Vakencorner
|
Anonym
|
Egyptian healing rods
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.rodsofra.com/faq.htm
hitta det här för nått år sen ... stavar som i kontakt med din kropp alstrar lite ström man blir som ett batteri.... för den som är intresserad lätt att bygga själv ända kruxet är att få tag på zinkrör ? koppar finns ju överallt.. dom som jobbar med det här påstår att faraoerna använde sig av den här tekniken det är svårt att inte tro på det när man ser alla bilder med faraoer som håller i stavar ..... känns som det är en supergrej...... prata med än som sa att indianerna gick omkring med zink och koppar och alstra lite ström hela tiden... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Egyptian healing rods
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ja ja jag vet att du inte tycker om ström :) "låga elräkningar" men faktiskt så sa en väldigt andlig person till mig att det ända sättet att få bort sjukdomar var med ström /energier så det så onda andar kan endast drivas ut med olika energier ? ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att det enda med ström, det måste vara den där elektriska varianten...
För din del så vet jag inte om du kan bli av med dina sjukdomar med hjälp av elektrisk ström - vad jag hört så håller man på att ta fram energier som ska ge alla full hälsa - det är bara en fråga om månader, så kommer det ut på marknaden. På Avdelningen använder vi med gott resultat - alla har blivit fullständigt friska och har gått vidare i det tillståndet - denna behändiga alternativa hälsometod: ![]()
Posted on: 2007/5/3 19:49
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Känns som det är lite för mycket ström på den där bilden Positiva är att allt levande dör typ virus maskar celler som kan ställa till problem :) ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax, du är ungefär som Zink, bara din variant av flum är ok, helt oavsett fakta.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mina katter brukar såva öppe på en hylla där några gardiner ligger de har dock aldrig slumrat till på spisen eller på TVn
De verkar inte gilla ström så värst mycket |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skärp er, det är inte ström som växelström eller liknande, det är galvaniska strömmar/energi. Ett fenomen man råkade ut för förr i tiden, rostfritt, koppar, och stål t.ex en av dom slår ut nästa. Antingen rostar skrovet, eller också så ärglar propellern etc.
Zinkstav, eller rör. Det går att köpa zink hos nån båt-tillbehörs firma eller liknande. Zink smälter mycket tidigt och det är enkelt att gjuta själv. vipps |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe... tack. Ge mig lite fakta, vad du nu avser med det - bara det är något annat än att ta kål på mask och annat i kroppen med elström - det där kan jag sedan gammalt - innan en del av er ens kunde stava till ordet foliehatt. Skojar.
Posted on: 2007/5/3 20:12
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Man kan annars mata maskarna med lite Cointelpro, precis som eliten planerar när det inte längre finns någon användning för dem.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du kan knappast förneka att du är de första att kritisera "new age" fast du gillar att framföra din egen tes om "de-evolution", fakta tack. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"Min tes..." ojdå - jag blir mållös - jag kan inte mata dig mer - jag har gjort så många inlägg - eat it, beat it, or leave it - en del kommer antagligen att sparka och fräsa tills de stupar av stupidity.
Posted on: 2007/5/3 20:32
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Yes, whatever.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaha, det är den likspända varianten av elektrisk ström ... den som man har i munnen mellan oädel och mindre oädel/ädel metall... ![]()
Posted on: 2007/5/3 21:13
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
New age flummare.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
New Age-flummare... suck.
Posted on: 2007/5/3 21:35
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad skulle du kalla dig själv? Esoterisk Jésus?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
I relation till dig så skulle jag kallas för och kalla mig själv för: (Den beryktade) Dr Klot. Väkommen till Avdelningen.
Posted on: 2007/5/3 22:12
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Imponerande argument. Är du arketypen av judas, svara ja eller nej. Impissimus Tomten kommer att kräva svar och straff.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Korkade boskap kommer aldrig att inse det.
Vanliga frimurare gör det inte. "Högsta" graden får höra om inre mästare. De är inte ens mänskliga. (mästarna) Se carpenters film "they live". |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login