Vakencorner
|
Anonym
|
Re: A major Italian network has recently aired some conclusive evidence that Building 7 was demolish
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Zink är svårt störd, han kräver namn och adress på black ops som gjorde 9/11 och använder samma argument för att "bevisa" att pyramiderna inte finns.
|
||||
|
||||
|
Re: A major Italian network has recently aired some conclusive evidence that Building 7 was demolish
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Zink om du tror att jag bryr mig ,om vad folk tycker , på vaken , i afären , när jag köper en ny Bmw osv, M5:a 08, vad kör du zink?
En Saab som allmänheten betalt? Men frågan faller tillbaka till dig ,Varför bryr du dig om vad folk tycker om mig på vaken tex.Fan vad du bryr dig när jag inte gör det ..typiskt..S
Posted on: 2007/5/19 19:34
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nu har du sale också hamnat på min lista över de som händanefter INTE kommer att få något svar från mig då du inte kan låta bli att skriva saker som "Upp in zinks ass" Detta för att du och Tomten ska lära er att inte ha ett dåligt språk oberoende av vem ni i livet råkar ut för. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Men det här är ju bara ett sk. styrt påstående.
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu har du sale också hamnat på min lista över de som händanefter INTE kommer att få något svar från mig . ,,,, Det var ingen nyhet för
mig inte, att du inte svara på mina fråger uplever jag ända sen Du ville ha ett namn på vem som förde in diss eller that i Wtc7.. Jag svarade med Jeff Bush. Sedan dess har du inte svarat mig??,jag har skrivit SNÄlla Zink svara snälla zink svara i fler talet inlägg. Men ingen zink, Sen provade jag en psykologisg manöver, åå vips så kommer zink med ett HOT om en svartlista, detta att jag (det var ett skämt)fick dig att svara på sådant skitinlägg visa bara att du är ett rövhål Det är många med på din lista nu väl, Ichorn, sale, tebe ,A73, tomten..? Förlåt alla på Vaken.se . zink men detta var "ända" sätt få ett svar från dig
Posted on: 2007/5/21 9:39
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login