Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Rösta i valet år 2010 !
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag förstår inte riktigt poängen, rösta? På vem, politiker/parti? Sen då? Skall han/hon tala om för mig vad jag får göra och inte, och bestämma vad som är bäst för mig? Som om dom någonsin vetat om vad som är bäst för människan. Dom vet bara vad som är politiskt rätt, och det har ingenting med människan att göra.
Större delen av alla problem i dag sitter framför datorn just nu, konsumenten, och den tänker inte själv. Den säger heller inte ifrån. Så länge vi köper deras leksaker och den fruktanslöst dåliga maten så flinar dom sött åt oss, alla vi barn i bullerbyn, kommer att bli så framöver, bokstavligt talat. Det börjar bli svårt att ta sig ifrån allt rassel från städerna, tut tut mums mums! Jag har aldrig röstat förut, kommer heller aldrig att göra det, för vem fasiken vet om vad vi behöver just här, och så ser det ut på dom flesta ställen har jag hört! Att ha hoppet uppe är sunt och kan ge kraft, se bara till att ha hoppet uppe för Dig själv, och inget parti eller välbetald svärmorsdröm med krokodilkängor. Natti |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
David Icke skriver i sin bok "sanningen skall göra er fria" om robotradika och om robothögern.
Och jag uppfinner nu ordet "robotkonspirationsteoritiker" Med innebörden " En robotteoritiker kan inte göra något som är skapat av de styrande för då stödjer han den nya värlsordningen" Jag kommer rösta på SD i nästa val för att de är enormt EU skeptiska och vill stoppa invandringen till sverige och när dessa människor syns i TV kommer det inte bara vara politisk korrekta människor i tv utan några som vågar ta upp globalisering, bilderberg och invandrarrelaterade problem. Detta kan i sin tur bidra till en kedjereaktion då folk där hemma framför nyheterna se våra riksdagsledamöter prata om bilderberg och invandring (Sverigedemokraterna som parti har inte tagit upp bilderberg men några högt uppsatta inom partiet har gjort det på egna insitativ dock har Nationaldemokraterna tagit upp bilderberggruppen några gånger) Rösta symboliskt inte för att du tror att det ska ske någon direkt förändring. Jag minns Moderaternas valaffisher för 5år sedan "rösta på din läkare" eller "rösta på din granne" Jag säger "rösta för yttrande frihet" |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En idé (som säkert redan kläckts) är kanske att man när nästa debatt är, där det finns nmöjlighet att sms´a in frågor att vi går ihop och skickar frågor om bilderberg och liknande. Om det är direktsänt så tror jag inte att deras editörer hinner med och förhoppningsvis så slipper några sms igenom och kanske öppnar ögonen på några. Men det allra bästa hade vart om programledaren hade frågat partiledaren om t.ex bilderberg. Är nyfiken på ansiktsuttrycker och minen
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har gjort det flertalet gånger..
men jag tror nog det finns ett filter mot dessa ord som "bilderberg" precis som säpo kollar upp såna ord via sms tele och internet.. Sedan så skulle en programledare aldrig fråga något han inte "får lov" att fråga eller inte ens hört talas om.. Jag har pratat med journalister och riksdagsledamöter som aldrig hört talas om bilderberggruppen ens.. Men vad du kan göra är att ringa in till ett program och säga till "personen i början vad du tänkt fråga" och när du sedan kommer fram så ställer du din riktiga fråga |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det stämmer säkert det du säger med filter osv, men jag blir så arg när jag hör det att jag nästan inte vill tro det!
Nån härifrån med taletsgåva skulle försökt att bli publik och sitta med och med lite tur ställa nån fråga. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alltid säger folk "nån borde" va fan gör det själv ta ansvar folk kommer ta till sig även om man inte är ackademisk skolad. folk kommer undra och via sin intution börja undersöka. KÖR PÅ FÖR FAN! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
SD är Sveriges sista hopp.Jag kommer att rösta på dom inte för att jag tycker det är det perfekta partiet då där inte finns några sådana utan för att dom är ett stör moment mot alla Nwo fanatiker (globalister )i riksdagen .Dom vill ju ut ur EU, minska invandringen ,höja återvandringsbidraget .Jag vet att där inte existerar någon riktig demokrati men en sak är säker det gör mer skada än nytta att inte rösta .Om ni bryr er på Sveriges framtid ge SD er röst ge dom en chans .Det kanske är meningslöst tycker många men det behövs anti EU&globalist parti som kan störa NWO elitens planer iSverige som maggot säger det kanske kan få folk att höja sitt medvetande lite och höra lite riktiga disskusioner i stället för se på spelet för galleriet . |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login