vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
NWO, Illuminati och frimureri i alla ära men..
Hur många här inne läser och försöker praktisera kärlek och positiv energi in i sina liv och i vardagen? Verkar finnas många som tycker det är intressant med konspirationer och dylikt, men allt för få verkar inte ha förstått vikten av att söka sig själv innåt (och inte uppåt/utåt genom kyrkor och religioner)

Läst böcker av Louise L Hay och hon skänker verkligen lycka och kärlek till läsaren om man läser med hjärtat..

tänkte mest se om intresset till en sån här tråd fanns?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: NWO, Illuminati och frimureri i alla ära men..

See User information
Jag försöker men det är inte alltid lätt
Men är positiv och glad, lycklig med mitt liv... visst kunde världen se bättre ut. Och det är ju det vi strävar efter här (antar jag).

Vet inte vem Louise är men intresset för en sådan tråd finns och du kommer garanterat få läsvärda texter av vissa individer på detta forum... ni vet vilka ni är

Posted on: 2007/5/31 17:31
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
A. Menar du att du har svårt att visa dina närmaste kärlek, vara vänlig mot främlingar tills de är ovänliga mot dig, känna värme inför naturen och hopp inför framtiden? Jag tycker att det är ganska enkelt. Varför sura och bråka i onödan?

Jag har inte det, men för ca 8år sedan föll min mor offer för alkholism och tabletter vilket resulterade i att jag gick in i mig själv och föll ner i ett mörkt hål av sorg, onska och mörker, men för ca 1år sedan så började jag gå till en polaritets terapeut och fick råd och vägledning och från den stunden så tänkte jag att om jag funnit ett sånt mörker innom mig så bordet det finnas lika starka energier fast positiva, så jag började sträva efter lyckan och självinsikt.

men jag är varken otrevlig mot främlingar eller saknar hopp.. jag är glad

Anonym
Quote:

Frihetsguiden wrote:
A. Menar du att du har svårt att visa dina närmaste kärlek, vara vänlig mot främlingar tills de är ovänliga mot dig, känna värme inför naturen och hopp inför framtiden? Jag tycker att det är ganska enkelt. Varför sura och bråka i onödan?

du tänkte att du kör en dubbelpost?

Anonym
Han tänkte sälja dig en "kurs" och ta dina pengar.

Några frågor?

Anonym
Man kan ju fan undra om hurvida de "vakna" har någon som helst koll på symboliken runt omkring. Jordan Maxwell i all ära men det finns tex. den heltidsavlönade på livstid Manly P. Hall som fyllde upp frimurarnas bibliotek i Washington med 100x mer information; varför det det fortfarande öppet för allmänheten, jo därför allmänheten inte ens går dit, de är mer intresserade av Paris Hiltons "sex-skandaler" och Brittney Spears "bröst" (bara hennes tagna efternamn torde ringa lite klockor hos någon som fattar något om någonting).

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
Han tänkte sälja dig en "kurs" och ta dina pengar.

Några frågor?

Du driver med mig hoppas jag? Frihetsguiden, om det var din tanke så måste jag be dig att tänka om ang dina himelska utsvävningar om att du skulle va nån ny profet för mänskligheten och hjälpa folk.. tyvärr så besitter du inget annat än ett förvirrat förstånd och det är ingen hjälp för mig, tack på förhand

Anonym
WTF, jag tänker inte sälja dig några "kurser", om du får info av mig så är den definitivt gratis och du får göra vad du vill med den.

Anonym
Quote:

Tomten wrote:
WTF, jag tänker inte sälja dig några "kurser", om du får info av mig så är den definitivt gratis och du får göra vad du vill med den.

Inte du!! frihets freaket.. är han här för att göra affärer? kan han inte sätta upp affischer på St. Jörgens i Göteborg istället?

Anonym

Anonym
Frihetsguiden, så nu menar du att det är en konspiration och samansvärjning emot dig också, till och med mobbning anser du.
Har du aldrig frågat dig varför folk ifrågasätter dig så starkt, inte bara här på vaken.se, utan på alla forum där du figurerar? Vad säger det dig?

Du skrev bl a: Quote:
Men jag är ett freak, bara för att jag har en egen idé?

Din idé??(!)? Din idé är att du påstår dig vara upplyst och att du är den nya tidens andliga ledare. Din idé är ju ingenting annat än en enda stor egotripp, och du har inte landat från denna tripp ännu, utan du är fortfarande "hög på dig själv".

Du menar också i ett skrivet inlägg av dig (som jag publicerat här på vaken) att du är den nya tidens stora andliga ledare som nu skall ta över efter Illuminati, och frimurarna mm.

Mäster Psilo...

Anonym
Så du är här för att upplysa människor?.. mot betalning?

Det låter mer som att ditt sätt.. att sticka ut är något du gör för att synas och stärka ditt ego.. fortsätt med det,

men som jag ser det så tycker varken jag eller andr att ditt svammel hör hemma i denna tråden, så håll dig till dina kurser ist!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper