vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Listerine
Har ni märkt hur hårt man pushar för Listerine i marknadsföringen???
De gånger jag har hamnat framför en TV när jag besökt TV-tittande vänner så har det gått Listerinereklamer..
Igår så var det första jag möttes av på ICA två stora reklamskyltar för Listerine och några meter in i butiken så står det en STOR jävla pappreklamskylt för Listerine, fan större än mig och då är jag ändå 1.91! Listerine är FRÄSCHT!! (Fräscht = allt som är onaturligt och skadligt för kroppen verkar det som)

Och idag när jag gick och handlade så så jag till min fasa en kärring som står och delar ut muggar med skiten till intet ont anande människor! Hade lurar på och lyssnade på Alex Jones, men hörde att hon erbjöd mig att sörpla i mig ett glas..

Listerine är en illgrön äcklig vätska som innehåller mind-controlfluor.

Så här debatterar fåren på flashback om det, vet inte om jag ska skratta eller gråta:
http://flashback.info/showthread.php?t=387752

ETT JÄVLA TIPS!! OM NI LUKTAR APA UR KÄFTEN SÅ KANSKE NI SKA DRA NER PÅ ATT ÄTA SURT JÄVLA KÖTT SOM RUTTNAR I ERA MAGAR. SLUTA DRICKA SUR MJÖLK, RÖKA FÖRGIFTAD TOBAK (TOBAK ÄR FAN BLAND DET HELIGASTE SOM FINNS I SYDAMERIKA OCH DET HAR DE OCKSÅ VANHELGAT!!!)
VAR INTE SÅ JÄVLA RÄDD FÖR VAD ANDRA SKA TYCKA, OM FOLK INTE ACCEPTERAR ER PÅ GRUND AV ER ANDEDRÄKT SÅ ÄR DE INTE VÄRDA ERT SÄLLSKAP!!!!!

Gud hjälpe oss.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Listerine
På Flashbacks forum finns allsköns idioter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Man måste väl hitta på nått, för att vi ska inmundiga giften.
Fluor tex, användes i gettona för att lugna ner folk, nu e vi ju hur lugna som helst i lagom Sverige

Fy fan
de ente förens man nått botten
som man har fast mark
under fötterna grabbar

Orgonera mera

Posted on: 2007/5/25 19:42

See User information
Skrattar lite åt mig själv just nu, men det märks att man inte tittar på tv längre Vad fan är Listerine? var tvungen att googla fram det... haha

Kanske bara jag som missat det de få gånger jag handlat på ICA...? men men... jag tyckte det var kul bara

Posted on: 2007/5/26 11:54
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

Anonym
undrar vad som händer om man råka svälja typ en stor klunk eller 2 ifall den första e god ?

Anonym
Hörde en på jobbet som använde det regelbundet och hon fick börja krydda maten mer för att hon tappade smaken.

Anonym
Ganska snart så tror väl hon att 19 araber kan lura i Norad att inte skjuta ned dem.

See User information
Quote:

EttHund wrote:
Hörde en på jobbet som använde det regelbundet och hon fick börja krydda maten mer för att hon tappade smaken.

"Någon" borde upplysa dom naiva stackarna här...:
http://www.alltomtv.se/t57369.html

Posted on: 2007/6/26 23:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Novax, du har hittat idiotforum nr.1 tror jag.. Allt om TV haha..
<ironi>
Det märkliga är att människor som är paranoida och skeptiska till överbevisat verkliga fenomen som t.ex chemtrails och cropcircles så lätt köper reklamens budskap..

Vi kanske borde satsa på att göra reklamfilm med enkla budskap för att slå mynt på den här uppvakningsgrejen. :)
Vi kan i reklamen påstå att chemtrails får huden att åldras fortare och sen säljer vi en salva för dyra pengar som ger ett 99%-igt skydd (enligt våra egna forskare som vi själva avlönar). Vi säljer som smör och för pengarna vi tjänar så bygger vi en UFO-flotta och en doomsdaydevice. När reptilierna har tagit över Jorden så åker vi till deras planet och kapar den. På deras planet så startar vi hemliga maktsällskap, lever i lyx under jorden, tar ifrån dem deras kunskap och perverterar deras religioner. Allt medan reptilierna får nöja sig med enkla nöjen, bröd och skådespel!
</ironi>

See User information
Quote:

raybeam wrote:
Novax, du har hittat idiotforum nr.1 tror jag.. Allt om TV haha..
<ironi>
Det märkliga är att människor som är paranoida och skeptiska till överbevisat verkliga fenomen som t.ex chemtrails och cropcircles så lätt köper reklamens budskap..

Vi kanske borde satsa på att göra reklamfilm med enkla budskap för att slå mynt på den här uppvakningsgrejen. :)
Vi kan i reklamen påstå att chemtrails får huden att åldras fortare och sen säljer vi en salva för dyra pengar som ger ett 99%-igt skydd (enligt våra egna forskare som vi själva avlönar). Vi säljer som smör och för pengarna vi tjänar så bygger vi en UFO-flotta och en doomsdaydevice. När reptilierna har tagit över Jorden så åker vi till deras planet och kapar den. På deras planet så startar vi hemliga maktsällskap, lever i lyx under jorden, tar ifrån dem deras kunskap och perverterar deras religioner. Allt medan reptilierna får nöja sig med enkla nöjen, bröd och skådespel!
</ironi>

hehe... jepp, så gör vi. Du kan kanske åta dig att bli überbefälhavare över UFO-flottan? Commander Ray El-beam-ra...

Posted on: 2007/6/27 14:16

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

muglert wrote:
Skrattar lite åt mig själv just nu, men det märks att man inte tittar på tv längre Vad fan är Listerine? var tvungen att googla fram det... haha

Kanske bara jag som missat det de få gånger jag handlat på ICA...? men men... jag tyckte det var kul bara

Playstation funkar bra?

Posted on: 2007/6/27 14:50

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Oh ja, stackars de som går i fällan, det är lika populärt att stå på stora varuhus och TRYCKA i oss FUN LIGHT

Tänk om de i stället kunde stå med en monter med grönt äkta hälsote istället.

See User information
Men det finns en Listerine UTAN fluor också, vad tror ni om den?

Är väl ett bra komplement till naturlig tandkräm för att hålla bort beläggningar på tänderna som jag har svårt med endast natur-tandkrämer.

Posted on: 2007/7/21 13:59

See User information
Man kan också dra ut tänderna så slipper man garanterat tandbeläggningar.
Det är enligt religionen Science "logik"...

Posted on: 2007/7/21 14:05

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Ja men det känns inte som rätt lösning just nu jag behöver mina tänder i alla fall ett tag till ;)

Posted on: 2007/7/21 15:43

See User information
Quote:

SuperSonic wrote:
Ja men det känns inte som rätt lösning just nu jag behöver mina tänder i alla fall ett tag till ;)

Du såg väl det som Benvolio la upp här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=54320#forumpost54320

Posted on: 2007/7/21 15:48

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Tack för tipset! Lite svår engelska men som jag förstår är rekommendationerna är alltså att borsta tänderna med tvål och äta kalcium och vitamin C?

Posted on: 2007/7/21 16:13

See User information
Quote:

SuperSonic wrote:
Tack för tipset! Lite svår engelska men som jag förstår är rekommendationerna är alltså att borsta tänderna med tvål och äta kalcium och vitamin C?

Ja man får allt kalka upp sig.
Det är postat en del om det förr.
Se tex i menyn på http://www.phbalans.se

Allmänt om

Livets inre försurningar

Stoppa försurningen

Syra/Bas

Inga läskedrycker Cola, rökning och sådant.
Borsta mycket, skölja mad vatten åtminstone efter att ha ätit, för att neutralisera surhet. Dricka vatten minst 1 ½ gånger kaffemängden då man fikat...

Posted on: 2007/7/22 12:12

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper