vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Märklig händelse i går kväll..
Vandrar hemåt i den ljusa natten. Plötsligt så ser jag en ljuspunkt som rör sig bortanför täkten, ungefär 200 meter bort.. Ser den i någon sekund, tillräckligt tydligt för att jag ska bli bli nyfiken och gå dit för att kolla. När jag kommer fram dit så flashar det plötsligt till en blålila punkt i mitten av mitt synfält. Har sett den här punkten förut, men aldrig så starkt som nu. Min blick dras till en liten upphöjnad i marken, det sur ut som en liten hög som blivit överväxt.. Där på högen så har gräset blivit helt slätt tillplattat på en area på ungefär 1 x 0.5m. Det ser inte ut som om någon har trampat där.

Tycker det hela är mycket märkligt.. Jag går vidare hemåt. Plötsligt smäller det till i gatubelysningen och en lampa tänds precis när jag passerar den.. Mycket märkligt för resten av gatubelysningen var påslagen det är jag helt säker på, gick t.om och funderade på om växterna växer blir störda av att ha en HPS som lyser på dem hela natten..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Märklig händelse i går kväll..
Jag tror att det var en ultra-hårt bajspackad HBT-historia, de första två lyckades flyga in i WTC 1 och WTC 2 och rev dessa men när HBT personerna hade packat färdigt så blev det en 3 x 4 meter stor gaskammare med 18000 judar som flög till Pentagon och sedan till Shanksville PA och gjorde inte ens en riktigt packad bajs rättvisa. Ultrabajsen full med sodomit sperma räddar dock hela historien eftersom dess nedfall fick WTC 7 att bara ställa sig på alla fyra så alla kommunister, debunkers, CO2 troende och allsköns pack skulle kunna tillfredställa sig.

Eftersom ni inte i detalj kan bevisa en alternativ teori så är min teori helt sann.

Om ni inte vill hålla med om det så är ni knäppskallar och konspriationsteoretiska foliehattar.
(Och min teori får 3840582% extra kredibilitet)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hupp, jag var också med om en konstig händelse igår kväll... ...jag såg en slags flygande farkost, ett flygande tefat om jag skall vara exakt. På detta flygande tefat blinkade det lampor, och det hade små runda fönster runt om. I ett av fönstrena såg jag ett mansansikte som stirrade ut. Mannen såg arg ut... .

På själva farkosten stod det: "Air Frihetsguiden; För Sanningen"...

Sedan försvann tefatet i skyn... / SLUT

Anonym
Prinsen av luft. Alla som vet något om kabbala vet precis vem han är, läsa om rekommenderas, läsa högt ur kabbala rekommenderas inte. (Fast ge Zink en demonologi att vetenskapligt läsa högt ur är ett framtida projekt) [Eftersom Zink inte tror på sådant, vad skulle han ha att förlora för utom hans skit-själ han har redan sålt.]

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper