Vakencorner
|
Anonym
|
Orgonegeneratorer
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hej!
Hittade precis en svensk web-shop som säljer orgonegeneratorer! http://www.reikibutiken.se/ Har beställt några bollar, ska rapportera om dem sen! Läste någon beskrivning om hur man bygger egna, men blev yr i huvudet av att läsa det.. Tekniska beskrivningar på engelska samt tummen mitt i handen är inte så bra kombination.. Det skulle ju vara guld om någon sätter sig och skriver instruktioner på svenska, gärna med bilder. :) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Orgonegeneratorer
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
här är en länk med beskrivning "faktiskt en bra sida" http://www.orgonite.info/how-to-make-orgonite-tbs.html hitta den nyss på min data har 50gb med hälsoinformation på datan mestadels i txt ähh det var inge dyrt de e bara o köp strul som fan och göra själv. ![]() skulle vara kul och se ifall towerbusters fungera "svårt att tro det" gräva ner några runt en mast och mäta strålningen ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
50 gb - wow, så frisk du måste vara... ![]()
Posted on: 2007/5/24 12:37
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
det behövs bara någon kb.
Hälsa får man genom kultivering - thats the way, aha aha you like it...
Posted on: 2007/5/24 12:39
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
OK, tack för videon, informativ o enkel.
Novax, jag har börjat med en Qi-Gongkurs nu, kanske inte lika ädelt o renlärigt som Falun Gong, men ett steg i rätt riktning iaf. ;) O även om det visar sig att Qi-Gong är utmärkt för min hälsa så anser jag inte att det skadar att prova på orgone också.. Antar att du har provat orgonegeneratorer själv? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
våld föder våld ..."måste tala mjukt och försiktigt till vilddjuret" *talar mjukt och terapeftiskt* Men lilla gubben ! tack för din goda avsikt min lilla Novax "yllegulleponke" "vänta lite så ska jag ta ut det onda" såja inte grina pappa är snart klar ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login