Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Dagens skratt!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt"
Micro |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sale, kan du ge ett enda konkret exempel på att NORAD ens finns?
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En Indier på väg till England med flyg hade varnats för att äta på planet av en vän så han undvek helt enkelt att förtära den mat som serverades på planet, så när han kom fram till London så var han hungrig, och påtalade detta för en medpassagerare som föreslog att dom skulle gå till en korvkiosk när dom lämnat flygplatsen.
Så dom stegade fram till korvkiosken som hade skylten "HOT DOGS" så när korvhandlaren lämnade över korven till Indiern så sa han "Oh no i dont eat that part of the dog"... ![]()
Posted on: 2007/6/4 13:24
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/6/4 13:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I konfirmationstiden så var det en präst som sa åt tjejerna att, om du kommit i kontakt med en manslem så kan ni komma fram här så ska ni bli rena......så stina hon gick fram å så att hon kommit åt en med ett finger en gång......då sa prästen att - om du doppar fingret i vinet så blir du ren...så var det kristinas tur å hon hade tagit i en så hon fick tvätta hela handen......då skyndade sig lena fram å prästen undrade varför hon hade så brottom...då hon svarade att det är bäst jag gurglar innan kerstin kommer och tvättar stjärten.......trevlig midsommar på er alla.....
Posted on: 2007/6/21 22:46
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta ? Nä det är zpz2. Men han rör ju på sig. Jasså?
Posted on: 2007/6/24 18:38
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mamman frågade lilla Lisa,vad fick ni göra på dagis idag?
Lisa svarade,idag har jag lekit med en "konsumbannan" Med vad sa mamman? Lisa svarade,idag har jag lekit med en "konsumbannan" Mamman blev misstänksam,så hon ringde till dagiset och frågade vad en "konsumbannan"är? Men fröken på dagiset visste inte vad en "konsumbannan" är,hon var själv förvånad. Effter en stund så sa fröken , JOO det måste vara vår nya praktikant Lisa menar med "konsumbannan" Han är en Kosovoalban
Posted on: 2007/6/28 8:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Pappan frågade lilla David, vad fick ni göra på dagis idag?
David svarade, idag har jag lekit med "svarta Kalle" Med vad sa pappan? David svarade, idag har jag lekit med "svarta Kalle" Pappan blev misstänksam, så han ringde till dagiset och frågade vem "svarta Kalle" är? Men fröken på dagiset visste inte vem "svarta Kalle" är, hon var själv förvånad. Effter en stund så sa fröken , JOO det måste vara våran nya praktikant David menar med "svarta Kalle". Han är en svartskalle... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ett gott skratt förlänger käften..... http://www.tesf.se/musik2.php
Posted on: 2007/7/8 10:05
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
He he he... Jag har fått en insekt i skärmen, Den kryper till och med under markören, ser helskumt ut... He he...Stackars jävel som behöver se och läsa all den här skiten...
Var fan tog du vägen? jag skrollar och skrollar men... Jaaaa, där är du... Det kanske är en sk bugg?? Eller har jag bara blivit olagligt buggad? Hur fan kom du in där min vän...? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Johan varför är din bil full med löv kvistar och lera ?
- Jo du förstår jag körde på en jude Vad menar du blir det fullt med kvistar och löv då ? Jo för helvette han sprang ju upp i skogen den jäveln |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() He he he...och inte nog med det maggot,...nu luktar hela bilen bajs och är förstörd så man måste skrota den... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
SMS:
Polisen har hittat en kropp med kaffebruna tänder, skrumplever, skitiga fötter, slapp stjärt och liten snopp. Ring mig så jag vet att du lever. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Obducenten står framför ett lik med studenterna och säger förmanande:
- Ni måste tänka på två saker; 1, ni får inte känna äckel om ni skall arbeta med detta yrket, varpå obducenten stoppade in ett finger i arslet på liket och stoppade det sedan i sin mun. Studenterna såg ängsligt på varandra, men gjorde sedan likadant som obducenten gjort. Obducenten säger sedan: - sedan,...regel nr 2 är, "uppmärksamhet",...om ni hade varit lite mer uppmärksamma så hade ni sett att jag stoppade långfingret i arslet på liket, men att det var mitt pekfinger jag stoppade i min mun. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Judarnas ursprung ?
Undrar vad begräpet "näsa för affärer kommer ifrån" ![]() ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmmm he he he...ser ut som bolsjeviken uppe i biskopsgården.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Dagens fallfrukt
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() Här kommer lite för jaxen och shygets att bita i... he he he... ![]() Frid / Psilo |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
haha underbar :D
Posted on: 2007/8/28 13:31
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Världens smartaste tjuvar
http://www.youtube.com/watch?v=v6IzMF ... php%3Ft%3D398%26page%3D12 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ha, jag älskar den filmen :D
Posted on: 2007/9/8 12:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Passa er för "dubbelsvea" http://www.youtube.com/watch?v=SrhS6Gj8-QA kolla in krockkudden......
![]()
Posted on: 2007/9/10 13:32
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login