vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#1
Hinduismen är endast en av flera kulturer i Indien, det finns Islam, Buddism, Kristendom. Skulle jag vara hindu så skulle jag byta religion och vips så kan inte kast systemet ens tillämpas eftersom man är totalt "otrogen".


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#2
Frihetsguiden,...du om någon borde väl veta vad herrefolkslära är, oavsett om den finns i Indien, eller i Israel. Du är ju enligt egen uppgift själv en Jude så det är ju inget nytt för dig med rasism. De största rasisterna är just ortodoxa Judar som följer den rasistiska skriften Talmud.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#3
Men va fan, all avancerad diktatur börjar ju i skallen på idioten som ska jobba. Kastsystem(tm) för idiot-indier eller Demofars(tm) för idiot-svenskar följer ju samma koncept. (Och om släkten är idioter som tror på en massa sagor, oavsett religion, så kan man fan vara gott utan dem)

Medelklass, heh, nej, jag äger inte en halv miljard så jag är nog ingen medelklass. Slödderklass snarare. (icke ironisk)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#4
Nej, jag växte upp i USA tills jag var 16, (gratis gymnasium ) och när jag var färdig så åkte jag och sköt lite blattar '91 (jag visste att det var något skumt med gratis universitets utbildning i JewS Army *asg*) i Gulfen (de var knappast imponerande) fast efter tag så inser man ganska snart 'den stora bilden' om och när man sitter i skiten. Tror inte du att jag är alldeles för cynisk för att vara en "förorts-radhus shabboz goy"


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#5
Ruttet, eller hur? Jag misstänker att svenska folket har blivit fredsskadade som Klein (jude) sa.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#6
Shit happens. (Kom dock ihåg att eliten har inga som helst problem med att föra krig emot resten 24/7 och gör det jämt, då och då gör de det tom. mot varandra)

De flesta önskar att vara "tillfällighetsteoretiker" och det kommer naturligtvis utnyttjas maximalt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#7
Ska jag vara ärlig så hade jag inga problem med att göra det eftersom de skulle mycket gärna göra det med en själv. (fast de sög, inkompetenta)

Vad jag har problem med är att hela skiten var en stor lögn, vilket visade sig när USAs Irak ambasadör, April Glaspie själv sa i senaten att hon i praktiken lurade i Saddam att det var helt ok och att de hade inga synpunker på "arabiska gränser".

Ska man gå i krig så gör man det för rätt skäl och sen förlorar man inte. (sen hur vida de dog eller inte vet jag inte, jag gick inte direkt och kollade)

PS. Skulle du crystal-heala Hitler också? DS. (ironisk)

Vad som är positivt i det hela är att de inte kan göra samma sak med Iran utan att riskera att förlora makten totalt (federal reserve, etc.)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#8
Bah, helt normalt beteende de senaste 12.000 åren och jag är nöjd och glad så länge jag inte är någon feminit homosexuell som springer runt och repeterar sig med sina ledares skit som en pappegoja (svenska folket)

Har du tänkt på att saker kanske är som de är eftersom folk tycks ha en enorm vilja att dra ned byxorna och ställa sig på alla fyra. (ett attityd problem mao. )

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#9
Slippa idioter, räcker för mig.
(den mest grundläggande av alla friheter)
Varför tala politik då? Jo, de jävlarna tar typ 50% direkt.

Tom. feodal drängarna gjorde uppror när de fick jobba 12 dagar av 365 och inte 9 dagar av 365. Fast de hade ju inte McDonalds, Pepsi Cola och "sin" skit-politiker att "rösta" på.

De allra flesta som vet att systemet är korrupt tror sig kunna "fixa" deras system som makteltien själva har placerat in med deras egna regler.

Motorn i det hela är att folk inte vill se hur de blir jämt blåsta. Fan, det finns ju folk som älskar att man ljuger dem rakt upp i nyllet.

Exempel: "Bärja Estonia", *pfffft*, Jaha, då var det väl så då.
Exempel: "Vård, skola, omsorg" översättning för små barn är: "Prosac, Indoktrinering, Övervakning".

Fan vad de måste sitta och garva.


Edited by disinfo on 2007/7/5 1:52:42
Edited by disinfo on 2007/7/5 1:53:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#10
I frågasatte du dina order? Tillskillnad ifrån svenska armén får man 5 år i finkan om man inte har väldigt goda skäl.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi var rasist, Indien suger kuk
#11


See User information
1.
Kuwait är just nu en brittisk koloni och tillhör Irak på samma sätt som Hong Kong tillhörde Kina, Dubai tillhör Saudi Arabien, Sri Lanka och Pakistan tillhör Indien eller Norge tillhör Sverige. Hong Kong är redan fritt och när det brittiska imperiet minskar i styrka så kommer även Kuwait, Dubai, Sri Lanka, Pakistan och Norge att befrias.

2.
Att påstå att Gandhi var en rasist bara för att han tolererade kompromissen att en en indiers röst var värd 1/4 av en vit mans röst i Sydafrika i början av förra århundradet är ett mycket okunnigt påstående. Gandhi gav upp den striden och insåg att han borde slåss för Indien istället för ett land långt bort.

3.
Kast har absolut inget med hudfärg att göra. Det indiska kastsystemet omfattar, enligt skrifterna, inte bara troende hinduer. Det gäller alla människor i alla kulturer och går varken att avskaffa eller att införa. Människor är olika. Genom kvoteringar och lagar påstår Indien att de försöker att avskaffa skiten men med mycket liten framgång. I Europa har man krigat mot de kastlösa med steriliseringskampanjer och avrättningar så i Europa har inga kastlösa överlevt. I Sverige upphörde tvångssteriliseringarna av de kastlösa 1973.

Kastlös:
Resized Image

Tempel som inte släpper in kastlösa:
Resized Image

Posted on: 2007/7/5 3:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#12
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#13
Har ni hört den här förut.... Ord är bara ord, aggerande är aggerande. Vad utförde Gandhi, något rasistiskt? Dock inte! Och hur fasiken kan man komma o kicka på en sådan man, som utförde så mycket, utan ett enda slag. Lär er för tusan av dom som lyckats med något positivt!

Var moder Teresa kannibal och terrorist då också eller? Om ett tag analyserar ni väl fram nåt liknande säkert. Helt weird!!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#14
Ja det där visste inte, men varför är det pinsamt? Vet du allt du?
Fråga, gjorde hon inget annat som var positivt då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#15
var moder teresa eller ghandi frimurare oxå elleR?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#16
Ja, Gandhi är en riktigt ful fisk vet vi sedan tidigare trådar här...

Här är beviset, för den som missat det.
http://youtube.com/watch?v=J2BlNxKQQR4&mode=related&search=

Länge Leve Liberalismen, den enda rätta läran. Eller hur, Fritidsguiden?

Resized Image

Hmmm... det där fruntimret verkar bekant... ???

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#17
Vad Gandhi än tillhörde så tycker jag att han lyckades med mer än någon annan. Eller har jag fel där också? Jag har också rest runt o kollat in honom i Indien själv, mycket utav det som han gjorde och stod för finns inte skrivet någon stans på webben, inte vad jag vet i alla fall, o jag har kollat en del. Bör kanske tas med i beräkningarna!

Tycker fortfarande som förut, det han utförde är ännu 100 mil över huvet på dom flesta i dag. Ingen är heller perfekt.

Enkel liten fråga bara, vem av alla snubbar i historien utrförde nåt gott, som ni accepterar?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#18


See User information
Gandhis ord till imperiet (ur filmen Gandhi från 1982):
Resized Image

Posted on: 2007/7/10 6:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#19
Svar: Ingen!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#20
Typ!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#21


See User information
Quote:

osm wrote:

Enkel liten fråga bara, vem av alla snubbar i historien utrförde nåt gott, som ni accepterar?


Enkelt... ja: Dr Klot.

Posted on: 2007/7/11 0:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#22


See User information
Quote:

osm wrote:

Enkel liten fråga bara, vem av alla snubbar i historien utrförde nåt gott, som ni accepterar?


Även han den där som uppfann negerbollen - den är ju god, fullt acceptabel.

Posted on: 2007/7/11 0:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#23
Sååååja frihetsguiden,...ta nu inte i så du spricker!

Så du är på det humöret idag, att du kan kosta på dig lite "låtsad" frispråkighet och ironi? Hur går det,...har du inte börjat den där kursen i humor ännu?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#24
Quote:
Jag är bensinen på glöden. Och när facklan tänds igen, då faller skräpet av den.


Skvatt kokos!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
56 user(s) are online (56 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 56

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS