vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Snälla berika oss!
Snälla flyktingar lär er svenska vi betalarar er för det.
vi gör vad som helst för att bli "berikade"
Lär du dig svenska får du pengar

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70133292_852__,00.html

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Snälla berika oss!

See User information
hö, hö... Maggoth - Förstår du inte att du är som "Rödingarna" brukar mena, med begreppet: "Kontraproduktiv"...
Det betyder ju tta du i sak har rätt och önskar något - men genom det sätt du "Verkar" så blir det tvärtom!
naturligtvis så är ju dessa sanningar som du pekar på - Sanna! och på så sätt synes kunna behandlas på ett sådant sått du "Verkar" som - m,en jag måste mena att det är inte bra! - Tänk över hur du "tacklar" problemen...
Jag vill då mena att du nog visst ser oriktigheten i det mesta - men du "tackalr dessa oriktigheter på ett egenligen - då "Kontraproduktivt" sätt - Vi skulle ju kunna hitta på en ny benämning på detta fenomen - men jag har ännu inte hittat något använtbart! - Lite david icke´s; - "Problem - Reaktion- Lösning " - över det hela - det måste du ju förstå...

De som har fixat till all denna skit; (krig/elände/svält/Folkförflyttningar/dålig flykting-politik)- önskar (= "Vill) ju något - vad kan det vara - maggoth?

Är då detta sätt -som vissa människor "tacklar" problemen en del i deras "Plan" - jag tror det i alla fall...
Fundera över det Maggoth - annars så kommer vi återigen stå däör och vifta på armarna en vacker dag och hälsa någon stark jävel som vår ledare...

"Mönstret, går igen" - som det heter...
Men visst F-n, kan vi klara det här - i dessa dagar - har vi ju så mycket mer "Info" att tillgå...

Det gäller bara att "Förstå" att använda vårt sk. "Omdöme" - Eller Hur? Välj bara rätt omgivning(energier/bekantskap) - så fixar det sig nog... Jag känner dig maggoth och vet att du är kapabel till detta - om du nu bara - är vid dina sinnens "fulla" bruk... Hö, hö...

Posted on: 2007/7/15 13:13
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag jobbar även JAG efter David Ickes tes

Folk måste se "PROBLEMET" sedan måste en lösning komma men om man inte vill se något så kan man heller inte lösa något

See User information
maggot lite enkelspårig?

Posted on: 2007/7/15 14:10

See User information
Ta, inte illa upp - Maggoth - Du vet ju att vi tycker om varandra i den meningen att vi nog är på "Samma linje" - när det gäller att faktiskt "Se" hur det är "Ställt"... Så är det väl... - men...

Det är nu så att många gånger så kanske vi inte gör det bästa av denna kunskap - utan tvärtom faktiskt försvårar det hela - därav beteckningen; - "Kontraproduktivt"...

Om man nu drar det lite "Drastiskt"...
Jag (Vi) och många med mig (Oss) - vet med oss att det sk, "Folket" - om man nu skall börja tala om detta jävla inflationsfyllda begrepp; - "Etnicitet" - fåniga grejer... Så är det ju som så att de som nu har "Kultiverats" (= Uppfostrats) i den sk. "Judisk" andan - i mångt och mycket är involverade i allsköns oriktigheter - men det kan då ändå inte betyda att man kan "Dra allt över en kam" - Vi vet ju också - att det är det som önskas av världsmedborgaren... Detta ingår ju i "Planen"... (Plan?)

Detta att sedan förflytta folk hit och dit ingår även i "Planen" i att underminera den samhällsordning som är i fara att på så sätt upplösas -(den lilla "Ordning" som ändå finns)
Studera "Protokollet"! DEt är en krigslist - kan mn säga och för att den listen skall kunna få utdelning så måste den liksom - "Ta"...
Och det gör den endast om man påverkas på ett felaktigt sätt av den och jag måste säga att dina påpekanden ang. hur vi "Sköter" vår sk. "Flyktingpolitik" - är inte så som jag önskar att det skulle gå till - förstår du då inte alls mina antaganden?

Om du skall påpeka fel - av något slag så måste du alltid ge alternativ till situationen - därjämte av naturliga skäl verkligen bemöda dig om att förklara själva orsaken till det hela - annars så kan det bli felaktigt och missförstått och kanhända tillockmed livsfarligt för vissa inblandade - så ser jag på det hela...
Jag ringer...

Posted on: 2007/7/17 17:11

Anonym
Hehe
Min telefon är av nån andledning utslagen (kanske åskan) men mobilen finns ju men det kostar ju....

Men jag anser inte man behöver ha en lösning eller ett alternativ hela tiden men här är ju något som jag sympatiserar med

http://www.nd.se/mal/default.asp

See User information
Väl Mött - Maggoth... Har inte försökt ringa annu - mn ändå - Tjabba på dig... Kollade in länken - skitbra1 - emn som jag alltid brukar mena - Skall du lura någon ( i betydelsen att man kanske har ett annat syfte med det hela) - så skall du säga 20-30% sanning och i den här länken kan det ju se ut som oma allt är logiskt och riktigt - och det är det nog också - han inte läsa allt - men jag känner ju till hela denna organisation - premmar ju på tidningen och det och sånt...

Men det finns en fara här och det är att även om allt detta är och borde vara uppenbart för de flesta så kan man ju faktiskt bli lurad i längden - därför så måste man vara jävligt försiktig -

Ta det här exemplet: Du är skitsjuk - finns, egentligen inget att göra (cancer?) Du har några skumma polare som menar att i deras gäng så skall det komma en sk. "helbrägdagörare" - - Du vet "Sista halmstrået" - eller den här. "Hoppet är ju det sista som lämnar människan"...

Allright du infinner dig på "Mötet" - Men f-n! - det "Hände" ingenting! (Det går fler tåg) - efter ett tag blir det ett nytt möte i nått annat gäng - en känd "Helbrägdagörare" skall dyka upp!

Och tro F-N, eller ej! - Din sk. "Sjukdom" försvann i ett naffs!
Läkarvärlden förundrar sig - men det som faktum har skett har "Skett" - Detta kan ingen jävel ta ifrån en... Det borde du väl fatta - det är ju dig som det faktum - har "Hänt"...

Nu äre det ju som så att människan är en okunnig -viskeplig jävel - så nu blir det ju som så att - detta gäng eller vad det nu varför något - har ju "Sanningen" - Det borde väl du veta - det var ju du som blev "Healad"...

Det är här faran ligger - 20-30% sanning (100% enligt botandet)

Eller hur? - hur kan man då ÖHT (=över huvudet taget)misstänka att ALLT det övriga som "Gänget" >står för< - kan vara falskt?
Ja se där!
Är det en galen sk fundamntalistisk kristen präst som menar att Islam är satan själv...
Eller att en muslim´sk präst - lika fundamentalistisk, menar att den sk. kristan västvärlden är satan... Hö, hö...

Ja, vad kan man säga!
Då gäller det att ha torrt på fötterna!

Posted on: 2007/7/17 18:31

Anonym
Maggot:
Men jag anser inte man behöver ha en lösning eller ett alternativ hela tiden men här är ju något som jag sympatiserar med...

Vad fan säger man? Att det är synd att människan lärde sig läsa och skriva. Ord kan användas till mycket, men för det mesta förvillar de bara.

De flesta partiprogram säger en sak och gör nåt annat och maktens slingrande tentakler virar sig runt de som får den. Jag har läst ett antal partiprogram från alla håll genom åren och kan nog erkänna att i princip alla verkat vettiga på papperet. Det är väl lite det som är meningen när det gäller politik.

Jag säger inte att det är den viljan många partianslutna har oavsett om de tillhör den ena eller andra sidan, men ett beteende som i princip alltid uppstår när makthavare vill kunna behålla makten i sina egna händer.

Ja som du hör är jag allergisk mot organisationer, föreningar, samfund och skulle inte ens gå med i en videoklubb bara för att få rabatt om man hyr en film.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper