vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



WTF
#1


See User information

Posted on: 2007/6/3 17:34
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: WTF
#2
Det är som FG säger, det är en rekalm film.

Blev helt tagen när jag såg detta på tvn! Älskar fenomenet med maskhål och tidsresor och trodde detta var nån dokumentär, men ickså sa nicke

nån som vet nån bra dokumentär om maskhål osv?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WTF
#3


See User information
Quote: Jag ber sidan om ursäkt för att jag inte angav källan......Hittade den på Jeff Rense sida under rubriken "time travel".....kontentan är att vi inte kan ta något för uppriktig journalistik....inte från nå håll......riskerna ligger i att man hypar det oförklarliga för att skapa sensationer........

Posted on: 2007/6/4 9:15
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: WTF
#4
Quote:

Frihetsguiden wrote:
Quote:

Arthax wrote:
Det är som FG säger, det är en rekalm film.

Blev helt tagen när jag såg detta på tvn! Älskar fenomenet med maskhål och tidsresor och trodde detta var nån dokumentär, men ickså sa nicke

nån som vet nån bra dokumentär om maskhål osv?


Du borde se Deja Vu med Denzel Washington. Fånig men rätt spännande...


Jasså?

vart påväg å se den några ggr, men det har alltid kommer saker imellan. kanske får ge den ett försök i helgen! tack för tipset!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: WTF
#5
Amf pension är nåt som jag kommer att tänka på direkt. Hälsa på dig själv i framtiden etc..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WTF
#6


See User information
Det är så jävla störigt när dom gör sånna fake filmer (även om i min mening denna här var mycket tydligt inte sann).
Det finns typ hur många sånna som helst ang kryptozoologi.

Det kom ju ut en hel del filmer inför att något playstation spel skulle släppas där det fanns en massa stora djur.
Sen var det ju innan den boken om drakar skulle släppas varpå någon "råkade" hitta en bild på en liten drake i formalin, som sedan erkändes vara fakad.

Jag tycker att det redan är jobbigt nog att få reda på vad som är verkligt och vad som är påhittat av någon hoaxer för att folk ska pumpa ut ännu mera skit..

Posted on: 2007/7/20 12:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: WTF
#7


See User information
The Elegant Universe på svenska Universum Svänger mycket bra dokumentären om "maskhål".

Posted on: 2007/7/20 17:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS