Posted on: 2005/10/19 20:26

See User information
Hur ska man vara säker på att det är chemtrails och inte kontrails?

Kollar ni hur länge de syns på himmlen och har koll på temperaturerna i lyfften eller liknande?

Posted on: 2005/10/19 21:29

Anonym
dom körde på riktigt ordentligt över stan idag..
det går inte att missa.

See User information
Kontrails varar bara ca 8 min ungefär och är väldigt högt upp luften för passagerar plan flygger väldigt högt

Chemtrails varar väldigt länge och försvinner inte utan sprider ut sig över himlen...om det är blåsigt och det finns naturliga moln så kan man jämn föra hur de förflyttar sig...vanliga moln rör sig snabbare

Posted on: 2005/10/20 6:51

Anonym
1. Ett contrail kan inte göra annat än att försvinna efter ett par minuter, det värms upp av solen och försvinner.

2. Vissa trails som sprutas ut försvinner också efter 5min, men kommer tillbaka och breder ut sig.

3. Om man tittar upp på himlen efter en dag med mycket chemtrails så ser man att "ovanliga" moln har bildats. De ser ut som om man dragit ut vadd.

4. Många av dom är numer omärkta flygplan.

5. Har en kille på en flygplats som ringer när omärkta flyg startar, efter 45 min är dom över Gotland.

6. Jag har stenkoll på destinationerna flertalet flyg flyger till, flertalet åker fram och tillbaka, "letar dom efter landningsbanan? - Nej"

7. Vissa trails ser ut som små korvar efter ett tag, också ett omöjligt fenomen som inte kan kopplas till contrail.

8. contrails uppstår på ca: 30 000 fot, jag har själv flugit på ca: 14 000 fot med privat flyg, och chemtrails kärror flyger straxt över, klimatet på denna höjd gör det omöjligt att frysa ånga till contrail.

9. Ofta så flyger en Boeing 747 "4 motorer" straxt över Gotland, den lämnar 2 spår efter sig, inte 4.

Med mera....

Hare gott....

See User information
Jag plåtade lite trails över min fars hus på hans födelsedag. Jag fottade planet när det kom och hela tiden tills jag gick hem. Molnen fanns kvar 3 timmar effter flygningen och hade bildat en brad målnliknande slicka. Men far min såg bra konstigt på mig när jag förklarade vad jag gjorde.

Posted on: 2005/10/20 18:54

Anonym
Så nu har jag själv sett det och en massa till

Idag efter jobbet såg jag plötsligt hur folk tittade upp mot himlen

det kom ett flyplan över oss som bildade minst 3 sträck avgaser/moln

(elle va fan det heter)

utsläpet var otroligt stort och grovt och det var kvar på himlen tills ja åkte det bildade kedjeliknade korviga objekt...

detta skede kl 16.35 vid redbergsplatsen (Göteborg)

jag har ingen anning om vad detta är
om det har ett gott eller ont syfte
men jag såg vad jag såg....

kan ju ha en naturlig förklarning med

avslutar med ett citat från
JFK
"Ett land som som är rädd för att låta människorna själva bedöma sanning och lögn är ett land som är rädd för sina medborgare"

MVH Maggot

Anonym

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper