vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
BoJKOTTAR SIDA EFTERLYSES!!
JAg efterlyser någon sorts kommerciellt upplysande sida så vi konsumenter slipper handla varor i blindo av illuminati ägda "snälla" företag..
som tex Oboy, bredbandsbolaget osv..

detta kanske redan finns, skulle då vara oerhört tacksam om någon kunde guida mig dit..?

annars kanske det är ännu ett vaken projekt att se över..?
bojkottar sida, där alla ägare exponeras brevid producterna dom försöker packa på oss..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: BoJKOTTAR SIDA EFTERLYSES!!

See User information
Ja Tack!!
Jag har letat länge efter någon sån sida jag åxå.
jag tex. Käkar inte på McDonalds på grund av många orsaker, bland annat för jag inte vill handla något som ger USA pengar.
Så man vill ju veta vilka företag som äger vissa varumärken mm.
Jag skulle bli överlycklig om någon hittar en sådan sida.
Annars får man väll göra en lista och fråga någon myndighet!?

(Det sägs ju att det är Konsumenterna som styr) !? =)

Peace&Love !

Posted on: 2005/11/3 14:51
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jättebra idé eFeKTO!
Har ingen aning om det finns någon sådan sida på nätet, men även om det finns så skadar det inte om vi också har en sån lista här på vaken. Den skulle t.ex. kunna ligga under en egen rubrik i huvudmenyn.

Ha en bra dag!

Posted on: 2005/11/3 15:11

See User information
Jag tror inte det är så bra - för jag anser att dessa egentligen många gånger små dåliga rörelser är mer tanklösa än att man pysslar med de större frågorna - T.ex. att bråka med hells Angels - är ju jävligt farligt, ty de har lättare att ta till dumma grejer - Om ni förstår vad jag menar... Eh?
Vi kan informera om vad f-n, som hellst - men att s.a.s. "BOJKOTTA"- vissa verksamheter - om man nu kan tänka sig att det blir effektivt - då jävlar - då smäller det - så det tycker inte jag attvi skall pyssla med - lite överlevnadsperspektiv har man väl... Hö,hö...

plus: kanhända två till:
När det börjar "brännas", liksom... Hö,hö...

Posted on: 2005/11/3 18:18
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Hur bojkottar man något när det är genomsyrat i varenda hörn i detta land? Jag äter visserligen inte på McDonalds, men jag ingår ändå i samma Illuminatisystem då jag lever i ett land där vi betalar skatt och våra politiker bestämmer, som i sin tur ingår i världsordningen.

Att bojkotta något "Illuminatiföretag" gör varken till eller från, det är bara ett energislöseri på ett ofrånkomligt jagande av "frihet".

Anonym
Jag håller med shygets

judas kysste jesus

det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad

maggot

See User information
Jag förstår inte varför det skulle vara meningslöst att bojkotta företag eller produkter som är styrda av Illuminati? Hur menar ni som är negativa till detta?

Det jag har märkt av erfarenhet är att produkter, som mat t.ex., som är skapade och kanske t.o.m. säljs av ett Illiminati- eller frimurarstyrt företag ofta är enormt skadliga för hälsan och/eller naturen. Som exempel på ett hälsoskadligt ämne kan sötningsmedlet aspartam nämnas, det är ett enormt hälsofarligt ämne som tillverkas av företaget Monsanto som kontrolleras av Robert Shapiro som är hög frimurare och bilderbergare. Jag köper inte längre varor som innehåller aspartam, både p.g.a. hälsoriskerna och för att jag inte vil sponsra ett frimurarföretag. Sådan bojkott är bara av godo tycker jag.

Hälsningar
nyfiken

Posted on: 2005/11/3 21:04

See User information
Jag bojkottar det mesta. Först och främst, all komersiell media. Sen all snabbmat speciellt multinationella företag. Men det är klart att det skulle vara bra att ha lite ordning i djungeln av affärer. Tex så handlar jag fortfarande på H&M viket inte kanske är så bra.

Bojkott av olika insammlingföretag vore bra, som Röda Korset mm. Jag skulle vilja ha lite alternativ där. Kanske finns.

Men vi kan ju börja med att göra en trår med info, eller bygga en sådan sida under Information. Alla måste ju bidra med information för att det ska vara någon vitts. Så steg 1 sammla info.

Posted on: 2005/11/3 21:43

See User information
Njae...är lite kluven till detta med att sätta i system att hålla på att bojkotta företag. Tanken är ju god,...men det är ju som någon skrev här att det hjälper föga i ett samhälle som styrs av och är helt genomsyrat av Illuminati vart man än vänder sig. Visst stora multinationella Illuminatiföretag som gör mycket stor skada skall man ju givetvis bojkotta och avslöja,...det är ju prioriterat, men att hålla på att "jaga runt" på småsaker anser jag inte vara så prioriterat och värdefullt.

Att hålla på med småstrider och "bråka med allt och alla" mattar bara ut oss frihetskämpar. Det är då bättre att lägga ner mer krut på prioriterade mål för kampen. Det behövs organiserat motstånd och modiga själar som vågar fejsa skiten...

Frid/Psilo

Posted on: 2005/11/4 8:29

See User information
Tjabba, PC och all andra "kultur-revoutionärer" /"BRAVE HEARTS(?) och liknande - jag menade i all afll att ett organiseratd bojkott mot vissa delar av "varbölden" - Kan vara som "Rödingarna" brukar mena vara/är "kontraproduktivt" - vad hände med dessa som "stör/störde" ordningen? Döda/arbetslösa och annat läbbigt - De var visserligen hjältar (på sin höjd, kan de ju som mel Gibson resa sig upp från sin avrättningsplats och vråla ut "FREEDOOM!!! _ Men vad F-n, jag vill faktiskt se lite mera resultat - så jag önskar vi vore lite mer effektiva... Och som MICRON menade - men jag måste nog säga att information över vad som är skit här i världen det har vi väl hur mycket som hellst - och resultat vi väl alla se - men tänk om en bojkott - utifrån VAKEN skulle bli något att räkna med - ja, då kommer dte inte gå en lång tid innan denna organisation slås i spillror på något sätt - jag tänker arbeta för det jagvtror på till döden skiljer - ja, från vad då+ till ex.
Men jag kommer ju att vara listig och klok - så gott det går . Hö,hö...
Men - att s.a.s. - "röra" om i bikupan på ett felaktigt sätt - det kommer jag aldrig att medverka till...

På RADIO ISLAMS hemsida kan man läsa lite om Jan Giuojo - Ja, ni vet väl själva hur hans namn stavas... Han var ju med i sk. Palestina-grupperna när han var ung och en dag då de hade ett möte så kom det en sådan där sk. "infiltratör" (antagligen , som vanligt - en sådan där ADL-snubbe) - Som menade att de var mesiga och värdelösa - men han hade "receptet" och plockade fram ur sin väska - bomber och granater...
De slängde klokt nog - naturligtvis - ut denne "solgubbe" fort som F-N...

Man kan pyssla med grejer på ett bra sätt och så vice versa - hajar ni? Och vi skall då välja den "värdiga" Vägen - Eller hur - men hur den ser ut - måste man ju naturligtvis bearbeta så långt man kan...

- samt, den lille:

Posted on: 2005/11/4 11:09
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
hmm jaja.
Jag tänker iaf gå till botten med det här att skaffa mej uppgifter om vilka företag som äger vad .. vilka matvaror som behandlas med div. Gifter .. och om köttet jag äter matats med genmodifierat/antibiotika foder tex.Sen får ja väll lägga upp listan här och ta på mej allt ansvar så att ingen annan kommer till skada.Eller fixa en sida själv!?.

Jag skulle vilja ha små affärer man kan gå till och veta att allt där inne är 100% ekologiskt och sen om man inte ovetande stödjer Terrorister igenom att handla sin mat kommer på köpet så är det väll ett STORT plus eller? vad jag vet är det olagligt att ge Terrorister pengar!!

Peace folks

Posted on: 2005/11/4 13:47
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
micro vad menar du med att bojkotta röda korset?
av vilken anledning?

Posted on: 2005/11/9 18:59

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper