vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det börjar brinna i frihetens knutar
Har spenderat mycket av min fritid på sistonde på att verkligen kolla upp hur hela NWO Illuminati rörelsen ser ut,,

O jag måste säga att det verkar va så ofattbart stort o genomsyrat i världen att min mänskliga hjärna inte vill tro att det är sant..

men efter att ha verkligen ägnat mig tid åt detta så har jag blivit mer och mer övertygad om att att allt faktist är fullständigt möjligt... och att dom inom en snar framtid har lyckats med sin plan att ta över världen,,

Tror ni man kan få upp ögonen på tillräckligt mycket folk om detta innan sista timmen är slagen???

För det börjar kännas som om deras plan är i ett slutskede..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det börjar brinna i frihetens knutar

See User information
Jag ser det i alla fall - som så: Detta som "händer" är likt en skola (gammal "klysscha", men ändå) och vi har då möjligheten att "lära" oss något "ta till oss" grejer och sånt - ok? Alla skolor har sina "skolavslutningar" - du vet! "Sjung om studentens..." Hö,hö...
Men det tar ju inte slut - oavsett hur det går - Vi "maler" vidare - Men detta förutsätter ju förståss att man tror på det där med reinkarnation o dyl.
Världen har fått stryk tidigare och kommer nog att göra det en massa fler gånger - Så det är lungt!
Tar vi tillvara på alla dessa möjligheter som ges oss under denna sk. "sista" period - så kan vi lungt dö om detta nu är av nöden - För att sedan kanhända inte "behöva" återfödas på denna vad som menas - "Lidandets planet" (Teosofiskt vokabulär)...

Det kan möjligtvis se ut som om det goda har förlorat - men det har det verkligen inte - Vi har ju "lärt" oss massor och en vacker dag så upptäcker vi att allt det här var nödvändigt för att vi skulle kunna lära oss något - men vi har ju inte lärt oss något! - Kanske du tycker - Det är klart att vi har!!! Kanhända inte på så sätt att vår planet blir ett paradis - Men vad f-n , här i denna tillvaro så är det ju bara meningen att vi skall komma underfund med hur saker och ting fungerar...

Att ha det så där mysigt som vi önskar oss får man på något annat "ställe" liksom... Ty, så som den där sk. Hylosoiken menar så har vi här i det fysiska fyra riken - Mineral- Växt - djur och människoriket - - sedan så finns det ju åtta till över oss...

F-N, vet om det kanske är där som vi får mysa och ha oss, vid ett senare tillfälle, då vi kommit så långt i vår mentala utveckling... Jag tror det i alla fall... var inte rädd - Det fixar sig! - gör bara alltid ditt bästa - så kanhända att även du kan klättra på den där "stegen" - uppåt... Och då menar jag inte någon Jacobs stege som leder in i något jävla reptil-skepp - utan utvecklingens stege... Hö,hö...

samt: plus hans polare: (Grymmling)

Posted on: 2005/11/11 2:20
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det börjar brinna i frihetens knutar

See User information
Tjenare jax909...
Ja, det vetefan om folk hinner vakna innan den sista timmen är slagen,...men det är ju bara att hoppas och att kämpa in i det sista trots allt,...för när allt kommer omkring,...vad har vi att förlora? Oavsett hur det går så är det ju friheten det gäller...

Posted on: 2005/11/11 10:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper