vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Dags att visa tacksamhet mot polisen
har du ingen som helst heder i dig masken??

dom hinner våldta din tjej innan storebrorsan ens hinner besvara dina böner ..

Quote:
Jag vet inte om du har flickvän men ponerar att det var din tjej som blev antastad i södertälje hånad och kallad för hora hade då du inte ringt polisen ?

jag har en flickvän,
polisen skulle nog få kontaktas från deras sida om detta skulle inträffat mig iaf..?

dessutom måste din "ponerade" flickvän vara ett rejält löst och packat luder att sätta sig själv i sånna där situationer.

när har det inträffat dig skit på riktigt då maskfan..?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
har du ingen som helst heder i dig masken??

dom hinner våldta din tjej innan storebrorsan ens hinner besvara dina böner ..

Quote:
Jag vet inte om du har flickvän men ponerar att det var din tjej som blev antastad i södertälje hånad och kallad för hora hade då du inte ringt polisen ?

jag har en flickvän,
polisen skulle nog få kontaktas från deras sida om detta skulle inträffat mig iaf..?

dessutom måste din "ponerade" flickvän vara ett rejält löst och packat luder att sätta sig själv i sånna där situationer.

Ja nu kom en man som nog är välkänd av polisen till tals oxå.
Det är nog så att de lyckats fullborda en våldtäckt innan polisen kommer då det finns få poliser i dagens sverige,
Men saken är den att om hon anmäller händelsen med ett starkt signaliment till polisen och flera andra flickor oxå gör det kan en sk "fantombild" komma fram och ut i ex TV-programet efterlyst och via det så kan gärningsmanen gripas
"Efterlyst" är ju ett program som ofta lyckats få in bra tips på rånare och våldtäcksmän som i sin tur leder till tryggare områden och förövare som utvisas eller spärras in

Just ni söker polisen information om en försvunnen kvinna och jag hoppas att inget ont har hänt henne och att hon återfinns levande

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
jaa va vaket, vi alla stänger ner våra medvetanden och kollar på Efterlyst på TV..

Skit Bra ide.

vad är nästa råd..?

COPS???

sen då..??

CSI, BECK? har du några mer roliga programeringar i bakfickan din jävla robot!

Anonym
jag blir tvungen att upprepa frågan igen..

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
jaa va vaket, vi alla stänger ner våra medvetanden och kollar på Efterlyst på TV..

Skit Bra ide.

vad är nästa råd..?

COPS???

sen då..??

Vad är felet med att försöka få fast skurkar med hjälp av hela det svenska folket ?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
jag blir tvungen att upprepa frågan igen..

Vad menar du ?

Om jag råkat ut för mycket skit av rättsystemet ?

Nej det kan jag inte påstå inget jag tagit skada av dock är jag ganska säker på att SÄPO varit hemma och lånat min dush en gång

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Banned4life wrote:

Skit Bra ide.

vad är nästa råd..?

COPS???

sen då..??

Vad är felet med att försöka få fast skurkar med hjälp av hela det svenska folket ?

Jo,...för att det är inte de riktiga skurkarna,...dom riktiga svinen sitter "där uppe",...och det är DOM man skall klämma åt.

För övrigt förstår den snälle och ordentlige Psilocyber vad maggot menade...

Anonym
Quote:

Psilocyber wrote:
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Banned4life wrote:

Skit Bra ide.

vad är nästa råd..?

COPS???

sen då..??

Jo,...för att det är inte de riktiga skurkarna,...dom riktiga svinen sitter "där uppe",...och det är DOM man skall klämma åt.

För övrigt förstår den snälle och ordentlige Psilocyber vad maggot menade...

mm jag vet psilo men jag tror inte man behöver visa och efterlysa dessa svin det är bara peka mot rosenbad

Anonym
Jo, jag vet...och får man peka åt Bilderberg och sådant också...

Anonym
Quote:

Psilocyber wrote:
Jo, jag vet...och får man peka åt Bilderberg och sådant också...

Deras hotell ska inte pekas på de ska sprängas

See User information
Maggot:

"Jag vet inte hur gammal du är men att säga såna saker som "jag kommer aldrig" ringa polisen tycker jag är lite skeft."

Jag är 26.

"Jag vet inte om du har flickvän men ponerar att det var din tjej som blev antastad i södertälje hånad och kallad för hora hade då du inte ringt polisen?"

Nej, jag hade tagit hand om det

"Eller om din syster kommer hem och har blivit våldtagen med ett ganska starkt signaliment hade du då inte velat att hon ringde polisen ?"

Det har hänt. Jag tog hand om det. Ordentligt.

Jag inbillar mig inte att polisen finns för att skydda medborgare.

Posted on: 2007/6/30 20:57
"Just because you're paranoid, don't mean they're not after you."

Anonym
"Eller om din syster kommer hem och har blivit våldtagen med ett ganska starkt signaliment hade du då inte velat att hon ringde polisen ?"

Det har hänt. Jag tog hand om det. Ordentligt.

Det var ju ingen rolig historia att de blivit det och det var ju bra att du tag hand om det, men alla kan inte göra det och ibland behövs samhällest hjälp

För ca 2 år sedan två tjejer brutalt våldtagna och misshandlade i biskopsgården i Göteborg,
Polisen kunde snabbt grippa de 4 män som våldtagit dom

Tycker inte du det var bra att polisen fanns till då ?

See User information
jovisst. Men polisen är inte valfri.

Posted on: 2007/7/1 21:53
"Just because you're paranoid, don't mean they're not after you."

Anonym
Polisen inte valfritt? Allt äv väl valfritt!
Fast inte om man agerar som en fårflock, o låter andra hålla kontrollen. Skulle vara bra med lite längre minne. Allt skit vi lever i idag är manipulerat och severat på fat. Väldigt få idéer kommer ifrån folket själva. Om man kollar på livet vi lever, och på det sätt vi lever, är detta det bästa sättet kan man fråga? Skulle inte kunna tro det! Människan lever hur bra som helst, hur länge som helst, sen kommer någon o pockar på ett system, och allt vad det innebär, även polis. Vi behöver polis i dag endast på grund av att vi blivit manipulerade till att leva så här, det är också ren och skär bullshit att vi är grymma o elaka i grunden. Växer man upp i en lugn miljö, så får man inte för sig att vålda grannens fru eller liknande.

Tror man att människan är grym i grund och botten så har man inte läst på tillräckligt, och vet hur vi funkar. man känner förmodligen inte igen sig själv heller om man tror så.

Jag har besökt många platser, och fått jämföra hur olika levnadssätt påverkar oss. Vi i det nya moderna samhället är dom enda som ställer till det, som t.ex. att konsumera alt som går, och styra o ställa över tankar. En människa som får tänka fritt, och aggera fritt reagerar aldrig aggresivt, eller får tankar som leder åt det hållet.

Ren och skär bulshit att vi behöver polis, vi behöver endast polis nu när vi är isärdragna o rädda för varandra, o känner varken någon annan, eller en själv.

Annars skulle inte folk säga, jag ville komma ifrån några år, resa runt o hitta mig själv. Alla som rovar kommer tillbaka lite annorlunda! Fins samhälle, där man måste åka bort för at ens lära känna sig själva. Kan vara bra o ha med i beräkningen!

Anonym
vidrigsson !
Jag vet att polisen inte är valfri men den fyller sin funktion för såväl makteliten som för många vanliga medborager

OSM!

Jag är bosatt i angered och när misshandel,rån och här är sker var fjärde dag ett rån eller en misshandel och när en kvinna blir våldtagen skiter jag fullständigt i om "Vi behöver polis i dag endast på grund av att vi blivit manipulerade till att leva så här" för att fokusera på det du senare sade
"Växer man upp i en lugn miljö, så får man inte för sig att vålda grannens fru eller liknande"

Men så är det faktistk så att idag växer man inte up i en lugn miljö och i Malmö har 1/4 av pojkarna under 17år blivit rånade någon gång

Men du säger att

"Ren och skär bulshit att vi behöver polis, vi behöver endast polis nu när vi är isärdragna o rädda för varandra"

Folket idag är rädda för att vara ute tjejer är rädda när de är på väg hem från krogen på natten och har rätt att vara det eftersom det var fjärde dag rapporteras en våldtäckt i sverige

Anonym
Quote:
Folket idag är rädda för att vara ute tjejer är rädda

det är bara du som är rädd masken.

när ska du berätta något relevant om dig masken..!?
du tar bara upp en massa gruppvåldtäckter och annat skit som står i tidningarna..

berätta nu..

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
Quote:
Folket idag är rädda för att vara ute tjejer är rädda

det är bara du som är rädd masken.

när ska du berätta något relevant om dig masken..!?
du tar bara upp en massa gruppvåldtäckter och annat skit som står i tidningarna..

berätta nu..

Jaså det säger du att det bara är jag som är rädd!
Jag känner en hel del tjejer som är rädda när de gått av spårvagnen i angered eller biskopsgården och ska gå sina 100 meter till lägenheten genom ett skogsparti där våldtäckter faktiskt sker!

Vad ska jag berätta ?

Tror du inte gruppvåltäckter sker i sverige ?

Anonym
har du blivit gruppvåldtagen masken?

jag är bara intresserad av "dina" egna så kallade dåliga erfarenheter med kultur "krockandet"..

hur många gånger till måste jag ställa samma fråga..?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
har du blivit gruppvåldtagen masken?

jag är bara intresserad av "dina" egna så kallade dåliga erfarenheter med kultur "krockandet"..

hur många gånger till måste jag ställa samma fråga..?

Har inte blivit våldtagen nån gång nej men flera svenskor har blivit det och chilinare har varit förövare en del gånger,
Om jag inte minns fel är faktiskt chilinare de som är högst represneterade i USA vad det gäller sexuellt uttnutjande av barn

Anonym
amerikansk statestik är alltid lika relevant, den svenska sexturismen i tailand är nog bättre dokumenterad och internationellt erkänd än dina små ynkliga påståenden..

när ska du berätta något relevant om dig själv då masken..??

det här är femte inlägget i rad där du vägrar eller helt ignorerar min fråga..

måste jag verkligen behöva fråga fem gånger till?

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
amerikansk statestik är alltid lika relevant, den svenska sexturismen i tailand är nog bättre dokumenterad och internationellt erkänd än dina små ynkliga påståenden..

när ska du berätta något relevant om dig själv då masken..??

det här är femte inlägget i rad där du vägrar eller helt ignorerar min fråga..

måste jag verkligen behöva fråga fem gånger till?

Vad vill du veta ?
Jag är en ganska lugn människa som varken hamnar i slagsmål eller får en kuk i röven.

Berätta lite om dina problem med polisen ?

Anonym
det är just det här du bör se över maggot, du har inte ett skit själv att komma med för att du är en inlåst fånge i ditt eget hus redan.

du är en förslavad fånge utan syssla, tanken att veta att det existerar individer som dig maggot får mig tveka på tanken om illuminatis utrotningsplaner kanske är en bra ide efter allt.

du beklagar dig över skit som inte ens berör dig, och sen vill du att folk på vaken ska vara tacksamma till storebrorsan vara.

du förtjänar inget annat ett ett rejält kok stryk masken så du kan få någons som helst substans till att beklaga dig över.

det skulle bara göra dig gott med en fysisk harang..

Quote:
Berätta lite om dina problem med polisen ?

det är snarare polisen som har problem med mig..

Anonym
När man hör om våldtäckter hoppas jag att det inte bara är jag blir som illa berörd oavsett karma

" Det är snarare polisen som har problem med mig "

Proxy efekto är för cool

Anonym
to cool 4 school.. yes I

hur går det med komvux då maggot..

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper