vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Zink ZPZ ... från ladugårdshus till vita huset
Zink och ZPZ jag skulle vilja ni kommentera denna tanke innan jag tar en liten paus (sommarlov) här på vaken igen ...

det är så att ofta när jag läser era inlägg ippfattar jag det som att ni tror att de "lärda härrarna" med fina kostymer och perfekta akademiska meningsuppbyggnader är de mest pålitiliga snubbarna, och ju längre ner i maktstrukturerna man hamnar ju oäligare är folket.

Jag kan tycka att när ni diskuterar saker som chemtrails och månlandningen gör ni det på ett skickligt sätt,
men visa ämnen tycker jag ni är lite väl blåögda inför.
Ex "förintelsen" och "Den nya världsordningen" jag minns en gång när nån av er hämta era "motbevis" från frimurarlogen grand ordie (det är väl inte så objektivt om man säger så)

Jag tänkte berätta lite saker som jag upplevt genom åren och saker som har slagit mig.....

1
När jag var liten och handlade med morsan på ICA och min lillasyster inte var med, kunde jag börja skrika efter godis morsan gav med sig ibland och sade kanske
"jaja du får la en daim men du behöver inte berätta det för din lillasyster"

2
När jag bodde i Dals-Ed fanns där en kommunchef som var centerpartist och när han skulle avgå spekulerades det om en bra och stark efterträdare efterträdaren blev efter mycket om och men en föredetta socialdemokrat som fick byta parti till centern för att kunna bli kommunchef och det gjordes på en dag utan några konstigheter

3
Här i Göteborg pratas det om vem ska ska bli Göran Johanssons efterträdare och den det verkar bli kommer vara hans dotter....

Det jag vill veta från er nu är,
När det försegår "konspirationer" och korruption på denna lilla "bondepolitiska-nivå" hur mycket tror ni då inte de styrande i vita huset och riksdagen har kompromisat med sina åsikter och tankar för att komma upp till den nivån de besitter idag och betänk att så många är släkt och med i samma hemliga sällskap...

Masken

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Zink ZPZ ... från ladugårdshus till vita huset
Jag kan ge dig en kommentar, zink och zpz2 är samma äckliga desinformations skitar som jobbar på samma ställe. Skulle jag träffa någon som säger att Al-CIAda gjorde si eller så skulle jag slå ut tänderna på den uppenbara lögnaren. Jag är ingen homofil som gillar att man ljuger om uppenbara saker för mig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Zink ZPZ ... från ladugårdshus till vita huset
Vi väntar fortfarande på svar från springpojkarna

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper