vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Har du oxå undrat vem den "svenska sångaren" som är misstänkt för barnvåldtäckt är ?
Tito Beltran anmäld igen

Tito Beltran [Foto: Aulis Syväjärvi]Sverige Den världskände, ofta i media kallad "svenske", sångaren Tito Beltran som i februari i år friades från sexuellt utnyttjande av barn är åter anmäld för sexuellt övergrepp. Chilenaren Beltran pekas denna gång ut av en kvinna som tidigare jobbade som barnflicka åt skådespelerskan Maria Lundkvist, som mest är känd för att ha gestaltat den tafatta kvinnan Sally på TV.

Det var i samband med att Maria Lundkvist ingick i samma turnégäng som Beltran som övergreppet ägde rum. Enligt uppgift ska det ha varit en turné med Rapsody in Rock. Lundkvist berättar för Expressen att Beltran var på flera kvinnor och ville ge massage. Lundkvist avvisade honom men barnflickan, som var väldigt ung, kände förtroende för den chilenske sångaren och var genom sin ringa ålder allmänt godtrogen. Maria Lundvist berättar för Expressen om vad som hände

– Jag gick upp och la mig med mina barn. Jag bad barnflickan komma upp ganska snart. Vi delade rum. Jag la mig och läste och hann slumra till. Då kommer hon inspringande genom dörren och skriker. ”Han har våldtagit mig! Han har våldtagit mig, Maria!”

Lundkvist berättar att hon ville att barnflickan skulle göra en anmälan men hon skämdes och ville inte hamna i rampljuset för att ha våldtagits av Tito Beltran. Alla i turnégruppen fick dock veta vad som hänt och enligt Maria Lundkvist blev han mer eller mindre isolerad från gruppen.

Maria Lundkvist berättade i gårdagens Aftonbladet att barnflickan till sist valt att gå till polisen sedan Beltran friats från sexuellt utnyttjande av barn i februari. Beltran hade stått åtalad för att ha våldtagit en sexårig flicka. Bland bevisen fanns att flickan hade fått könsherpes samt hennes egen berättelse som rätten fann trovärdig. Dock inte tillräckligt trovärdig och då teknisk bevisning saknades friades Beltran. Barnflickan hade blivit förfärad över detta och då beslutat sig för en anmälan.

Enligt samma tidning är det inte osannolikt att fler anmälningar kommer mot Beltran inom kort. Tito Beltran har tidigare misstänkts flera gånger för sexualbrott men friats. Han har dock dömts för att 2003 ha kört på en granne som hamnade på motorhuven. Beltran fortsatte sin körning ytterligare cirka 180 meter utan att stanna.

Om Beltran döms denna gång så kanske det vore ett lämpligt straff att han i framtiden skulle få titulera sig kastratsångare.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Har du oxå undrat vem den "svenska sångaren" som är misstänkt för barnvåldtäckt är ?
Det kan också vara så att man har helt enkelt hittat på anklagelserna efter som han var den första som satte dit en ultra-gud snut jävel för tjänstefel, om aftonhoran säger att han är pedofil så kan man vara helt säker på att han är helt oskyldig. Aftonhoran rapporterar ju inte exempelvis OTO/illuminati's ritualistiska våldtäkter och mord eftersom de är deras redaktörer.

Jag hoppas att de får ha sina drömmar med sina idioter, dvs. er.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper