vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: "Insider" går till angrepp...

See User information
Vad är det där från för broschyr?

Posted on: 2005/11/16 23:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hej!

Var det inte så att partier (hö/vä), religoner mm är fabricerat av dom (illuminati). Det har ingenting att göra med vem som är vad (jude, kristen, sionist, antisemit mm). Det handlar bara om GODA och onda människor.. Så tror jag iaf.

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Alldeles riktigt fr3D! För övrigt så tycker jag inte att Ahmed Rami är ett dugg bättre än alla de judar som han kritiserar.

Posted on: 2005/11/17 19:07

See User information
Låt säga att av alla mäniskor på jorden är det 0.00000001% Illuminater, av alla i västvärden är det 0.0000001% Illuminater och av alla av judisk börd är det 0.000001 % och av alla satanister 0.00001 %.

Vad säger det dig?

Varför är du så intresserad av att peka finger. Visa alla hämskheter som makeliter gör oavsätt vad dom har för bakgrund. Det är dessa hemskheter vi vill föra fram så att folk kan värja sig, det är inte gruppen bakom som vi vill föra fram så att vi kan mörda dom.

Posted on: 2005/11/17 20:02

See User information
Det är dumheten och aningslösheten som är den största faran.
Har ni inte fattat att det inte är vi som hotar judar och sionister, utan att det är dom som genom skickligt spel manövrerar oss.
Se bara på EU, hur allt gott som byggts upp genom folkets strävan grusas sönder. Det senaste är den nya kemikalielagen.

Inte gör ni så stor "nytta" om ni klistrar upp dekaler eller
söker illuminaternas symboler på byggnader och sedlar, allt detta är ingen hemlighet numera.
Det stora grejen är ju att kunna se vad som sker i vårt samhälle,
hur ondskan och girigheten bit för bit smular sönder livsmöjligheten för oss och nästkommande generationer.

Posted on: 2005/11/17 20:25

See User information
Personligen har jag aldrig trott på det här med en judisk konspiration. Det är tveklöst så att judar har spelat och spelar en viktig roll i manipulationen av mänskligheten, men jag tror att man missuppfattar det hela grovt om man tror att det inte är andra "folkslag" inblandade. Jag tror inte att de adrenalinstinna och maktgalna illuminaterna har en speciell "ras" eller färg, det är mycket mer komplext än så. Däremot tror jag att väldigt många av dem är släkt med varandra och detta är ingen slump. 33 av 42 amerikanska presidenter kan t.ex spåras direkt till Karl den Store.
Bush och Kerry är kusiner och släkt med kungafamiljen i England e.t.c.

Posted on: 2005/11/17 20:36

See User information
Jag vill ju inte hellre att du ska styra över mig än att dom ska det.

Posted on: 2005/11/17 22:21

See User information
Bra skrivet! Detta tycker jag är viktigt med. Det är inte judar kristna, islamister, satanister, demokrater, miljöpartister, moderater, 40-talister eller nazister som är boven.

Man kan tycka vad man vill om dessa grupper men att peka finger mot en hel grupp för att en ond person råkar komma ifrån den är fel, vad man än säger. Folk som gör det är bara trångsynta eller lurade.

Posted on: 2005/11/18 1:58
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper