vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vems idé är "hotet" ifrån de "globala uppvärmningen"?
Kan inte du flytta till typ. Cairo och titta på lite multikulti.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

matsism wrote:

Jag var faktiskt i en förort igår för första gången på flera år och träffade flera personer från olika länder.

Det märks jag bor i Angered och beskådar inte massinvandringen på ett trygt avstånd jag lever i det

Quote:

Jag begriper inte hur människor vill bo i förorter och varför sådana byggs. Jag tycker om vackra städer med arkitektur, mysiga innergårdar, butiker, restauranger, arbetsplatser, museer, teatrar, operan, trafikerade gator och mycket rörelse.

Farsan berättade att när han bodde i hammarkullen var varanan lägenhet tom men sedan pang bom var det bostadsbrist!
(Fattar väl vem som helst att de snabbt ville få hit en massa invandrare)

Quote:

Förorten är skapad för att kontrollera och kuva och den skapade rädsla du beskriver kan bara vara till för att förstärka den ambitionen.

Jaså räddsla ?
Vad skulle jag vara rädd för menar du ?
Kom inte med nåt jävla trams om att jag har fördomar mot invandrare jag har bott i biskopsgården,hammarkullen och gårdsten lägg av
Jag går i en klass på komvux med mestadels invandrare och många muslimer....

Jag är orolig för massinvandring och mångkultur inte inte några individer

PUCKO!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Matsim är säkert en 40 årig folkpartistisk mupp som tror på sin pseudo-liberalism vilket i själva verket är samma skit som menscheviker körde med och bor i ett sött villaområde och aldrig fått sin bil stulen. (Fast vad ska man tro om folk som säger att riksbanken är statlig och det är inte alls så att wallenberg äger/kontrollerar 75% av hela jävla landet)

Och varför blinkar din avatar med dina ögon, är du bög och pedofil också eller vad?

See User information
Maggot om du vill ha lebensraum varför slutar du inte snylta på mina skattepengar, skaffar dig ett jobb och flyttar ut på landet?
Jag bor ett norrländskt stenkast ifrån rinkeby för en bråkdel av pengarna med en handfull grannar inom en kvadratkilometer.
Här finns gott om lebensraum.

Jobb

Bostad

Posted on: 2007/7/5 21:22
Att se är inte att förstå

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Maggot om du vill ha lebensraum varför slutar du inte snylta på mina skattepengar, skaffar dig ett jobb och flyttar ut på landet?
Jag bor ett norrländskt stenkast ifrån rinkeby för en bråkdel av pengarna med en handfull grannar inom en kvadratkilometer.
Här finns gott om lebensraum.

Jobb

Bostad

Vadå snyltar jag läser just nu på komvux för att kunna få jobb på förskola jag har jobbat mer en jag varit arbetslös.

Bor du i uppsala län och ska reklamera att det finns gått om jobb där

Verkar vara en del som slåss om jobben där med

http://www.folkpartiet.se/FPTemplates/ListPage____6883.aspx

Anonym
Skaffa ett jobb i Norge och slipp en massa dryga damp-ungar. När de växer upp så blir de inte medlemmar i en HD klubb utan snarare en ADHD-klubb.

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Skaffa ett jobb i Norge och slipp en massa dryga damp-ungar. När de växer upp så blir de inte medlemmar i en HD klubb utan snarare en ADHD-klubb.

hm mitt liv är i Göteborg jag vill inte flytta här är mina vänner och min släkt

See User information
Bah finns jobb överallt om man kan presentera sig själv eller kan något, men du kan ju inte gå genom ams för dom suger.
Du får ju bo var du vill, men du ville ha lebensraum så det var bara ett tips.
Och jag gissade bara att du får något bidrag från staten.

Posted on: 2007/7/5 21:49

Anonym
Bah, det tar 3 timmar och köra dit (2 timmar om jag kör)

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Bah finns jobb överallt om man kan presentera sig själv eller kan något, men du kan ju inte gå genom ams för dom suger.
Du får ju bo var du vill, men du ville ha lebensraum så det var bara ett tips.
Och jag gissade bara att du får något bidrag från staten.

Finns jobb säger du ?
Alla invandrare som är arbetslösa är de dåliga på att presentera sig?

Fan vad ja hatar ditt skitsnack jag har åkt till ställen presenterat mig jag har ringt jag har sökt men inte fan fick jag nåt jobb för det
(då jag var arbetslös) men till slut fick jag ett vik på ett dagis

haha hur i helvette kan man gissa på det ?

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Bah, det tar 3 timmar och köra dit (2 timmar om jag kör)

Men är inte detta du

Resized Image

Resized Image

Här är mitt fordon hur lång tid kommer det ta för mig ?

Anonym
Resized Image

See User information
Ingen mening med att svära, det är lätt att gissa.
Du borde prova.
Får du bidrag?
Självklart är det svårare att få jobb som Achmed men omöjligt är det då inte.
Du är väl svensk till skillnad från mig

Posted on: 2007/7/5 22:01

Anonym
Fan, slaffsa fiskar i nord-norge eller städa toaletter ger 28 norska papp med 18% skatt för utlänningar, tummen ur röven Maggot.

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Ingen mening med att svära, det är lätt att gissa.
Du borde prova.
Får du bidrag?
Självklart är det svårare att få jobb som Achmed men omöjligt är det då inte.
Du är väl svensk till skillnad från mig

Hjälper inte att vara svensk sen bara för man bor i angered betyder det inte man är låst jag kan penda in till stan till kungsbacka partille,trollhättan mm

Jag får bostadsbidrag

Anonym
Där sitter du ja!

Resized Image

Anonym
Ja du ser, jag skulle aldrig stå ut med en massa störda blattar. Att ens behöva lyssna på hur det här och det där inte är arabbisk kültur skulle få mig att ångra att man inte körde på fler med M1:an.

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Ja du ser, jag skulle aldrig stå ut med en massa störda blattar. Att ens behöva lyssna på hur det här och det där inte är arabbisk kültur skulle få mig att ångra att man inte körde på fler med M1:an.

Ååååååååka flyyyykringbåååt det är för looosers baby jag har inget tillstånd

Resized Image

Anonym
Jag skulle anta att de skulle använda en CBU-97/B Sensor Fused Weapon men eftersom de skulle ändå bara flytta till Nya Svärger så sket dom i det.

Anonym
Bacon på en gädda hur fan kan man äta det

Anonym
Resized Image

Anonym
En av gubbarna som varit med i Romklubben har tydligen gjort avbön redan på 90-talet och tillsammans med några andra skrivit denna intressanta bok, jag lånade den på mitt hembibliotek via högskolan i Jönköping:

Från politiken.biz

"The Global Trap" av Hans-Peter Martin & Harald Schumann.

Behandlar de s k 20-80-samhället som industri-och finanstopparna i världen redan börjat skapa för några år sedan.
Kort sagt betyder det att enbart 20 procent av jordens befolkning behövs för den produktion av varor och ev tjänster som behövs i framtiden. Resterande majoritet ska sysselsättas med vad de kallar "tittytainment" d v s mediakonsumtion av såpoperor med påfallande sexuellt innehåll samt idrottsevenemang av olika slag alltmedan den gruppen så småningom minskar sig själv genom alkoholism, droger, felaktig kosthållning. övervikt m m.
Deras nuvarande "belastning" på befintliga resurser minskar därmed och ger bättre utrymme för den minoritet/elit som kontrollerar och planerar 2000-talets globala samhälle.

Resized Image

För övrigt säger vissa källor att Romklubben skapade Miljörörelsen 1968. Först kom den verkliga miljörörelsen upp i 60-talets början, efter Rachel Carsons bok "Tyst Vår".

Givetvis var makten sin vana trogen tvungen att lansera
sin variant och sjösätta denna. Bl a med instanser som greenpeace och Svenska Naturskyddsföreningen.

Den politiska gröna rörelsen är en mix av den "riktiga" och den fabricerade kan man säga, lite olika i olika länder.
Här i Sverige konstaterar jag av erfarenhet att den fabricerade miljörörelsens representanter sitter på plats i toppen på Miljöpartiet, medan bland medlemmarna finns många "äkta"

Låter som arbetarrörelsen, va? Eller kvinnosaksrörelsen?

Jodå... Romklubben vet vad de sysslar med. Fråga Al Gore

Anonym
Skvaller förresten...

Några medlemmar i Miljöpartiets lokalavdelning i Skaraborg har åthutats och någon rentav uteslutits därför att det visat sig att de samtidigt sympatiserat med Nationaldemokraternas politik!!!

Ryktet, fast jag vet inte hur sant det är, säger att någon t o m hade dubbla medlemskap! Det ni!

Anonym
Ha ha... förresten.

Det är ju lysande: Problem - Reaktion - Lösning

Mänskligheten pådyvlas en ny samhällsordning som ska ersätta den gamla, som då sägs vara så "usel". Detta kallas industrialisering. Nu blir allt så bra så bra...

Släpp ut skiten i luft och sjö bara, det är ingen fara.

Sedan säger man: Ajaj! Det var inte bra. Titta nu vad ni ställt till med (Reaktion) Död fisk, avgasutsläpp etc.

Nu måste det till åtgärder för nu finns det ett hot... säger Al gore mfl falska profeter.

Nej, hörni. Att ändra livsstil, det är vad som gäller. Att vara oberoende från makten! Då kommer de riktiga lösningarna på de riktiga miljöproblemen som en bonus!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper