Vakencorner
|
Anonym
|
Re: 80-tals gruppen Duran Duran Illuminati promotade!!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
För er som inte vet vem herr RÖVEFELLER ÄR:
http://www.youtube.com/watch?v=RHNeFU6MnGU Bush- There´s that asshole again! Cheney- Yeah, BIG TIME! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ställ in för rätta och arkebusera.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ställ in för rätta och arkebusera. Nej, nej, nej. Det är det han vill. Då återföds han bara i ännu mäktigare form! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Apropå 322, vet ni att där jag bor, Alingsås kommun har vi riktnummer 0322. Och dessutom styr Rotary staden, (nästan) alla småpåvar av rang är med där... Rot-Ra-Y eller hur var det?
Rätt man på rätt plats alltså... Hmmm... var hade jag mina Black Sabbath-plattor nu igen... ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Shhhiiit Att du vågar bo kvar Anyway, jag letade lite skumma versrader hos Duran Duran, som skulle kunna vara anagram, men fy fan, de har ju bara en massa gallimattias texter. Refrängen till the Chaffeur dvs Sing Blue Silver, testade jag dock i en anagram motor och ett svar var faktiskt lite intressant. Sing Blue Silver= Serving Bullies Och det kan man ju lugnt hålla med om, att är man Chaffis hos Rövefeller, då tjänar man ett par översittare. (Nick å David) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det är lika hemskt överallt. Jag bodde i Trollhättan innan, den staden är som hämtad ur "Du Sköna Nya Värld". Göteborg är vidrigt, se bara vad Chalmers gjort för stan...
Malmö ska vi inte tala om... Jag bor i Bjärke, Alingsås norra kommundel. En gång en egen kommun, vissa krafter vill att det blir så igen. Får fraternisera mig med dem lite... Där jag bor står en pelare av ljus mitt i den mörka smeten. Flera av varandra helt oberoende mediala människor har sagt det som varit på besök. Och sen, att Rotary styr Alingsås... ha ha ha. Jag är uppvuxen i Vänersborg. Där hade vi Frimurarlogen centralt i staden under många år. I Luleå är det druiderna som styr. Vilka är det hos dig? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har hittat en bild av baksidan på seven and the ragged tiger nu.
Check out 911 på Mitten bilden, 2:a raden uppifrån, 4:e rutan från höger: http://www.meer.net/jwz/www.jwz.org/g ... and_the_ragged_tiger.html |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hoppas och tror att det är de folkvalda, som styr där jag bor.
Men säker kan man ju aldrig vara Tror fan jag ska skicka Duran Duran infot till Alex Jones. Det är lite FÖR mycket sammanträffanden Få se nu....... 1) De spelar på en skyskrapa, som sångaren hoppar från 2) I mitten av den videon står det "Event 1002"(satanister skriver ofta baklänges) följt av "=DOOMSDAY" 3) Deras bolag hette Tritec music ltd(TRIlaTEral Commission) 4) På baksidan av 7ATRT står det 9/11(mer horisontellt streck iofs 5) Ordinary World kom ut 1993(Likt NWO, WTC attentat nr 1) 6) 1986 kom låten Vertigo(do the demolition).....svindel uppe i WTC innan den sprängs? 7) 2000 kom låten Playing with Uranium(a-stridsmedel) 8) 2003 kom låten Virus(b-stridsmedel) Vem fan skriver låtar om massförstörelse vapen? Snacka om sjukt 9) Just det ja, 1984 peakade Duran Duran(George Orwells bok) Nå´t mera......hmmmm....har jag glömt nå´t? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Uran Uran
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
HAHA Ja om det nu hette så på engelska Nu fick jag en idé, tack dubbelmoral. Har för mig att figuren i Barbarella heter Durand Durand. Jag ska köra "Duran Duran" i anagram motorn. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ok, jag skall snart åka på semester, men innan dess tänkte jag
varna för ett möjligt attentats datum i USA(ev. med kärnvapen) Skivan heter ju 7 and the ragged tiger och på baksidan finns ytterligare ett datum. 811/ 11 augusti- se länk igen http://www.meer.net/jwz/www.jwz.org/g ... and_the_ragged_tiger.html Om man vrider på skivan medsols ett kvarts varv så syns det på höger sida(baksidan). Skivan intresserar mig eftersom London attentatet var den 7/7, och den siffran återfinns ju i titeln! Och 9/11 står ju lite ovanför 811. I MIN SPANING EFTER ANNAT DURAN DURAN MATERIAL HAR JAG DESSUTOM HITTAT EN SPELNING I AMERIKANSKA BETHLEHEM DEN 11 AUGUSTI 2000. Nick Rockefeller hade ju sagt till Aaron Russo att det skulle bli ett "EVENT"(se planet earth videon) 11 månader innan 11 september 2001, så om de styr Duran Durans spelningar, så kan 11 Augusti 2000 vara ett viktigt datum att komma ihåg. De framförde Playing with Uranium och Big Bang generation bl a på den spelningen Länk nedan http://www.youtube.com/watch?v=cDN6qv9JEWo Satanister går ju på symbolik och min observation är att det har gått 7 år sedan den spelningen den 11 augusti nu i år och att spelningen skedde i Bethlehem(där ju Jesus föddes). Att 7 år innan, prick på datumet, presentera sin ondskefulla plan offentligt, kan säkert vara extra upphetsande för en massmördare/satanist! Det gjorde man ju(kanske) 20 år innan med Planet Earth videon! Nog med nojande nu , glad semester önskar jag till alla här på vaken. Och USA finns inte på kartan som semestermål de närmaste 3 åren, det är säkert. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Andra raden uppifrån... där finns en pil som är en länk - sedan finns det Rio som är en annan länk. Klickar man på Rio så finns det det allseende ögat i de översta bilderna. Vad är avses med rad och ruta?
Posted on: 2007/6/12 16:03
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
http://www.meer.net/jwz/www.jwz.org/g ... and_the_ragged_tiger.html Dra på slidern till höger(alt: piltangenterna) så kommer du till tre bilder novax. Titta sedan på mitten bilden. Här är låtarna de spelade i Bethlehem 2000 ------------------------------------------------------ - MUSIKFEST 2000 - DURAN LIVE AT BETHLEHEM, PA, USA, 11/8: LAST DAY ON EARTH - HUNGRY LIKE THE WOLF - NEW MOON ON MONDAY - PLAYING WITH URANIUM - COME UNDONE - BIG BANG GENERATION - ORDINARY WORLD - SAVE A PRYER - HALLUCINATING ELVISA - WHITE LINES - MARS MEETS VENUS - SKIN TRADE - A VIEW TO A KILL - TOO MUCH INFORMATION - RIO - NOTORIOUS - GIRLS ON FILM - THE REFLEX. J (ALSO ON VIDEO WHERE YOU CAN'T ACTUALLY FEEL SORRY FOR SIMON, CAUSE IT WAS AN EXTREMELY HOT NIGHT Extremt varmt tydligen......som i helvetet ![]()
Edited by TheArbiter on 2007/6/12 16:59:54
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Får hoppas att det inte blir några bombningar av Visingsö. för delar av min semester går dit. Tar med Jodtabletter ifall att om.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
wikhall, får jag fråga - är det av något särskilt skäl du besöker Visingsö, är det något "speciellt" där?
Posted on: 2007/6/13 8:25
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Styx är ett av mina favoritband. Ibland är det svårt att försäka skilja på sak och smak.
Till deras "försvar" ber jag er läsa denna text: http://www.styxworld.com/listingsEntr ... 041&PT=The+Grand+Illusion |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Här är ett band som jag definitivt anser är illuminatipromotade:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Laibach |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
OK, snabb intitt från semestern.
Såg Die Hard 3 häromdagen på 6:an! En dispatcher heter Elvis Duran och skurken spelar Simon Says spelet med Bruce Willis och Samuel Jackson! Simon LeBon, Duran Duran och Elvis hmmmmmm!!!! De stal en massa guldtackor från federal reserve desutom, som vid WTC alltså! Kolla denna videon vid 03.55 minuter! Eiffel Tornet sprängs!!!! Nästa False Flag??? http://www.youtube.com/watch?v=xhGQNQQWaJ0 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe... det här blir allt "bättre obs... Eiffeltornet" ... vad är Simon Says spelet - kanske Simon Says-spelet? Men vad är det? Jag förstår inte kopplingen mella Die Hard 3 och youtubevideon.
Posted on: 2007/6/26 15:03
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu är detta med Elvi Duran ++ på två trådar.
Denna finns ju också: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... at&topic_id=6705&forum=10
Posted on: 2007/6/26 15:16
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hmm. såg "Enemy of the states" för inte så längesedan.
I filmen kan man få höra utdrag från ett nyhetsprogram att -"måste det till att spränga en byggnad för att få igenom förslaget" förslaget syftar på mer övervaning osv.. sedan är "the badguy" född elfte september. sedan så snackas det om att USAs trupper har försett afganistans "gerilla" med vapen mm under en längre tid... scary.. ![]()
Posted on: 2007/7/18 13:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det finns också band som illuminaterna inte kan kontrollera. Ifall ingen visste det så finns finns en bra text i låten "Illuminati is machine" av speed metalgruppen Agent Steel som motsätter sig illuminaterna. Den är från 1999. De har också gjort en skiva som heter Order of the Illuminati. Någon postade ju också låten Lies, lies, lies av industribandet Ministry för länge sedan på en anna tråd. Se gärna Agent Steels webbsida http://www.agentsteelonline.com. Se även en sida med deras texter http://www.darklyrics.com/a/agentsteel.html Finns det någon som känner till mer artister som motsätter sig illuminaterna?
Illuminati Is Machine ONE WORLD NEW ORDER Illuminati uses you THEIR JURY THEIR JUSTICE But for the chosen few Who is the great dictator Who oils the grand machine Who lubes the wheels of progress With blood drawn from your veins ONE WORLD NEW ORDER Illuminati poisons you NEW WORLD ONE ORDER Notice? Do you? Satan gave himself a name Mason, exposed controls the game WHO'S REAPING FROM RUIN What is the master plan? WON'T MATTER NOT TO YOU If you are just a man You dragged the stones to Giza But they built the pyramids On your back shouldered greatness Not you just what you did YOU'RE REAPING YOUR RUIN This is the master's plan TO USE YOU DISCARD YOU As he will every man Satan named himself a place Babylon known as the USA [Chorus:] Illuminati dominates You build your place in hell You're not aware that you create Their paradise-your frozen cell NEW WORLD ONE ORDER Illuminati is machine YOUR WORTH IN RUIN You pave their streets with dreams With trust you're made the victim Atop mass graves they revel Free mason buries you Free mason buries you
Posted on: 2007/7/18 15:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
D = Deplated.
Uran = Uranium. Duran = Deplated Uranium (DU) |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login