vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
månlandningen
#1
vad tror ni var dom månen 69?
eller filma dom det ?
alla bvevis som finns på att den var fejk går att motbevisa
själv är jag kluven
tänker inte ofta på detta men undrar vad ni tror?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#2


See User information
Det finns en film som heter a funnny thing hapend to the way to the moon. Där ser man en bit film som onekligen ser ut att vara en trickfilmning av jorden från månen, men som istället igentligen är en film av jorden från en låg omloppsbana.

Dock så är det inte så intresant för mig att veta detta, det spelar ingen roll.

Posted on: 2005/1/8 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#3
Jag är inte speciellt intresserad heller av månlandningarna. Har tittat en del på det, men inget som fastnat av intresse.

Juri Gagarin, den "första människan i rymden", ska ha däremot varit en sovjetisk propagandabluff, enligt Juri Lina.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#4
enligt juri lina var vi inte på månen heller
erkände inte Juri Gagarin att dom fejka han tur?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#5
Någon som såg dokumentären på ettan idag?

"Månens mörka sida"

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... e=20050110&searchDep=8744

Dokumentären ger ju med bevis att månlandningarna var bluff, kanske inte alla, men troligen alla. Stanley Kubirck var inblandad i bluffen och tydligen så blev alla i filmteamet mördade.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#6


See User information
Quote:

A skrev:
Någon som såg dokumentären på ettan idag?

"Månens mörka sida"

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... e=20050110&searchDep=8744

Dokumentären ger ju med bevis att månlandningarna var bluff, kanske inte alla, men troligen alla. Stanley Kubirck var inblandad i bluffen och tydligen så blev alla i filmteamet mördade.


Hade du bemödat dig och sett hela sändningen så hade du vetat att detta är INTE en dokumentär utan en fejkad sådan.

Fråga dig i stället själv: Vilka saker talar emot att dom varit på månen?


Posted on: 2005/10/27 12:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#7


See User information
Japp, det där var ju en så kallad låtsasdokumentär, sannolikt gjord för att diskreditera och förlöjliga dem som menar att månlandning var en bluff. Det finns ju flera faktorer som talar för
att det faktiskt var en fejk. Visste ni att det ligger ett giftig bälte av strålning runt jorden som kallas Van Allen belt. Efter de s.k månlandningarna i slutet på 60 och början på -70-talet har ingen av de rymdfärjor som skickats upp passerat detta bälte. Vad tror ni det beror på? På de astrounater som anses ha gjort månfärden fanns inte ett uns strålning uppmätt när de kom tillbaka på jorden.
Hur kan det komma sig? Med den dräkt och de handskar som astrounaterna bar är det absurt att tro att de skulle ha kunbnat tagit så perfekta bilder som de gjorde. Det har gjorts experiment som visar att de skulle ha all möda att överhuvudtaget kunna lokalisera knappen och trycka på den på de kameror som satt fast på deras bröst. För ett par år sedan var det en journalist som fick tillgång till Nasas arkiv när han skulle göra en dokumentär om månlandningen. Av en händelse hittade han en bit film som bevisade vilken bluff alltihopa var. Han tog därefter med sig filmen och sökte upp de astrounater som var med när det begav sig och konfronterade dem med beviset. När han bad dem svära på bibeln att de varit på månen så vägrade alla utom tre, och de var inte troende. Neil Armstrong har alltid vägrat ge intervjuer om månlandningen? Vad kan det bero på? till de som vill veta sanningen kan jag rekommendera två filmer "A funny thing happened on the way to the moon" och "Astrounats gone wild."
Den senare finns att ladda ner här:

http://conspiracycentral.net:6969/ind ... ?filter=Video&search=moon

Lyssna också på den här intressanta intervjun med Bart Sibrel:
http://www.theedgeam.com/interviews/audiofiles.htm

Posted on: 2005/10/27 12:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#8
Alls bevis som pekar på att vi inte var på månen
går att motbevisa
ex skuggor...
flaggan osv

http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html

ja tror vi var på månen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#9


See User information
Jag var också tveksam till att det var en bluff, ända tills jag fick se "Astrounats gone wild". De som var inblandade i "månfärden" säger mot varandra och vågar inte svära på bibeln att de varit där. Dessutom finns det som sagt en filmsekvens från den s.k månfärden som visar att det är en bluff. Bart Sibrel som gjort dokumentären uppmanar t.o.m astrounaterna att stämma honom så att han får bevisa det inför domstol. Ingen har nappat. Däremot började vissa av dem att slåss.

http://clydelewis.com/dis/gorsky/gorsky.html

http://nardwuar.com/vs/bill_kaysing/index.html

http://advweb.com/kw/forum/misc/messages/689.shtml

Posted on: 2005/10/27 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#10


See User information
Som Lightsaber skrev så är dokumentärern "Månens mörka sida" en dokumentär som är gjord för att förlöjla folk som tror på konspirations terorier och dom som kollar på den. Väldigt smart gjort. I sverige har det också gjorts likanden dokumentär, det är den om hadlar om att vm i fottbol aldrig spelades i sverige "kommer inte ihåg va den heter"

Man kan jo undra varför TV sänder falska konspiratoins terorier dokumentärer och inte riktiga istället :) När svt 2 hade konspiration som team lärdag så sände de dessa 2 dokumentärerna

Tillbacka till månlandningen..jag tor inte själv att det har hänt som de säger, men jag tror däremot att usa har varit på månen med ufo. På backsidan på månen som aldrig vänds åt jorden ska det finnas byggnader + alien baser

Fox dokumentärern är också trevlig att se på om mån landningen
Conspiracy Theory - Did We Land On The Moon.avi

Här är ett klipp som visar hur månladningen spelades in :)
moontruth.mov finns här http://www.gaiaguys.net/moontruth.htm

Posted on: 2005/10/29 9:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#11
Den som fortfarande tror jänkarna varit på månen befinner sig i ett hopplöst förnekande stadium och jag tycker inte dessa individer ska kalla sig själva för vakna..

bevisen mot detta fakta är oändligt, när man väl ser dessa dokumentärer så blir det hela ganska glasklart..
att regeringen sedan gör en konpirationsfilm om en konspiration är ju bara pricken på i'et..

sluta kalla er själva för vakna!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#12
Lägg av efteko

ja har sett filmen did we land on the moon

och alla tekniska bevis som pekar på att vi ej var där som
flaggan vajar
och inga stjärnor finns med på bilderna...
fotspår i marken osv
ALLT detta har en helt naturlig förklarning....


vartenda bevis går att motbevisa!

men ifs så har ja ej varit på månen och inte du heller så ja e ingen expert

Maggot

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#13
det finns många fler bevis än så..
alla kritiska autronauters död, säkerhets inspektören " Thomas Ronald Baron" död där man aldrig mer hittar hans 500 sidiga rapport av apollo programmet.

detta är bara små potatis.. jag antar maggot att du älskat " the land of the free" lite för länge för att kunna ge det hela en rättvis överblick..
eller så är du helt enkelt inte vaken nog att se sanningen i vitögat...

men visst får man tro vad man vill. jag tror inte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#14


See User information
Uppenbarligen finns det en hel del som är mysko med månlandningen. Man kan ju tänka sig att det hela kanske bara var ett spel för galleriet för att vinna emot sovjetmakten i vem som kom till månen först... Who knows?

Frid/Psilo

Posted on: 2005/10/29 13:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#15


See User information
Well, eFekto, jag håller med.....

Mycket av de s.k "motbevisen" kommer ju från NASA=
(N)ever (A) (S)traight (A)nswer vilka är ännu en Illuminatifront.

Van Allen bältena hade ju tagit kål på Astro-NOT-erna.Man hade behövt över 1 m tjockt blylager på rymdkapseln som bara hade ett tunt skal av aluminium.

Ryssarna skickade aldrig någon till månen eftersom man visste detta sen slutet på 50-talet.

Är det inte konstigt att man under 35 års tid inte skickat någon mer till månen, då tekniken utvecklats ???

Neil Armstrong som ALDRIG vill ge intervjuer trots han varit USA:s hjälte i 35 år!!! (har gjort totalt 3 !!!)

Massa folk som mördats och tystats...

etc, etc etc......

Osar för mycket katt...Ännu en bluff är jag rädd för, och ännu en dåligt regisserad sådan.

mvh eureka


Posted on: 2005/10/29 14:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#16


See User information
FAQ av de som har gjort några av dokumentärerna http://216.26.168.193/moonmovie/default.asp?ID=8

Posted on: 2005/10/29 17:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#17
God kväll efekto

svar till
detta är bara små potatis.. jag antar maggot att du älskat " the land of the free" lite för länge för att kunna ge det hela en rättvis överblick..
eller så är du helt enkelt inte vaken nog att se sanningen i vitögat...

men visst får man tro vad man vill. jag tror inte.

....
Tidigare i mitt liv var jag en arg typ som hade usa
idag kan ja inte säga at ja "hatar" för ja anser att man inte mår särskilt bra utav hat
så jag har verkligen inte älskat usa
vad det gäller att våga se sanningen e jag rätt öppen

ta det onda med det goda..

jag säger egentlieg varken att vi var där eller inte men iaf alla tekniska bevis går att motbevisa så det är inget att komma med
det andra e dock intresant intervjuer och mordfall...
och det e la det man bör ha som argument isf

men ska ja vara helt ärlig så skiter ja mer elle mindre om det finns en amerikans flagga på månen ...
jag har ändå inte tänkt åka dit och hämta den

"de är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

Maggs

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#18


See User information
Tjenare maggot, du verkar vara på finfint humör ikväll,...är det starka drycker igen månne?

Gamle maggot skrev...
Quote:
"de är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"


Jag skulle vilja utrycka det så här...
Quote:
"de är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människorna som vänder andra kinden till"


Ondska tar inte reson,...ondska skiter i om man är god eller inte...

Hälsningar den oerhört trevlige och fina Psilocyber

Posted on: 2005/10/29 20:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#19
Hejsan phil

ne det blev en lugn helg

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: månlandningen
#20
NASA ska till månen snart igen. De jobbar redan med utveckling av nya farkoster.

PS. Van-Allenbältet är inte så farligt som det anses att de skulle vara döda när de passaerade det. Det är en så liten stund de exponeras för det att det inte har några större hälsorisker.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: månlandningen
#21


See User information
Van-allen bältet,...!?...det har jag hört talas om. Den där Illuminaten L Ron Hubbard hade en del vilda "fakta" (läs, L Ron Hubbardfakta) om det,...t ex att när man som andlig varelse efter döden lämnar kroppen och jorden och passerar van-allen så aktiveras den inplantering (som finns hos alla enligt honom) och som dirigerar anden (Thetanen) till "implant station" fö att rapportera in, samt skickas tillbaka till fängelseplaneten för att inkarneras i en ny kropp i det globala koncentrationslägret som upprättats på jorden.

Gråingarna (Själens maffia) rockar tydligen fett...


Posted on: 2005/10/30 11:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
23 user(s) are online (23 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 23

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS