vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Chemtrails-Because it´s an Emergency

See User information

Posted on: 2007/5/8 7:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Chemtrails-Because it´s an Emergency
Tack, skitbra sida.. Visade morsan time-lapsefilmen och nu verkar det som att poletten trillade ner till slut.

Vissa har inte tålamod att iaktta himlen i några timmar. :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det tycker jag med bra sida.........
här är en till gedigen och snygg dessutom...
svensk, hittade den precis
http://fraktali.849pm.com/chemtrail/chemtrail.html

orgonera mera

Posted on: 2007/5/8 9:19

See User information
Quote:

monitor wrote:

orgonera mera

Han säljer DVD:s och det ska finnas innehållsförteckningar att se, men jag får inte fram några av de länkarna.

Det var inte så snyggt. Det är inte heller så snygg engelska...

"Much Info on the Internet about HAARP,Chemtrail,Microwaves,Conspiracy a from the Government to give you Desinformation."

Vad är "a" - + inga mellanslag efter kommatecknet. Jag får maila honom om detta och höra om han har gjort något fel med länkarna till innehållsförteckningarna.
Annars så finns det snygghet.

Posted on: 2007/5/8 9:26
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

monitor wrote:

orgonera mera

Han säljer DVD:s och det ska finnas innehållsförteckningar att se, men jag får inte fram några av de länkarna.

Det var inte så snyggt. Det är inte heller så snygg engelska...

"Much Info on the Internet about HAARP,Chemtrail,Microwaves,Conspiracy a from the Government to give you Desinformation."

Vad är "a" - + inga mellanslag efter kommatecknet. Jag får maila honom om detta och höra om han har gjort något fel med länkarna till innehållsförteckningarna.
Annars så finns det snygghet.

Hann inte med å läsa så mycket tittade layout,
Kollade några länkar fungerade för mig.

Iallafall en diger samling att kolla igenom, nått matnyttigt finns det säkert, sammanställningen över HAARP-anläggningar blir mera såg jag. ( under byggnation)

Posted on: 2007/5/8 9:35

See User information
Jo, men länkarna till innehållsförteckningarna på DVD:s - ddet var dom jag sa inte funkade - men de funkar för dig?

Posted on: 2007/5/8 9:39
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax wrote:
Jo, men länkarna till innehållsförteckningarna på DVD:s - ddet var dom jag sa inte funkade - men de funkar för dig?

Aha, va inte riktigt med där...............
har inte sett eller kollat dom ännu,
lika bra att omtala det för vederbörande som du sa Novax.

Posted on: 2007/5/8 9:43

See User information
Har köpt dvd av Fractali som är en vän! Han som tipsade om HAARP i frankrike. Mycket bra dvd skivor och info.
Han har stoppat ett mastbygge i byn.
Har varit en skön dag idag, inte ett enda chemtrail över mej=))

här är en mejltext jag precis skickade ut till vänner o bekanta...adda gärna, korrigera misstag o faktafel o lägg till fakta så kan man hämta det här o posta till alla...

-------------------------------

Hej!
Jag mejlar dej för att sprida viktig information om något allvarligt som händer just nu.

Flera av er känner säkert till begreppet "chemtrails" (sökning på ordet på Google gav 750 000 träffar).

För er som inte gör det skall jag förklara vad som håller på att hända.
(Sveriges troligen bästa sida om ämnet: http://fraktali.travity.de/chemtrail/chemtrail.html)

Om ni tittar noga på himlen så ser ni att kondensstrimmorna efter jetflygplanen inte försvinner ibland.
Istället stannar de kvar i flera timmar och bildar tunna disiga moln.
Ibland täcker diset hela skyn och faller ner som dimma över marken. Det kan svida på huden, smaka metall i munnen och ligga som vita fibrer över marken eller huden.

Detta är alltså inget naturligt utan sprutas sedan 2005 ut i svenskt luftrum av jetplan. Fibrerna orsakar en sjukdom som kallas "Morgellons disease" och erkänns inte av läkarkåren.

"Chemtrails" förnekas av alla regeringar i de länder där allmänheten utsätts för attackerna.
"Chemtrails" innehåller aluminiumparticklar, barium (radioaktivt), fibrer, svampkulturer med bakterier, röda blodkroppar med virus och kemiska nanoparticklar som andningsfilter inte kan filtrera bort.

Symtomen av denna kemiska/biologiska soppa är: trötthet, yrsel, försämrat korttidsminne, astma, näsblod, virusliknande symtom, dåligt immunförsvar, försämrad lungkapacitet, svidande känsla under huden, fibrer som kommer ur sår eller genom huden, kronisk smärta, muskelvärk, mentala, känslomässiga problem (snabba svängningar i humör o psyke utan anledning), mycket starka mardrömmar, höga ljud i öronen (som tv testljud), kronisk huvudvärk, allegier (ökad känslighet), svampangrepp.
Alla dessa symtom är lätta att bortförklara som av naturlig uppkomst, men om du är uppmärksam på hur himlen ser ut och hur du mår kan du märka om det verkar onaturligt.

I samband med luftburna attacker höjs strålningen från telemasterna i området oftast till max.
Frekvenserna blir synliga som fraktalmönster i de kemiska molnen.

Detta är knutet till militär frekvensforskning (mobilmaster) och kopplat till ett projekt i Alaska som kallas HAARP.

Sverige är världsledande inom denna forskning (projekt "Icecat") och har blivit ett testland för amerikansk teknologi.
(tidningen "Ny teknik" 070507 "hela södra sverige en enda stor antenn").

Om du ringer med mobiltelefonen slår du ut cellbariärerna som skyddar hjärncellerna från giftiga ämnen i blodet.
Detta medför att de kemiska nanoparticklar du andats in från "chemtrails" lagras inne i hjärncellerna.

Det radioaktiva ämnet barium slår ut kroppens t-celler. T-cellerna sköter immunsystemet.
Genom att bombardera oss med virus och bakterier utarmas immunförsvaret genom överbelastning.
Detta innebär att ett ganska simpelt, modifierat virus som tex spanska sjukan kan bli en dödlig epedemi igen.
När aluminiumparticklarna och Bariumsalterna lagras i hjärncellerna blir du sensitiv för elektromagnetisk strålning. Det bildas i praktiken en radioantenn inne i ditt huvud. Du blir mottaglig för strålning, en vandrande antenn (mottagare och sändare). Även dina hjärnvågor går att avläsa och scanna, tex via en mobiltelefon. Du blir spårbar överallt.

Detta öppnar möjligheter för "mind control" som är militär vetenskap sedan 40 talet. Sök på "Tesla technology".

HAARP anläggningen kan sända på låga frekvenser över hela jorden från en och samma plats och nå alla kommunikationscenter och människor.
De kan nå atomubåtar under vattnet och anläggningar under jord.

HAARP kan hetta upp jonosfären och höja delar av jonosfären flera kilometer upp i rymden för att förbättra satelitkommunikation.
De kan värma jonosfären så att den bildar en spegel som reflekterar energin, ca 1miljon watt som kan skickas upp i en riktad stråle, och sedan skannar jorden flera km djupt. I jakt på olja, naturfyndigheter, militära anläggningar mm.
De kan medvetet utlösa jordbävningar, norrsken, vulkanutbrott, stormar, skyfall, torka och påverka vädret.

I praktiken kan de leda jonosfärens energi tillbaks till en riktad punkt på jorden för att utplåna en större stad på några sekunder, ( boken, filmen: Angels dont play this haarp av Nick Begich).
Detta innebär att jonosfärens energi följer med ner till marken och motsvarar kraften av en superblixt som slår ner varannan sekund under flera minuters tid på samma plats. Idag vet de hur man gör detta men inte hur man stänger av processen.

Sverige har en av världens högsta strålvärden för mobiltelefoni, 2.0, vilket i andra länder används för militära vapen.

Detta är den nya erans strålningsvapen (sök på "scalar weapons").
Göteborgspolisen ville köpa in mikrovågsvapen från USA efter kravallerna 2001.
I tyskland kan man polisanmäla lågstrålningsvapen om man utsätts för dom.

Det finns många teorier om varför chemtrails finns och den som verkar vanligast handlar om att kemikalierna i luften hjälper mikrovågorna att färdas eller förstärkas.
Mikrovågsstrålning förändrar hjärnvågorna, och dna strängarna i allt levande.
Det går också utmärkt att styra vädret (weather manipulation).

Många tror att 80 - 90% av jordens befolkning kommer att insjukna i virussjukdomar och dö inom en snar framtid. Dessa virus sprids via aerosoler i luften och triggas av mikrovågor att utlösa massdöd. Mikrovågor orsakar sterilitet.
(se filmen "Children of men")

Fågelviruset är en förberedande bluff för att vi inte skall misstänka en medveten plan.
Massdöd skapar en tryggare värld för de som manipulerar situationen. (Illuminati enligt konspirationsteorierna)
De styrande överlever och behöver inte oroa sig för klimatförstöring och överbefolkning.

En mer skruvad teori bygger på att Illuminati terraformar jorden och bioformar människan i väntan på att en utomjordisk ras skall ta över planeten 2012.

Jag personligen tror att Bush är en reptil=)

Om "chemtrails" inte stoppas kommer det bara gå att bo i städer och äta genmanipulerad mat.
Så alla "gröna vågare"...starta informationsgrupper och lär er motstånd.
Sök på "Wilhelm Reich" och "Orgone".
Det finns "devices" för att slå ut de militära mobilsystemen, som"towerbusters" och "holy handgrenades". Dessa sprids via aktivister som sysslar med "gifting".

"Chembusters" löser ut den dödliga sörja som sprids via "satans vita jetplan".

Kolla in sajterna;

www.vaken.se

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

http://educate-yourself.org/ct/

Jag har självklart en massa faktafel o missuppfattningar i min text men kolla själva på nätet o på himlen.
Ladda ner faktafilmer från youtube.com, tex,
"Chemtrails - Clouds of death"
eller
"Angels dont play this haarp"

Lycka till o ge inte upp. Hör gärna av er om ni vill!

Kärlek o lycka till oss alla i dessa svåra tider...

Från psychedelight...OrGone, fraktalbonde och pappa!
Darth vader reser i den yttre rymden och är ond,
Yoda reser i den inre rymden o är snäll.
Tänk på det du!

"The flu is out there" som de sa i arkiv x.

You gotta be one with the all, getting close to it all! (Melanie)

Posted on: 2007/5/9 21:28

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper