vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Nu är det så att era skötare aldrig ljuger
Det får inte ifrågasättas några exempel där de erkänner att de ljuger, vad skulle då hända med Micro och Zink? Afa-Muppen Effekto har rätt, hela ledningen (dvs. Micro) är bara en fet psy-ops.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nu är det så att era skötare aldrig ljuger

See User information
lyssnar man på någon som är med i AFA så ligger man risigt till.

AFA styrs indirekt av EXPO och Aschberg som hyser ett enormt hat mot vanliga människor som du och jag.

AFA är ett utav många verktyg makteliten använder för att åverka skada mot folk som vågar stå upp för sina åsikter.

Att misshandla och förnedra sina meningsmotståndare (folk som vågar stå för sin åsikt) görs ofta av skinheads och AFA.

AFA killarna är lejda våldsverkare som misslyckats med annat i livet och därför ägnar sig åt hat. dom hatar allt och alla för att vi som lyckats i livet är glada och lyckliga, detta sticker i deras ögon något fruktansvärt.

Posted on: 2007/6/14 14:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
AFA Muppen efekto..

LOL..

jag klarar mig fint utan er välproramerade gruppsamhörighet.

Är född i chille men uppväxt i sverige, bland chilenare är jag svensk och bland svenskar Chilenare.

Jag anser mig inte tillhöra någon som helst grupp/sekt/organistaion eller Na'zion överhuvudtaget och blir spyfärdig av allas färdigheter till gruppmentalitet som ni så gärna stolt visar upp här inne.

Apropå Psy-ops så kan jag tyvärr inte utesluta det, då mestadels pga av micron personlighets klyvningar som är måttligt underhållande och samt faktumet att han varit tillsammans med en frimurare som innan micron var tillsammas med Ett OTO-överhuvud..

det finns mkt mkt mer, som tex hans nyfikenhet och acceptans för svartkonster,ockulta mörka ritualer osv när han samtidigt försöker vara buddha.. njaa vem som helst skulle ta ett steg bakåt.

See User information
Quote:

Banned4life wrote:
AFA Muppen efekto..

LOL..

jag klarar mig fint utan er välproramerade gruppsamhörighet.

Är född i chille men uppväxt i sverige, bland chilenare är jag svensk och bland svenskar Chilenare.

Jag anser mig inte tillhöra någon som helst grupp/sekt/organistaion eller Na'zion överhuvudtaget och blir spyfärdig av allas färdigheter till gruppmentalitet som ni så gärna stolt visar upp här inne.

Apropå Psy-ops så kan jag tyvärr inte utesluta det, då mestadels pga av micron personlighets klyvningar som är måttligt underhållande och samt faktumet att han varit tillsammans med en frimurare som innan micron var tillsammas med Ett OTO-överhuvud..

det finns mkt mkt mer, som tex hans nyfikenhet och acceptans för svartkonster,ockulta mörka ritualer osv när han samtidigt försöker vara buddha.. njaa vem som helst skulle ta ett steg bakåt.

Så du lider av kluvenpersonlighet i och med att du varken kan identifera dig med chilernare eller svenskar?

Detta är ett väldigt typiskt problem för adopterade som oftast slutar i narkotikaberoende och/eller självmord.

Posted on: 2007/6/14 15:18

Anonym
tyvärr så är världen större än din lilla värld, kryp..

det finns oändligt med fack i ditt välprogrammerade huvud.

tyvärr var mitt fack, inget av dom du drog upp precis, Dock känner jag många adopterade killar och ingen av dom är är något av det du nämner...

bara för att jag inte tillhör någon nationalitet så är jag kluven.. hahahhaa..

det är nog snarare tvärt om..

See User information
Quote:

Banned4life wrote:
blablabla..

Du verkar nästan lida av posttraumatisk stress i ditt ivriga hatande, att du kallar mig för olika saker påverkar inte mig överhuvudtaget så du kan lika gärna lägga ner nu.

Du verkar otroligt desperat som använder proxy och påhopp för att hävda dig och dina egna snevridna perversioner.

Jag känner medlidande med dig för din desperation och frustration är så transparant och nästan självlysande.

Jag har också märkt att du är helt och hållet insnöad på nazister, om vi frångår din bibel aftonbladet, har du någon bredare information vad faktiskt nazister är?

Du som chilenare borde väl känna till de avancerade "nazi" kolonierna som bildades av tyskar i Argentina efter ww2? vilken nytta dom har bidragit med till Argentina och att dom är hyllade i Argentina?

Det bor faktiskt kvar väldigt många i Argentina

Om du är intresserad av fakta och inte bara ditt desperata hat kan du läsa lite intressant fakta här:

http://en.wikipedia.org/wiki/ODESSA

Posted on: 2007/6/14 17:16

Anonym

Anonym
roliga video klipp disinfo. speglar ditt nick glas klart..

Quote:
Du verkar nästan lida av posttraumatisk stress i ditt ivriga hatande,

har vi en psykolog inne på vaken..?

vad blir nästa påhopp? konstant dilerium?

hat mot nazism.. njaaa knappast, lika mkt som mot feminister typ..

det är mera synd om nazister dock.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper