vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Fågelinfluensa till Sverige?
Vad säger ni om detta?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=222490

Det som jag undrar:
- En del av konspirationen att få mer svenskar att undergå vaccination?
- Om det blir verklighet, hur skyddar man sig?
- Varför pratar de om massvaccination när det inte finns något vaccin?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Fågelinfluensa till Sverige?

See User information
Jag vet inte så mycket om detta, men jag har hört att hela denna grej är klart överdriven för att skrämma folk att ta vaccin. Vad jag tror jag läste var att denna influensa är inte mycket allvarligare än en vanlig influensa och dödsfallen mycke få.

Jag tror man skyddar sig bässt genom att ignorera det som dom säger och att anta att det är lögn.

Gämför även antal (hittills) döda till antalet sjuka av de kända vaccinskadorna. Offta är det redan här oproportionerligt, och då borde man kunna anta att de officiella bieffekterna är gravt underdrivna.

Posted on: 2004/12/26 22:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Gardera dig billigt, inte dyrt genom livshotande vaccinationer. Skaffa kollodialt silver (KS) som är (var) en naturligt del i maten förr. Saknas nästan helt nu. KS är joniserat silver, alltså mycket små beståndsdelar. Tänk bara på att det är färskvara. Det brukar nämnligen inte framgå av flaskornas deklaration. Är det ett halvår gammalt, leta reda på nästa att köpa eller tillverka själv.

Förskylningar neutraliseras från 6 minuter ocgh uppåt ett antal timmar, allt efter omständigheterna.

Infektioner (egen erfarenhet) som t.ex. urinvägsinfektion som hann ner i ena testikeln, var nästan borta efter 5 timmar.

Virus och baciller som inte är naturliga i kroppen har knappt en chans. Så länge du inte kör för långa kurer eller överdriver intaget så påverkas inte de vi har naturligt, de har varit vana vid KS i många årmiljoner under vår utveckling.

Förr hade de rika maten i silverkärl, åt med silverbestick, bara en statuspryl? Nix, det var för att hålla maten färsk länge och unvika sjukdomar. När dåtidens "kulturförbättare" ockuperade Amerika och speciellt när de färdades tvärs landet så lade de en silverdaler i mjölken för att den inte skulle surna. Har för mig att de gjorde detsamma med vattnet då det var långt mellan dessa livgivande hål.

Sök på Kolloidalt Silver på nätet men använd sunt förnuft. Ett tips är Stig Hastrup med beskrivning för billig enkel hemmatillverkning.

Posted on: 2005/3/1 22:09

Anonym
Lazarus
Tack för tipset! När ska man äta KS? Endast vid förkylningar och liknande? Eller också som förebyggande?

Dessa är tillverkare av KS och listar försäljare i Sverige av det:

http://www.ion-silver.com/

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper