vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#1
Finns det nagon guide for hur man lattast identifierar chemtrails, jag tror jag ser ett nu, eller sa ar det jag som blivit for paranoid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#2
Det ar flera feta trails overallt, dom har varit pa himlen ett bra tag 20 min, och de sprider sig. Kan kondenserings spar vara kvar sa lange?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#3
nu kommer det in flera flygplan

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#4


See User information
contrails löser upp sig ca 2-300 meter efter planet och försvinner, du har nog drabbats av chemtralis, själv tog jag 23 bilder igår och har fångar 5 st idag på fm. så dom ligger i.

Posted on: 2007/5/6 13:45
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#5
jag tror dom sprutar mycket nu nar det ar fint vader, mycket folk som ar ute.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#6


See User information
Oavsett vad det är så är det faen inte normalt.

Det som jag upplevt är att varje gång alla dessa streck sprider ut sig och täcker hela himlen...så blir det tokvarmt.

Sen så förstör det det underbara med att se en blå himmel.
Det är en j*¤% skillnad på en molnig dag och en flygplansdag.

Osså snackar nyheterna tydligen konstant varje dag om "global uppvärming" och får människor att tro på det.
Medans det kanske är mycket enklare än så...
Setill att dessa flygplan slutar rita på himlen.

Inte för att jag har något emot värme, men då vill jag f#¤% ha en blå himmel också.

Posted on: 2007/5/6 15:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#7


See User information
Oki,
contrails följer planet och försvinner vart efter,
chemtrails däremot lägger sig som en dimma över det blå.
Det är en total skillnad på dessa, har du ett gäng chemtrails i blickfånget och kollar hur dom sprider sig så ..................

Det kallas också aerosolsprayning, ett annat namn bara.
Geoenginering är ett annat.

Lika fullt är vi drabbade av "what ever",

Skeptiker på forumet tittar på vem som tankade planet osv för mig själv titttar jag mer på vad chemtrails innehåller och vad det har för effekt på oss som "Human Beings " , då det redan är ett faktum.

Det hela är redan ett faktum oavsett vad skeptiker säger och vad vi som människor måste göra är att se sanningen i vitögat.

Kanske lite vitt i ögonrödorna för en del men ni fattar.




Posted on: 2007/5/6 17:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#8
nasta gang sa ska jag filma allt och gora undersokningar och lamna in det till en reporter hos den lokala tidningen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#9


See User information
Efter att ha studerat fenomenet under ett års tid så har jag kommit fram till att åtminstonde 95% av de "Chemtrails" som jag ser är från ordinarie flygtrafik som följer flygkorridorerna.

Faktiskt ZPZ (tror jag) som visade att ett av de foton som jag tagit på ett "chemtrailande" plan var ett norskt charterflygplan som flög mellan trondheim och Stockholm.

Efter att ha studerat kartor på flygkorridorerna så har jag dragit slutsatsen enligt ovan efter att under lång tid spanat på himlen när "chemtralsen" dyker upp.


Därför är min fundering om specifikationen för Jet-A1 (vanligt flygbränsle) ändrats vid någon tidpunkt för att skapa dessa fenomen av kondensstrimmor som utvecklas till slöjor.

Samt om dessa "chemtrails" från normala flygtrafiken antingen har till syfte att motverka eller påskynda den globala uppvärmningen


Och sist, därmed inte sagt att det inte finns andra warfare/chemtrail-program. En morgon var bilarna täckta av små gelatinklumpar som ingen av de äldre nånsin sett förut. Kan iof ha varit från lövträd.

Posted on: 2007/5/8 7:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#10


See User information
Med hygglig översikt av både Brommas och Arlandas inflygningsstråk så kan jag konstatera att de plan som anländer eller lämnar dessa flygplatser inte ligger på den höjden som "trailen" befinner sig på.
Det vanligaste trailstråken går i öst-väst-öst riktning (åt båda hållen), dvs med en kompass och kartboken i hand så blir det en linje mellan Oslo och Tallin, utan avsikt att angöra Arlanda eller Bromma.
Om man sedan får spekulera i turlistor eller dagliga avgångar så verkar det som det går på måfå, vissa dagar 20-30 plan och andra dagar några få och ibland inga alls, som idag tex 8/5. noll "trails" hitills över sundbyberg.....men dagen är inte slut än brukar jag säga.

Posted on: 2007/5/8 10:15
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: chemtrail eller contrail, hur tar jag reda pa det?
#11
en interessant historia, om den nu ar riktig, vilket jag tror.

http://www.politiken.biz/chemtrail.htm

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
48 user(s) are online (48 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 48

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS