Vakencorner
|
070707
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/7/7 13:03
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: 070707
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hoppas inte!
för nu är modiga aktivister i sthlm och demosterar för Zundel skulle vara vara om det smällde där då Men vad har 070707 med något att göra ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ett mycket occult datum, skulle inte förvåna mig om de drar av några kärnvapen i amerikanska städer och skyller på Iran.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
har läst att det ska vara läge för "Harmonic shift" idag ,
kan ju säga att det är nästintill en total omöjlighet i mitt boende ( elakt lurigt satsvin till granne ), så det är bara att glömma för min del. Men annars är ju det väldigt välkommet med harmoni , hade inte varit fel. "the spheres of transformation coming into alignment ... centering at the midpoint on your July 7th, 2007, will bring a resonating harmonic shift into your perceptual fields of awareness .... you are now deep within the heart of a metamorphisis ... pregnant in poise ... ready for the birthing of a new awareness that will sweep your soul-ular (cell-ular) grid ... " Sök på "Harmonic shift" på webben
Posted on: 2007/7/7 15:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har också hört om det där. Har det någonting att göra med mayakalendern? Man kanske borde meditera lite idag då :)
Posted on: 2007/7/7 16:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Var glad så länge du har dina egna känslor utan för mkt påverkan från de som kan styra massornas känslor , men att ta emot goda helande tankar o känslor oss människor emellan som idag t.ex. genom bl.a. musik är ju helt rätt , men låt dig inte luras av falska budskap , en reklamfilm t.ex. kan ju få dig på ett visst humör.
Jag tror bl.a. att chemtrails har med det att göra så att våra känslor lättare kan styras utifrån på flera olika sätt , det finns ju "psycho tronic" weopons.
Posted on: 2007/7/7 17:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
I PNAC skriver bl.a. Dick Cheney att de ska utveckla "rase-specific viruses and bacteria"
Jag fick nåt 2003 som jag fortfarande inte har läkt ut , vet inte vad det var för nåt , det har satt sig på levern m.m. enl. en homeopat , hela systemet känns det som.
Posted on: 2007/7/7 18:34
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Eeeeeh, vad tror du AIDS är för något, ett virus tillverkat av USAMRID i Fort Deitrick Maryland.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Irak: 150 döda i lördagens bombattentat
http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?Artikel=1468914 Kan det ha nåt samband kanske..
Posted on: 2007/7/8 11:42
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login