vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
reptiler och varldens ledare.
Jag har ingen forutfattad mening om att aliens inte har kommit ner till jorden och level bland oss. Men vad ar bevisen for att george bush och den engelska kungliga familjen skulle vara reptiler? Jag vill se bevis. Jag kan latt tro pa att dom ar reptiler sa lange jag far se bevis pa det.

BTW. sanningsrorelsen ar illuminati styrd, vilket inkluderar vaken.se sa fu.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: reptiler och varldens ledare.
det "reptiler" har gemensamt är deras rädsla för förändring..

detta är micros främsta egnskap som därmed sätter honom i samma båt som "världens ledare"..

MVH
eFeKTO- Fördetta Ockult ADMIN och föredetta Vän Med Reptilen Micro..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
vad yrar du om, skriv sa att jag forstar, jag orkar inte tyda hieroglyfer.

See User information
Har ni aldrig funderat på VARFÖR vi alla har en reptilhjärna?
VARFÖR vi har en svans?
Svans = svanskota, en del ,fler och fler faktiskt, föds med en fullt utvecklad svans som man "måste" operera bort efter födseln.
Har ni aldrig funderat över VARFÖR vi ser ut som vi gör som foster?
Några föds med sina gälar kvar...
Osv

Posted on: 2007/5/2 14:39
Äkta styrka är att våga erkänna sina svagheter

Anonym
Se David Ickes film med Credo mutra
finns väl en hemsida som heter
reptilanagenda.com om ja inte minns fel oxå..

Intresant teori det där iaf men oviktigt i dagens läge

See User information
Yes, se tex www.davidicke.com.
Å shamanen han intervjuar i Reptilian Agenda är Credo Mutwa.

Vad är det som gör att du skriver att det bara är en teori?
Om man studerar de flesta av alla dina (Maggot/Apa) inlägg i detta forum så tolkar jag det det som om du i alla fall alltför ofta använder din reptilhjärna.

Reptilhjärnan styr våra sk överlevnadsinstinkter.
Å då man blir "attackerad" genom skrift på tex detta forumet så är man faktiskt inte fysiskt hotad.
Men om man låter sin reptilhjärna "styra över sig själv" så REAGERAR man som om man faktiskt är hotad.
Detta gör att man använder sig av det sk "fäkta eller fly" beteendet.
Man kan då inte relatera till nuet utan man flyr från situationen, eller, man "slår tillbaka".
Å då hamnar man i en personlig "smutskastning"/"pajkastning" eller vad man nu vill kalla det för.
Å argumenten har då INGEN som helst saklig förankring i verkligheten utan man "slår då under bältet" för att få den andra ur balans.

Istället för, att använda sitt hjärta, sin intuition, sitt sunda förnuft osv som istället skulle kunna få BÅDA (eller flera) parter att RESPEKTERA varandras åsikter å upplevelser å BÅDA utvecklas genom detta...
Istället för att den ena eller båda sårar varandra genom ego-beteende (läs reptilhjärne-styrt-beteende).

Posted on: 2007/5/2 16:07
Äkta styrka är att våga erkänna sina svagheter

Anonym
Håller med Apan. Huruvida reptilier ligger bakom konspirationen eller ej, det är ganska oviktigt. Många är överens om att det finns en konspiration, men vilka som befinner sig på pyramidens topp är en fråga som skapar splittring.
Tiden kommer att visa oss sanningen och okunskapens slöja kommer att lyftas. Vi får ha tålamod.

Även om man är övertygad om reptilteorins riktighet kan det nog vara strategiskt riktigt att inte betona reptilerna om man vill bli tagen på allvar.

Det finns så mycket som kan bevisas genom fakta här i den materiella verkligheten. Man måste nog börja där om man ska få genomslag i samhället.

Anonym
att det inte paverkar dagslaget ar det varsta bullshittet jag nagonsin hort. Ifall det ar sant, VAFAN TANKER DU MED FOR ATT ENS KUNNA VIFTA BORT EN SAN SAK IFALL DET SKULLE VISA SIG VARA SANT. Hur kan du pasta att det saknar betydelse?

Ok, vissa manniskor fods med utvecklade svansar, men far inte det oss att mer likna apor och daggdjur an reptiler? Jag vill se en person skifta till en reptil. For mig sa later detta inte helt omojligt, kolla bara pa kameleonten. Den kan tydligen andra kemiska egenskaper i sitt skinn och massor av andra fiskar.

Var det nagon som kom ihag nar george senior bush fick varldens brannskador pa grund av solen, han sag ut att nastan tappat all skinn. Det var pa aftonbladet tror jag.

Anonym
Hursomhelst så är det mycket intressant.

http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid

Fast hävdar man att det har med New Age att göra så har man inte fattat mycket... ändå.

Jag har mina egna teorier kring detta, men det skriver jag om på egen plats vid tillfälle...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper