vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#25
Du då frihetsguiden. Var det inte du som var den nya sortens ledare? Som gör precis samma sak som alla andra, skäller och skriker o har sig!

Det ser ut som det börjar dra ihop sig lite, det blir tufft för dom tuffa har jag sagt mången gång. Tycker att forumet allmänt är inne i en svacka som heter duga, väldigt få är överense och svordomarna rullar en efter en...

Lugn bara, det kommer mera!

Novax, kom hit din drummel :) så skall vi kasta chokladbollar på varandra, så att kokos stritter in till grannen :)

Hare folk

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi var en riktig andlig ledare, men Frihetsguiden suger kuk
#26
Aha, kul att du tänker för mig, så jag slipper! Jag kopplar inte det ena med det andra du säger.

Måste jag förstå att det finns olika andligheter? Gubbe lille, du e way off så det dryper om byxbenet på dig.

Etik väljer man inte heller, etik är etik.
Det du stoppar ut i etern får du tillbaka, har inget med etik att göra (mer än att om du betér dig som apa, så blir du behandlad som en). Försöker du räkna ut vad som är rätt eller fel så målar du in dig i ett hörn på 2 sek. Rensa cellminnena så behöver du inte gå o fundera så mycket. Det där med att räkna ut vissa saker, på en djupare nivå om man så säger går inte. Vi har inte hjärnkapasitet till att få balans!

Sen kom vi på igen att det är ingen ide att diskutera detta ämne heller! Jag har min verklighet, du har din!

hare

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi letade svamp i koskit...
#27
Gandi var mycket intresserad av mykologi...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi letade svamp i koskit...
#28
För det första så käkar jag inte svamp, för det andra så finns det bara en sanning, men vi är alla olika långt på vägen för att se den. Med andra ord också en sorts etik, den rätta!

För det tredje var byxbenet ett ironiskt skämt.

Du beter dig som en myndighetsperson som inte tänker själv, men ändå vill placera progs i en, tänka för en. Du antar mycket, som inte har någon verklighetsförankring. Du ställer dig också över andra, precis som en byrokrat.

Rätta till slipsen och tänk igenom ditt liv! :)

Hare.


Får lägga till en grej.
Svamp, cannabis, payote, ayawaska mm har aldrig skadat någon fysiskt. Det enda som kan hända är att egot ställer till det, den där som tror att det är han som styr, typ.

Dessa naturliga produkter är endast genvägar till andra sidan, annan värld, bättre förståelse mm. Att inta dessa blir eller ger en insikt, och det är det väl ändå allt för lite av här. Du borde ha sagt, jag tycker alla skall äta svamp här på vaken. Då blev det andra femmor. Mycket utav alla saker som vi mediala/spirituella vill säga fattar inte stadsfolk som endast sett en x-box och ett par chipspåsar i sina dar. Det o EU-Moppen!

Om man hoppar ner och slår sig, så får man reda på att sånt kan göra ont. Om man aldrig hoppar ner o tar reda på effekten, då kan man inte ens förstå hur det känns. Ni som inte testat svamp, cannabis etc, snacka om nåt ni vet nåt om. Mindre pinsamt! Byrokratfasoner det också.

Jag rek dock ingen att testa dessa (mindopeners)! Som man så svenskt säger!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi letade svamp i koskit...
#29


See User information
Finns det något "Corpsus Delecti"? Finns det något annat brottsoffer, om svaret är nej, vad är då brottet? Så vida du inte är en kommunist/fascist jävel som helt enkelt hittar på allsköns bullshit som ursäkt så blir svaret ganska enkelt: Ett brott utan offer är inget brott. Det är faktiskt den ursprungliga betydelsen av "rättvisa" fast centralbanks-slöddret har ju aldrig missat att finansiera Hitler, Lenin och allsköns pack för att förvirra begreppen.

Posted on: 2007/7/12 5:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Gandhi letade svamp i koskit...
#30


See User information
Värsta packet som finns, vilket man ska blåsa så fort man kan är sosse-slödder (kriminell organisation i sig självt). Organiserade kriminella. (Tom. Stalin sa samma sak)
Fast de är jävligt duktiga på all bullshit alla bilderbergare säger åt dem att de ska tycka. Riktiga centralbanksslödder.

EU beslutades 1945 under FN (en riktig kommunist organisation som smittar negrer med AIDS [medvetet]) och de helt enkelt beslutade att EURO-TRASH(tm) skulle ha ett EU, punkt slut.

Säg att ditt land borde träda ur EU pga. av korruption och påpeka att "Europa Parlamentet" är som Folkkongressen i Sovjet Unionen, dvs, ett jävla skämt så blir du arresterad av "dina" korrupta grisar.

Det är "terrorism" att påpeka sådant rörande Rothshilds senaste bullshit. (Eftersom då är du emot deras plan de pressar med sina pedofil homosexuella politiker)

En vettig fråga till Scumfeldt som kallas sig för "statsminister" (han är en väderuppläsare som höjer skatter, så upplysande=illuminerade (för er som inte fattar)) är vad han tycker om att behöva vänta på möjligheten att knulla småpojkar i Bohemian Grove (ingen överdrift, vittnesmål finns)

Fy Fan, psykopat jävlar.

Du inser givetvis att den här 'borgeliga regeringen' kommer aldrig sänka några somhelst jävla skatter, utan endast höja dem, precis som de gjorde förra gången de hade "makten". De är tillsatta för att genomdriva en världsregering (Vilket vi har haft sen 1920). Så spola ditt land i en toalett eller påpeka vad fan de egentligen är.

Posted on: 2007/7/12 5:24

Edited by desinformation on 2007/7/12 5:40:02
Edited by desinformation on 2007/7/12 5:44:53
Edited by desinformation on 2007/7/12 5:48:29
Edited by desinformation on 2007/7/12 5:51:02
Edited by desinformation on 2007/7/12 5:56:26
Edited by desinformation on 2007/7/12 6:03:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Gandhi letade svamp i koskit...
#31
Sluta ljuga o hitta på, jag har inte nämt något om någon Gud...
För det andra så står du på insidan o tittar ut, och jag står utanför och tittare in, eller rättare sagt beskådar!

Om du jämför kunskapen med dagens samhälle är du ute o cyklar! Det är väldigt vanligt att man tar allt o jämför med det som finns utanför fönstret. Man skall komma ihåg att allt som finns utanför rutan, som kallas samhälle är en illusion, som de upplysta har skapat för dig. Allt är upp och ner och på fel vis. Grunden till dagens världsamhälle går ut på att du inte skall bestämma nåt själv, och aggera utan hjärna samt vara konstant rädd, för allt. På så vis har man skapat samhället, en grund för att allt det där skall bli möjligt. Går ur träsket o tänk i andra banor...

Kan inte förklara det bättre än så för stunden!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS