vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 »

Re: The 9/11 Commission Report

See User information
Hmmmm....fick en idé...

vi alla borde döpa om våra signaturer till "off topic" eller alternativt "leg lögnhals", medans du GWB döper om din signatur till "Mr Right" eller "du skall inga gudar hava jämte mig" eller "Führer für alle" (inte minst för oss vilsna själar på vaken)

Du kommer (om du ligger i lite till) definitivt få en bragdmedalj av staten för en "tapper insats för mänsklighetens bästa"

Börja fila på ditt tacktal !

mvh eureka

Posted on: 2005/11/4 15:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
GWB
Vi kritiserar inte USA. Vi kritiserar Illuminati. Vet du skillnaden?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Hahahaha
den va bra

tycker du att allt e solklart i 9/11 inga konstigheter?
ett paperspass hitades i wtc som länkade till al caida i samma bygnad var nästan allt förstört de svarta lådorna osv...
när cia svarade på detta sa de att
detta är en historia som kanske är sann....

ringer inga klockor?

jaja

det är som juri lina beskriver ang det med fartyget

See User information
Quote:

A skrev:
GWB
Vi kritiserar inte USA. Vi kritiserar Illuminati. Vet du skillnaden?

Men OFF Topic igen...

Posted on: 2005/11/4 16:00

See User information
Quote:

eureka skrev:
Hmmmm....fick en idé...

vi alla borde döpa om våra signaturer till "off topic" eller alternativt "leg lögnhals", medans du GWB döper om din signatur till "Mr Right" eller "du skall inga gudar hava jämte mig" eller "Führer für alle" (inte minst för oss vilsna själar på vaken)

Du kommer (om du ligger i lite till) definitivt få en bragdmedalj av staten för en "tapper insats för mänsklighetens bästa"

mvh eureka

Era inlägg nerlusas inte direkt av FAKTA och bevis för er tes.
Men är det så att ni inte tycker detta är relevant så sluta skriv då!

Men ju mer ni skriver om annat än trådens ämne så ju mer ser jag att ni börjar krypa till korset.
Det enklaste sättet att bevisa min teori om detta vore ju att citera Magnus Uggla: "där hjärnan tar slut där tar nävarna vid"

Försök och förstå att detta med 9/11 handlar i denna tråd inte längre om känslor, detta tog slut då lögnerna regnande ner här via hemsidor som får Ron E Hubbard avensjuk.
Det handlar om "cold hard fact" inget annat. Vill ni ha en disskusion om USA som världspolis skriv där då.

Posted on: 2005/11/4 16:06

Anonym
GWB
Jag förstår inte vad du gör på detta forum tror du du kan få oss att börja tro på den offeciela versionen eller?

See User information
Till alla som skriver i denna tråd:
Jag tycker att vi lägger ned diskussionen. (Om ingen upplever det som underhållning att tjata om detta).

Det är för mig tydligt att det inte leder till något bätre. Dessutom bör vi inte bråka med GWB bara för att han har en enligt alla oss andra, frånvarande värklighetsupfattning.

Dessutom är det ett slöseri på GWBs tid at skriva till oss, vi ligger på helt olika medvetande-plan.

Så sluta svara på meddelanden för allas skull.

Posted on: 2005/11/4 16:13

See User information
Quote:

micro skrev:
Till alla som skriver i denna tråd:
Jag tycker att vi lägger ned diskussionen. (Om ingen upplever det som underhållning att tjata om detta).

Det är för mig tydligt att det inte leder till något bätre. Dessutom bör vi inte bråka med GWB bara för att han har en enligt alla oss andra, frånvarande värklighetsupfattning.

Dessutom är det ett slöseri på GWBs tid at skriva till oss, vi ligger på helt olika medvetande-plan.

Så sluta svara på meddelanden för allas skull.

www.sjalvgod.nu

Hade vi hållt oss till ämnet så hade det inte varit problem, men när det är tillåtet att ljuga här så blir det denna nivå.

Kom med ett påsående i stället för att sitta och ljuga om saker och ting.
Men är det ditt medvetandeplan att du får ljuga för uppnå dina mål så hoppas jag att www.vaken.se för en tynande tillvaro från och med NU.

Posted on: 2005/11/4 16:24

See User information
Jag håller inte med om att vi borde ignorera GWB eller sluta debattera bara för att han har en annan åsikt än oss andra eller har ett sätt att resonera som vissa anser provocerande. Tror det är farligt om vi börjar censurera eller mobba de som har en avvikande uppfattning. Sådant leder varken till lösningar eller visdom, snarare till tunnelseende och en klubb för inbördes beundran. Jag ser det som positivt att det finns personer som utmanar ens synsätt därför att det ger inspiration till reflektion och diskussion. Det är ju sådant som leder till ett sunt samhällsklimat, inte konformism och enögdhet. Jag är inte beredd att ta gift på att jag har rätt angående 911, men som jag sa så är det helt enkelt FÖR många saker som inte stämmer för att jag ska köpa den officiella historien om "gubben i grottan."Jag tycker det är viktigt att vara öppensinnad och tolerant, även om jag anser att GWB går över gränsen ibland för vad som kan anses vara "god ton", men det gör vi väl alla ibland.

Posted on: 2005/11/4 18:40

See User information
Man kan ju välja vad man vill använda sin tid till.

Jag försöker så gott jag kan att inte förlöjliga denna person.

Men i mina ögon så är han osaklig och tar inte till sig av diskussionen, dessutom så uppfattar jag att hans huvudsakliga argumentation går ut på att dömma sin motparter.

Att i detta fall uppmuntra diskussion är inte bra för någon part. Det blir pajkastning. Det vore då bättre att lära ut lite grundläggande komunikationskunskap.

Att tex säga att "Du har fel", kan istället vara, "Jag tror inte att du har rätt".

Istället för att säga att "Den sidan bara innehåller lögner" så kan man säga att "Jag inte litar på dom och tror att dom ljuger".

Att vara självgod och kasta dömmanden hit och dit leder ingen vart.

Posted on: 2005/11/4 21:26

See User information
Quote:

micro skrev:

Att vara självgod och kasta dömmanden hit och dit leder ingen vart.

Men att ljuga tar debatten framåt?

Posted on: 2005/11/5 8:58

Anonym
GWB
För att du ska kunna föregiva att någon ljuger och att fakta är lögner, måste du uppvisa bevis och fakta som klagör att så är fallet. Detta har du hitintills inte gjort och därför bör du hålla dina ogrundande anklagelser för dig själv. Vill du i full vetenskaplig metodik ha fakta, framlägg då vetenskapliga fakta och styrkande uppgifter.

See User information
Quote:

A skrev:
GWB
För att du ska kunna föregiva att någon ljuger och att fakta är lögner, måste du uppvisa bevis och fakta som klagör att så är fallet. Detta har du hitintills inte gjort och därför bör du hålla dina ogrundande anklagelser för dig själv. Vill du i full vetenskaplig metodik ha fakta, framlägg då vetenskapliga fakta och styrkande uppgifter.

Kul att du börjar uppfatta ämnet istället för konstanta Off topic.
Uppskattas.

Det står här på vaken.se

"Varför finns det inga rester efter planet som
träffade Pentagon? Hur kan Pentagon bara fått
ett hål i väggen?"

Varför ljuga om en sådan enkel sak?
INTE ens dom fantasi sidor som vissa länkar till förnekar några rester!!!!!!

Det finns MASSOR av blilder från en Boeing 757

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1

Komentera gäran innehållet på sida, bemöt det gärna, vad jag har för tro eller inriktning hör INTE hit.

Posted on: 2005/11/5 11:43

Anonym
Den där hemliga lådan som bars bort från pentagon har du något om det?

See User information
Att någonting är lögn är din tolkning. Istället kan man säga. Jag tror inte att det är sant att man inte hittaat betar av detta flyg, för jag har sett flera bilder med vrakdelar.

Jag tror dock att dessa bilder inte inehåller vrakdelar från denna boing och speciellt inte de kvantiteer som jag tror skulle vara kvar effter en krash.

Posted on: 2005/11/5 11:53

See User information
Quote:

micro skrev:
Att någonting är lögn är din tolkning. Istället kan man säga. Jag tror inte att det är sant att man inte hittaat betar av detta flyg, för jag har sett flera bilder med vrakdelar.

Jag tror dock att dessa bilder inte inehåller vrakdelar från denna boing och speciellt inte de kvantiteer som jag tror skulle vara kvar effter en krash.

Kanon, nu börjar vi komma någon vart.

Vilka kvantiteter tror du ett sådan krasch genererar?
På länken finns det ju bitar som ligger ute på gräsmattan, var kommer dom ifrån?

Posted on: 2005/11/5 12:13

See User information
Quote:

maggot skrev:
Den där hemliga lådan som bars bort från pentagon har du något om det?

Du benämner en sak med "hemlig låda", vem har sagt att den är hemlig?

Posted on: 2005/11/5 12:19

Anonym
nja den var väll övertäckt och vi fick inte vet vad det var i den

hälsar masken

See User information
Quote:

maggot skrev:
nja den var väll övertäckt och vi fick inte vet vad det var i den

hälsar masken

Just det, föremålet var övertäckt, men det var ingen låda.
Dom har täck över det med presening.
Vad det är? Vet ej, men kan vara allt från lik till flygplansdelar.

Posted on: 2005/11/6 7:52

Anonym
GWB
Varför impakthålet mindre än flygplanets hela kropp? Det finns inga spår av att flygplansvingarna ska ha slagit i, vilket jag finner märkligt. Logisk förklaring?

Om du dessutom tittar efter i området så finns det mycket hinder innan Pentagon som omöjliggör att flygplanet ska ha kommit i den vinkel som officiella källor hävdar. Har flygplanet då förvandlat sig till ett spöke som tar sig igenom material?

Vittnen som såg flygplanet, påstår att det inte var ett vanligt flygplan, utan någonting litet vitt mindre flygande flygplan. Ljuger de?

See User information
Quote:

A skrev:
GWB
Varför impakthålet mindre än flygplanets hela kropp? Det finns inga spår av att flygplansvingarna ska ha slagit i, vilket jag finner märkligt. Logisk förklaring?

Om du dessutom tittar efter i området så finns det mycket hinder innan Pentagon som omöjliggör att flygplanet ska ha kommit i den vinkel som officiella källor hävdar. Har flygplanet då förvandlat sig till ett spöke som tar sig igenom material?

Vittnen som såg flygplanet, påstår att det inte var ett vanligt flygplan, utan någonting litet vitt mindre flygande flygplan. Ljuger de?

Hur stort är hålet då?
Hur stort är ett Boeing 757-200?

Visa mig en karta då över området, så kan vi gemensamt gå igenom den.

Vilka vittnen?

Lite SVAR från din sida skulle inte skada!

Posted on: 2005/11/6 10:03

Anonym
GWB skrev

Just det, föremålet var övertäckt, men det var ingen låda.
Dom har täck över det med presening.
Vad det är? Vet ej, men kan vara allt från lik till flygplansdelar

jaså jag hoppas du skämtar med alterativ 2 varför skulle de dölja flyplansdelar?

hälsar masken som snokar under en presening

Anonym
GWB
Gå till filmer (meny till vänster) och ladda ner:

"Confronting the Evidence"

Läs sedan David Ickes bok:
"Alice in Wonderland and the World Trade Center Disaster: Why the Official Story of 9/11 is a Monumental Lie"

ISBN: 0953881024
www.adlibris.com

PS. Sluta vara så en så otrevlig besserwisser....

See User information
Varför inte svara på frågor för, snacka om vara otrevlig.

Jag vill veta hur stort hålet är!

Jag vill veta hur stort ett Boeing 757-200 är!

Blir ju lite fånigt då jag svarar på frågor från er men inte får svar från er, utan massa länkar från sidor som ljuger er rätt upp i ansiktet.

Svara på frågorna själv i stället för låta en hemsida tänka åt dig.

Eller är det så att du INTE vet!!!???
PINSAMT

Posted on: 2005/11/6 11:18

« 1 2 3 4 (5) 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper