vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Re: Ett bortförande?
#1
dom borde behållt dig, dvs om du är den "nya" sortens andliga ledare..

lol..

"nya" moderaterna gick ju hem fint hos Na'zionens fårskallar, så du lär ju lura av många på deras små värdelösa slantar..

varför värvar du inte maggot, han behöver ju jobb och allt, meriten föredetta frimurare borde ju vara ett rejält plus hos en modern "gnostiker" som dig..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#2
...men dom såg väl att; - nä fan den här gubben har vi ingen nytta av, han har ju inte så mycket att komma med, så vi kastar ner honom på jorden igen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#3
Quote:

Banned4life wrote:
dom borde behållt dig, dvs om du är den "nya" sortens andliga ledare..

lol..

"nya" moderaterna gick ju hem fint hos Na'zionens fårskallar, så du lär ju lura av många på deras små värdelösa slantar..

varför värvar du inte maggot, han behöver ju jobb och allt, meriten föredetta frimurare borde ju vara ett rejält plus hos en modern "gnostiker" som dig..



Efekto jag ber dig titta i denna tråd

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=48209#forumpost48209

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#4
be på du...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#5
Quote:

Banned4life wrote:
be på du...


och varför tror Defekto Ellände att det är på detta vis att frimueriet avskyr nationella

du läste tråden va?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#6
kanske för att ni alla är ett gäng självföraktande canser celler som bara väntar på att förgöra varandra..


allvarlig vad är det för skillnad på er na'zionlister och frimurare...

du som ståt på båda sidor kom igen nu slå till på stort nu!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#7
Du är en av dem, en riktig parasit.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#8
Quote:

Banned4life wrote:
kanske för att ni alla är ett gäng självföraktande canser celler som bara väntar på att förgöra varandra..


allvarlig vad är det för skillnad på er na'zionlister och frimurare...

du som ståt på båda sidor kom igen nu slå till på stort nu!


Här tar nationaldemokraterna upp bilderberg för ex

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=426

Varför tror du frimureriet inte vill se Front national få många röster förr?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#9
det känns som jag snackar med mig själv..

samma lika, dom vill båda ha kakan och vägrar dela med sig..

nazionlister=frimurare light..

du är en föredetta murare, idag nazionalist....


vad mer ska jag säga så du kan fatta att du är prakt exemplet på att detta är samma skit!!!!


snälla kan någon hjälpa mig med att langa in informationen i denna stackars killes förvirrade sinne..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#10
Du är före detta kommunist, numer skräp som inte kan flytta till Chile (där man får jobba)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#11
Quote:

Banned4life wrote:
det känns som jag snackar med mig själv..

samma lika, dom vill båda ha kakan och vägrar dela med sig..

nazionlister=frimurare light..

du är en föredetta murare, idag nazionalist....


vad mer ska jag säga så du kan fatta att du är prakt exemplet på att detta är samma skit!!!!


snälla kan någon hjälpa mig med att langa in informationen i denna stackars killes förvirrade sinne..


Har du inget fakta att komma med?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#12
Nej du Maggot, vi är bara de idioterna som får jobba för att skiten ska få sina bidrag, tom. Zink får jobba för samma sak, nu har ohyran den dåliga smaken att påstå vi "ger dem för litet", jag vet precis vad man torde göra med dem.

Skulle det dyka upp 20 tusen ifrån Argentina till någon Chilensk provins så skulle de hamna i finkan bums och inget snack, sen skulle det bli böter eller straffarbete för illegalt intrång. De skulle faktiskt behöva jobba tills de skulle kunna åka till de nordiska idioterna i Sverige.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#13
ja jaa ja , maggot du är mitt faktum ditt jävla hjärndöda nazist slödder..


du var frimurare idag är du Nazi'on'anal'ist.


lycka till era ister..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#14
Jävla parasit pest.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#15


Quote:
Banned4life : ]a jaa ja , maggot du är mitt faktum ditt jävla hjärndöda nazist slödder..


Quote:
Tomten : Jävla parasit pest.


Kan inte moderatorn banna Tomten och banned4life, så vi slipper läsa deras äckliga dynga här?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#16
Kan inte moderation banna Zink och Zpz eftersom de är psyop fast sådana skitar som du gillar säkert att man ljuger för dig eller eller är något slags smyg marxist snut älskare eller snut jävel hora. (Enligt HD så får man kalla snutjävlar för horor)

Du gillar säkert inte att man kallar dig för nazist eller fascist, vilket du är och jag kan ha ett långt rep för avskum för dig som inte ens kan följa Konungariket Sveriges Regeringsform, vilket kallas för förräderi. Fast nu ska du väl sitta och fnissa som alla horor brukar göra.

Jag behöver väl inte nämna vad man borde kalla folk som kommer i morgon hem till dig i en svart uniform.

PS. De flesta billiga snut-horor kan ju för fan knappt läsa, ännu mindre förstå vad deras eget lands utvattnade grundlag säger. DS.

PPS. Välkommen till det totala godtycket i en fascist stat med inkompetenta snuthoror som eliten skickar ut för att förpesta ens tillvaro. DDS.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#17
Enligt lagen (vilket inte är samma som moralen) så får man givetvis inte börja öppna eld emot avskum eftersom det är kriminellt och jag uppmanar givetvis inte att man torde göra det i ett evolutionistiskt paradigm och se statens försvarare springa runt som de skitar de är.

Visste ni att de är mycket modiga på att spärra in folk i fyllecell utan orsak eftersom då behöver inte kretinerna skriva så mycket (eftersom de kan knappt stava), sen att de spärrar in inte ens är fulla spelar ingen roll.

Sen tror dessa grisar att det kan man göra helt och totalt ostraffat, precis som alla fascister brukar vilja tro. Verkligheten tenderar att krypa på.

Din kompis Benito:




Resized Image


Edited by Tomten on 2007/6/1 1:30:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett bortförande?
#18


See User information
Lugna och fina nu på patientavdelningarna.

Vi kan ha ett nytt väckelsemöte med DR Klot i morgon fm, efter kalibreringen av era implantat.

Resized Image

Posted on: 2007/6/1 0:45
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#19
Här har du den snut uniformen som all snut-horor vill ha, spelar ingen roll om de ens kan stava eller inte.

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett bortförande?
#20


See User information
Quote:

Tomten wrote:
Här har du den snut uniformen som all snut-horor vill ha, spelar ingen roll om de ens kan stava eller inte.

Resized Image


Snygg, var har du köpt den?

Posted on: 2007/6/1 1:27
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#21

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#22
Herre Gud vilken bedrift, det är här ju 10,000 vapen som skulle ha kunnat användas emot våran ordnungsmacht. Wallenberg sitter säkert och gnuggar sina händer och och rullar sina tummar och undrar varför hans Waffen SS inte trakasserar folk för att de säger som det är, däremot är de skit adepta på att spärra in en i en Bilderberger-fylle cell och jag ska fan upplysa AJ på GCN network om Schenden fascism.

http://www.polisen.se/inter/util%5Cno ... n=1.jsp?articleid=9197738

Västmanland polisen tycker det är skit-roligt att trakasera politiska dissidenter och bara spärra in dem, en synnerligen luciferiansk dyrkande attack lesbisk gillar att göra sådant luciferianskt arbete men gillar att inte höra att orsaken till det på global radio är att jag delade ut AJs filmer. (Något som ni inte gör)

Jag kommer att trycka det i anskitet på horan (återigen man får kalla snutar för horor enligt HD, inte ens de vill förneka det, lol) på global radio.

See you on the AJ show, whore. Men det är ju givetvis helt normalt att i Svärger spärra in folk pga. politiska åskiter och det inte ens är olagligt, endast för att underlätta utvecklingsstördas arbete.


Edited by Tomten on 2007/6/1 2:00:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#23
När de säger: "Vi vet att du har rätt men du ska följa med" och sen springer en attack lesbisk snut med draget vapen och hotar att skjuta en så inser man att det är inte riskfritt att sprida AJs filmer. Jävla nazist bilderbergerstat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett bortförande?
#24
Kan inte blackwater rekrytera svenska fascist snutar till Irak så man blir av med dem. Kontakta www.blackwater.com och kräv att de skall anställa svenska snut-psykopat-fittor. (endast för att skjuta Irakiska mödrar på 300 ft och det får man inte se på NSAGOOGLE) och sen åka på en improvised demolition charge.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS