vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

Anonym
Re: The 9/11 Commission Report

"Läser Du dina länkar själv eller ser du att dom "passar in i din "tro"?

http://www.hereinreality.com/insidertrading.html

Säger att:" Between September 6 and 7, the Chicago Board Options Exchange saw purchases of 4,744 put options on United Airlines"

Och så resten....

- Between September 6 and 7, the Chicago Board Options Exchange saw purchases of 4,744 put options on United Airlines, but only 396 call options… Assuming that 4,000 of the options were bought by people with advance knowledge of the imminent attacks, these “insiders” would have profited by almost $5 million.

- On September 10, 4,516 put options on American Airlines were bought on the Chicago exchange, compared to only 748 calls. Again, there was no news at that point to justify this imbalance;… Again, assuming that 4,000 of these options trades represent “insiders,” they would represent a gain of about $4 million.

- [The levels of put options purchased above were more than six times higher than normal.]

No similar trading in other airlines occurred on the Chicago exchange in the days immediately preceding Black Tuesday.

- Morgan Stanley Dean Witter & Co., which occupied 22 floors of the World Trade Center, saw 2,157 of its October $45 put options bought in the three trading days before Black Tuesday; this compares to an average of 27 contracts per day before September 6. Morgan Stanley’s share price fell from $48.90 to $42.50 in the aftermath of the attacks. Assuming that 2,000 of these options contracts were bought based upon knowledge of the approaching attacks, their purchasers could have profited by at least $1.2 million. Merrill Lynch & Co., with headquarters near the Twin Towers, saw 12,215 October $45 put options bought in the four trading days before the attacks; the previous average volume in those shares had been 252 contracts per day [a 1200% increase!]. When trading resumed, Merrill’s shares fell from $46.88 to $41.50; assuming that 11,000 option contracts were bought by “insiders,” their profit would have been about $5.5 million.

- European regulators are examining trades in Germany’s Munich Re, Switzerland’s Swiss Re, and AXA of France, all major reinsurers with exposure to the Black Tuesday disaster. [FTW Note: AXA also owns more than 25% of American Airlines stock making the attacks a “double whammy” for them.]

On September 29, 2001 – in a vital story that has gone unnoticed by the major media – the San Francisco Chronicle reported, “Investors have yet to collect more than $2.5 million in profits they made trading options in the stock of United Airlines before the Sept. 11, terrorist attacks, according to a source familiar with the trades and market data.

Vem ljuger ?

" Idag har det köpts och sålts 148 074 144st Ericsson b-aktier bara idag och i lilla Sverige.
Du bör nog kunna visa på det normala innan du kan se några trender i det onormala.
Dessutom försök hitta sidor som säger samma sak om du skall få någon trovärdighet."

Icke normalt när det köpts och sålts 160,016,699 under hela året.

Mig veterligen har ju Ericsson nyligen gjort ett köp.

Har det något med dagens handel att göra ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej GWB! Här är ett citat ur en artikel av New York korrespondenten Nicholas Lewis artikel om 11 sept. Appropå CIA:s övningar:

"Hard evidence for the hypothesis first began surfacing in August 2002, when it was revealed that the CIA had scheduled an evacuation drill at the National Reconnaissance Office on the morning of Sept. 11, based on the script of an "errant plane" hitting the NRO headquarters."

Här är ett utdrag ur en artikel i Associated Press av
Michel Chossudovsky

"CIA Sponsored Exercise on the Morning of 9/11

On the morning of September 11 2001, within minutes of the attack on the World Trade Center and the Pentagon, the CIA had been running “a pre-planned simulation to explore the emergency response issues that would be created if a plane were to strike a building”. The simulation was held at the CIA Chantilly Virginia Reconnaissance Office."

Vad CNN :s rapport beträffar så sände de ett inslag i amerikansk TV den 11 sept. från pentagon där reportern hävdade att det inte fanns något som tydde på att ett plan kraschade byggnaden. Jag har sett inslaget och det är "INTE" gjort av 12-åringar eller några andra fejkare utan inspelat från själva TV-sändningen.
Här kan du se filmen:

http://www.global-conspiracies.com/cn ... no_plane_hit_pentagon.htm

Här är en utskrift om rapporteringen från CNN:s egen hemsida:
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0209/07/smn.16.html

Visst Bush höll ett tal till nationen 11 sept, men han tyckte INTE det var tillräckligt viktigt för att avbryta sitt dagisbesök för att göra det medan landet var under attack.

Jag tycker att USA är ett fantastiskt land på många sätt men jag anser att dess regering är allt annat än hälsosam för världen och jag skulle inte vilja bo där nu när de infört den fascistoida lagen "patriot act" som klokare personer än mig anser vara början på införandet av en polisstat i USA. Tyckte du skrev att du protesterat mot USA men i vilket fall så var det rätt att protestera mot bosättningarna i Israel också.

Om jag kastar en tom läskburk in i en hård vägg så blir den väl bucklig eller........?

Posted on: 2005/11/3 18:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
GWB
Missade du min länk?

See User information
Quote:

so88 skrev:
" Idag har det köpts och sålts 148 074 144st Ericsson b-aktier bara idag och i lilla Sverige.
Du bör nog kunna visa på det normala innan du kan se några trender i det onormala.
Dessutom försök hitta sidor som säger samma sak om du skall få någon trovärdighet."

Icke normalt när det köpts och sålts 160,016,699 under hela året.

Mig veterligen har ju Ericsson nyligen gjort ett köp.

Har det något med dagens handel att göra ?

Så du säger att det köpts och sålts 160,016,699 Ericsson b aktier totalt under detta år?

Vilket är helt FEL detta är en normal dag, inget konstigt alls.

Felet med dina flum sidor som likt dig hävdar att USA ligger bakom attackerna den 9/11 är ju att dom inte ens säger samma sak, fanns det några belägg för vad ni tror på så hade väl det varit samma uppgifter, men ICKE, mer LÖGNER bara.

titta här, sen kan du lägga ner det där med "onormal aktiehandel"
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=546

Gå till "börs", leta på Ericsson b sen tittar du på "mäklarstatistik"

Detta är vad olika mäklarhus har köpt och sålt Ericsson b aktier för dom senaste dagarna och den senaste månaden, dela alla siffror med 24 så får du ungefär hur många aktier dom köpt och sålt under en viss tid.
Ingenting onormalt alltså.

Enskilda Securities AB har under den senaste månaden köpt och sålt ca 61 000 000 st Ericsson b Aktie och detta är bara ett mäklarhus i listan har du ytterligare 62 mäklarhus och banker som köpt och sålt Ericsson aktier. Med ditt påstående så skulle dessa inte ha någon handel alls i Ericsson!! Stämmer det?

Denna information tog mig ca 10 minuter att hitta.
Skit enkelt.

Posted on: 2005/11/3 18:32

See User information
Quote:

A skrev:
GWB
Missade du min länk?

Har Du missat att detta är ett fritt land och ALLA har rätt till en åsikt?

Posted on: 2005/11/3 18:33

Anonym
Jag ser inte riktigt vad för åsikter du framför? Du framför ingen maturitet i din slutledning, som varken för den delen är av adekvat kontenta.

Och nej, detta land är inte fritt, och vi har inte rätt till alla åsikter. Och detta forum är inte fritt i alla lägen och åsikter i form av puerila argument tillhör det som anses inte höra hemma här.

See User information
Quote:

A skrev:
Jag ser inte riktigt vad för åsikter du framför? Du framför ingen maturitet i din slutledning, som varken för den delen är av adekvat kontenta.

Och nej, detta land är inte fritt, och vi har inte rätt till alla åsikter. Och detta forum är inte fritt i alla lägen och åsikter i form av puerila argument tillhör det som anses inte höra hemma här.

Härligt jag har kommit till VM i snitsiga ord...

Skriv på med fina snoffs ord som INTE säger något, men FAKTA det bemödar du dig inte att presentera.

Denna sida far med lögner, det blir något krystat då ni kritiserar ett land för samma sak.
Det handlar inte om ÅSIKTER, det handlar om FYSIK, MATEMATIK, KEMI och ALLA NATURLAGAR.

Sen handlar denna tråd inte om varför det hände utan nu har det kommit till den punkten då ni inte tror att det hände som teknisk bevisning säger.
Då är det upp till er att bevisa detta, men i stället så slinker ni in på sidospår som man med minnimal kunskap i naturvetenskap klarar av att motbevisa.

Posted on: 2005/11/4 7:40

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:

Vad CNN :s rapport beträffar så sände de ett inslag i amerikansk TV den 11 sept. från pentagon där reportern hävdade att det inte fanns något som tydde på att ett plan kraschade byggnaden. Jag har sett inslaget och det är "INTE" gjort av 12-åringar eller några andra fejkare utan inspelat från själva TV-sändningen.
Här kan du se filmen:

http://www.global-conspiracies.com/cn ... no_plane_hit_pentagon.htm

Här är en utskrift om rapporteringen från CNN:s egen hemsida:
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0209/07/smn.16.html

När är inslaget filmat, jag tippar på ca 1-2 timmar efter kraschen.
Hade något Tv-team tillåtits att gå fram till byggnaden? NEJ dom står alltså flera hundra meter från kraschen och säger detta, åter igen du tappar tidsuppfattningen.
Hur är rapporteringen från en stor olycka?
Jag ta i söndags tex. Svår busskarsch på Kanarieöarna, flera sveskar dödade.
Ett tag var det 4 st döda alla svenskar, ena gången var det busschauförern som var full, andra gången var det bilföraren i Renault Kangoon, tredje gångne var det båda.
Ser du inte mönstret?
Att dra slutsatser 4 år senare över ett inslag som gjordes max 2 timmar efter kraschen är idag INTE bevis på att inte ett plan kraschade i Pentagon.

Quote:

Lightsaber skrev:
Visst Bush höll ett tal till nationen 11 sept, men han tyckte INTE det var tillräckligt viktigt för att avbryta sitt dagisbesök för att göra det medan landet var under attack.

Men igen och igen, du måste ha klockslag för att få någon som helst relevans i ditt resonemang.
Stannade han 10 minuter för länge, var han kvar och åt mat i 2 timmar efter kraschen?
Tiden är här helt avgörande.

Quote:

Lightsaber skrev:
Jag tycker att USA är ett fantastiskt land på många sätt men jag anser att dess regering är allt annat än hälsosam för världen och jag skulle inte vilja bo där nu när de infört den fascistoida lagen "patriot act" som klokare personer än mig anser vara början på införandet av en polisstat i USA. Tyckte du skrev att du protesterat mot USA men i vilket fall så var det rätt att protestera mot bosättningarna i Israel också.

Offtopic______________________________________________

Jag tycker att det var lika rätt att protestera mot palestina och Hamas och deras självmordsbombare.

Offtopic______________________________________________

Quote:

Lightsaber skrev:
Om jag kastar en tom läskburk in i en hård vägg så blir den väl bucklig eller........?

Här borde du frågat vilken vikt buken har, vilken hastighet den har och materialet i väggen!
Det hade en med god fysikutbildning gjort.
För det är det som är helt avgörande.

Planet som träffade Pentagon kom i ca 800km/h väger ca. 100 000 kg.
Vad tror du händer om nu detta plan brakar in i en tegelvägg?

Eftersom länkar och snacket går mot en Global Hawk så borde väl det också resultera i någon form av skadegörelse?
Dessutom fulllastat med sprängämnen.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg4
Vad är det som har lämnat dessa ving avtryck på väggen?
Ett global Hawk är MYCKET mindre än så!

Posted on: 2005/11/4 8:00

See User information
Jävlans! Detta var intressant... Ungefär, som en socialpsykologisk avhandling... Skitbra jobbat grabbar!!! Hö,hö...
I vilket fall som helst så är det en djävulusisk handling detta med "tornen"...
Men f-n, Nu kan vi ju se fram mot det tredje - verkligen - slutgiltiga världskriget och vad detta betyder i teknikväg... Hö,hö...

samt:

Posted on: 2005/11/4 12:08
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Tja, vem vet det kan ju vara så att om du eller jag var president i ett land som var under attack så skulle vi INTE avbryta ett skolbesök genast om vi fick veta att landet var under attack och be om att få återkomma senare eftersom något GANSKA allvarligt inträffat. Bush fick beskedet strax efter 09:00 den 11 sept och avbröt sitt besök först 09.25!! TROTS att Bush sa att han såg det första planet träffa WTC den 11 sept, INNAN han gick in i klassrummet, trots att det bevisligen TV-sändes först DAGEN EFTER??? Den 11 sept. hade man ännu inga bilder på den FÖRSTA kraschen. DET blir nog svårt att förklara bort även för en kille med dina matematiska, fysikaliska och intellektuella kunskaper. Sen kan det ju vara så att ett mirakel gjorde att Muhammad Attas pass seglade ner genom luften och landade oskadd på gatan nedanför WTC,( detta är FBI:s egna uppgifter.)Det KAN ju också vara en ren tillfällighet att CIA faktiskt HADE en övning samma dag i New York i händelse av en terror attack där plan flög in i skyskrapor, (precis som londons säkerhetspolis hade en terrorövning den 7/7 -05. Detta är ett obestridligt faktum, det finns sändningar där polischefen uttalar sig om att de hade övningar på de platser där bomberna sprängdes.) Det KAN också vara en tillfällighet att DEN sektionen av pentagon skulle renoveras just när det s.k planet träffade byggnaden och ett plan KAN ju kanske flyga 3 meter ovanför marken i flera km innan det träffar sitt mål med perfekt precision, åtminstone i fantasin, inte enligt de flygplansexperter jag hörde en intervju med i alla fall.

Har du sett de filmer om 11 sept. som finns tillgängliga på denna sida? Man kan ju argumentera sig blå i ansiktet om tekniska saker om man vill men för min del är det ju summan av bevis som är intressant och jag finner ovanstående uppgifter samt flera andra lite för graverande för att kunna köpa att allt var gjort av några araber som lärt sig styra boeings med perfekt precision genom att öva på sportflyglan.

Jag hade fel förresten, Bush talade till nationen 08:30 dagen EFTER den 11 september. Här finns tidsangivelser om Bush reaktioner efter att han fått veta att landet var under attack:

http://www.theglobeandmail.com/specia ... athappened_article12.html

Här är filmen där Bush uttalar sig om att ha sett det FÖRSTA planet köra in i WTC, han har dessutom mage att skämta om det:

http://www.whatreallyhappened.com/IMAGES/bushsawfirstplane1.ram

Appropå att bara brandmän sa sig ha hört explosioner i WTC, här kan du se att du har fel, väldigt fel:

http://demopedia.democraticundergroun ... s.2FExplosions_In_The_WTC

Jepp, det är lika rätt att protestera mot extrema palestinier som Israeler, där håller jag med dig.

Vad burken beträffar så var det ju du själv som tog den som exempel så det borde väl vara upp till dig att tala om hur mycket den väger e.t.c för att få den effekt du syftar på.

Eller som Groucho Marx brukade uttrycka saken:

"Kom inte och krångla till saker genom att komma dragandes med fakta!"

Posted on: 2005/11/4 12:44

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:

Appropå att bara brandmän sa sig ha hört explosioner i WTC, här kan du se att du har fel, väldigt fel:

http://demopedia.democraticundergroun ... s.2FExplosions_In_The_WTC

Ja du.. Du litar hellre på andrahands och tredjehands information istället för att ta FAKTA från källan.

Film sekvens 1 är STULEN utan tillåtelse från dom 2 Franska bröderna som gjorde en dokumentär om en brandstation.
Det klippet du hänvisar till ger inte den HELA intrevjun av brandmännen.
Sen ser du inte själv i utskriften att dom säger:"It was as if as if they had detonated" Verkar som engelskan kanske skulle behöva en uppdatering eller?Hade du sett orginal filmen så hade du vetat att brandmännenbeskriver händelseförloppet då huset rasar.
Inte någon beskrivning om hur sprängladdningar detonerar.

När huset rasar är det aldeles tyst då? Eller sker det under ett visst buller?

http://www.discshop.se/shop/ds_produk ... 2630&subsite=movies&&ref=
Här får du en länk där du kan köpa filmen, titta på den och kommentera gärna om hur du skall få ihop det med att brandmännen säger att husen sprängdes.

Posted on: 2005/11/4 13:24

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Sen kan det ju vara så att ett mirakel gjorde att Muhammad Attas pass seglade ner genom luften och landade oskadd på gatan nedanför WTC,( detta är FBI:s egna uppgifter.)

Det enda jag sett om detta pass är just från obskyra sidor som beskriver det så som du gör.

Ge mig gärna en länk från www.fbi.gov (förstahands information)

Men jag tvivlar inte på att dom hittat rester från många pass.

Varför skulle allt förintas i kraschen?
Det finns ju bilder på flygplansdelar. Köp filmen av bröderna så får du se.

Posted on: 2005/11/4 13:34

See User information
Huvudpoängen med min länk var inte huruvida brandmännen sagt att husen sprändes, vissa av dem sa sig ha HÖRT vad som LÄT som explosioner, det ÄR ju ett faktum. Min poäng är att de var långt ifrån ensamma om att ha hört vad som beskrivs som explosioner inne i WTC. Kollade du in de andra länkarna? Men vem vet, alla kan ju ha misstagit sig eller inbillat sig. Jag tror INTE att de gjorde det.

Ett pass tillverkat av papper skulle alltså ha överlevt en krasch i ett brinnande inferno...???? Hmm...och du ifrågasätter våra kunskaper i kemi och fysik.

Posted on: 2005/11/4 13:36

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Det KAN också vara en tillfällighet att DEN sektionen av pentagon skulle renoveras just när det s.k planet träffade byggnaden och ett plan KAN ju kanske flyga 3 meter ovanför marken i flera km innan det träffar sitt mål med perfekt precision, åtminstone i fantasin, inte enligt de flygplansexperter jag hörde en intervju med i alla fall.

FEL, den delen VAR redan renoverad.

Vem har sagt att planet flög 3 meter ovanför marken?

Vilka är flygplans experterna?

Varför ligger det kapade lyktstolpar brevid Pentagon?

Posted on: 2005/11/4 13:49

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Huvudpoängen med min länk var inte huruvida brandmännen sagt att husen sprändes, vissa av dem sa sig ha HÖRT vad som LÄT som explosioner, det ÄR ju ett faktum. Min poäng är att de var långt ifrån ensamma om att ha hört vad som beskrivs som explosioner inne i WTC. Kollade du in de andra länkarna? Men vem vet, alla kan ju ha misstagit sig eller inbillat sig. Jag tror INTE att de gjorde det.

Ett pass tillverkat av papper skulle alltså ha överlevt en krasch i ett brinnande inferno...???? Hmm...och du ifrågasätter våra kunskaper i kemi och fysik.

Er tes går ju ut på att byggnaderna sprängdes.

Men om alla som var intill och i hörde samma sak, kanske det är samma sak som dom beskriver?

Hissar som störtar till marken hus som rasar, det finns massor av saker som kan låta som explosioner, men INGA bevis finns för att exposioner skett.

Du tror inte att man hade upptäkt detta i New Jersey där resterna låg flera månader på 2 skrotupplag för annalyser?

Så ett pass är tillverkat av papper, rätt, vad för papper?
Toa papper? eller tjockare behandlat papper?
Är pass inplastade?

Du måste ta med ALLT inte det som passar dig utan alla tänkbara FAKTA.

Alla filmer som visar hur Flight 175 kraschar in i 2WTC, du ser inga rester bakom huset som ramlar ner till marken?
Hur stora är dessa bitar?

Posted on: 2005/11/4 13:57

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:

Har du sett de filmer om 11 sept. som finns tillgängliga på denna sida? Man kan ju argumentera sig blå i ansiktet om tekniska saker om man vill men för min del är det ju summan av bevis som är intressant och jag finner ovanstående uppgifter samt flera andra lite för graverande för att kunna köpa att allt var gjort av några araber som lärt sig styra boeings med perfekt precision genom att öva på sportflyglan.

Intressant, det Du kallar bevis skulle inte hålla i en domstol, du fick förmodligen inte ens prövningstillstånd.

Det finns dom dårar som försökt.
http://suetheterrorists.net/

Men men, visst kan man ha en åsikt men lite FAKTA skadar inte.

Men det kanske skulle se lite bättre ut om ni slutade och peta i allt ni ser och ta en sak i taget.

Dela upp händelsen 9/11 i olika frågor.

Pentagon, var det ett flygplan som kraschade?

1WTC, Var det ett flygplan?

2 WTC, Var det ett flygplan?

Att sen komma in på hur organisationer och folk betedde sig hör liksom i första hand inte hit.

För är det som ni säger att det inte är några ur bin Ladens gäng som gjort detta så måste ju någon annan gjort det.

99% av patienterna hävdar då att det är Bush o Co som ligger bakom.

Detta förklaras med missiler som sitter under Flight 11 och Fligt 175 som kraschar in i 1WTC o 2WTC.

Men ni ställer aldrig frågan varför, varför krångla till det nå så fruktansvärt då man bara hade kunnat sprängt husen på en gång.

Jo jag vet svaret, det var för att skylla på bin Ladens gäng.

Skit snack, hans påolare hade ju redan försökt sprängt WTC innan, så övertyga det amerikanska folket att det var dom igen hade varit en barnlek

Posted on: 2005/11/4 14:01

See User information
Har du alltså sett filmerna som finns tillgängliga här?

Anser du dessa uppgifter också vara båg och tillfälligheter:

http://www.whatreallyhappened.com/9-11_wtc_videos.html

http://www.911inplanesite.com/911synopsis.html

http://www.scoop.co.nz/stories/HL0206/S00071.htm

http://www.whatreallyhappened.com/911stand.html

http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html

Att bara spränga byggnaderna rätt upp och ner hade inte traumatiserat världen på det sätt man lyckades med genom att göra det på det sätt som skedde. Jag tror att syftet med attentatet var att kunna införa patriot act och skapa en polistat i USA och sedemera hela världen, samt att "legitimera"en attack på Afghanistan och Irak och få kontroll över oljan. Men, som sagt, jag kanske är naiv och bara inbillar mig saker.

Posted on: 2005/11/4 14:30

See User information
Quote:
Har Du missat att detta är ett fritt land och ALLA har rätt till en åsikt?

Sorry, men Alla har BORDE ha rätt till en åsikt, men i.o.m att vi INTE lever i ett fritt land, har endast de rätt till åsikter som är politiskt korrekta.
(Nu syftar jag inte på dig, utan rent generellt.)

Vi lever i en mycket mer psykologiskt effektiv variant på Sovjet, där man i alla var medveten om att tex medier etc var inte fria, därmed agerade man så gott man kunde, här agerar man inte alls i.o.m att man TROR att man lever i ett fritt land.
Mycket mer raffinerat och effektivt än våld.

Quote:
Intressant, det Du kallar bevis skulle inte hålla i en domstol, du fick förmodligen inte ens prövningstillstånd.

Det finns massor av bevis när det gäller en hel saker som skulle skulle hålla i rätten OM vi hade levt i en rättstat.
Till vilken nytta ?

jämför tex med fallet Estonia, finns hur mycket bevis som helst om att det finns spränghål på skrovet, väldigt enkelt att verifiera eller hur ? Bara dyka.....fixat på någon timme......Nej man skall "datorsimulera" förlisningen för att "komma fram" till orsaken till förlisningen. Intelligent.

Och Jo tack jag vet att tråden är 9/11 ( bara för att undvika en pubertal "intelligent" kommentar från dig)

För att visa paralleller hur man mörklägger saker + en liten "upplysning" om vilken värld vi lever i......men detta är ju förmodlgen också helt irrelevant i sammanhanget ? "Off topic" eller hur ?

mvh eureka

Posted on: 2005/11/4 14:51

See User information
Jo då, jag har sett dessa obskyra hemsidor som vissa människor som inte har annat i tanken än och skall tjäna pengar på svagsinta folk som köper detta med hull och hår.

Vi tar ett exempel från dessa sidor, en ren lögn dessutom.

http://www.911inplanesite.com/911synopsis.html

En välsmord hemsida som tar spektaklet "in plan sight" i försvar.

En bit ner så visar dom bilder på som dom säger 2 st Boeing 767,
Den ena har INTE dom "mystiska utbuktningar som det andra planet har.

FEL

gå bara till www.boeing.com (förstahands information)
http://www.boeing.com/companyoffices/ ... es/commercial/767-10.html

Ett normalt Boeing 767 är inte runt kring vingarna på underkroppen.

En sån enkel sak som vilken som helst kan kolla så ljuger dom om.
Varför skulle dom inte ljuga om resten?

Åter tillbaka till SiFi filmen "in plane sight".
Där tomten från the "power hour" sitter och ljuger ingen.
En bit in i filmen så tar han fram biler på Pentagon, där visar en bild där sektionen som palnet har kraschat i rasat.
Sen säger han att "titta där ligger det en bok på ett skrivbord som klarat kraschen." "Helt omöjligt" en ligt tomten.
Varför det?
Huset rasade EFTER branden var släkt, raset var större än själva i slagsplatsen så inget var konstigt med detta.

Du ser ingen tendens i dessa skit-sidor som du länkar till?

Posted on: 2005/11/4 15:00

See User information
Quote:

eureka skrev:
"Off topic" eller hur ?

mvh eureka

Ja!

Posted on: 2005/11/4 15:03

Anonym
GWB
Vi vet att du har rätt. Jag förstår inte varför du ödslar en sådan myckenhet på att förvissa oss knäppskallar om att Usama bin Laden genomförde terrorattackerna.

Denna energi du ägnar dig åt detta, så kanske du borde hjälpa USA att hitta bin Laden istället så att han inte gör nya attacker?

See User information
Hej igen GWB! Tja, jag kanske inte är lika smart som dig helt enkelt, eftersom allt jag läser tydligen är lögner och skit.

Finns det NÅGONTING i 11 september attentatet du finner skumt?

Posted on: 2005/11/4 15:05

See User information
Quote:

A skrev:
GWB
Vi vet att du har rätt. Jag förstår inte varför du ödslar en sådan myckenhet på att förvissa oss knäppskallar om att Usama bin Laden genomförde terrorattackerna.

Denna energi du ägnar dig åt detta, så kanske du borde hjälpa USA att hitta bin Laden istället så att han inte gör nya attacker?

Off Topic... (som vanligt)

Posted on: 2005/11/4 15:22

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Hej igen GWB! Tja, jag kanske inte är lika smart som dig helt enkelt, eftersom allt jag läser tydligen är lögner och skit.

Finns det NÅGONTING i 11 september attentatet du finner skumt?

Smart? ett luddigt begerpp. Men ni lägger ner MASSOR av tid på att jaga fel hos USA och hittar naturligtvis massor av sådant.
Men varför inte käll granska dessa sidor lika noga som ni "granskar" USA?

Jo då.

Jag tycker tex att FAA, NEADS och NORAD agerande är mycket märkligt, men inte i er sätt och se det på utan ett mer pinsamt sätt för USA att dom inte har/hade bättre kolla på sina myndigheters agerande. Vilket dom fått MYCKET kritik för i "the comission report 9/11"

Men att någonting är "märkligt" behöver INTE betyda att man får ljuga och hitta på saker bara för man är jäkligt sugen på att kritisera USA, detta skall göras på ett korrekt sätt och med sanningar INTE som på vaken.se med lögner. Då har man sänkt sig till den man kritiseras nivå.

Posted on: 2005/11/4 15:32

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper