vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Vilka jobbar antirasisterna EXPO åt ?
Stiftelsen Expo grundades för att motverka extremhögerns och vit makt-kulturens framväxt i skolor och bland ungdomar samt att motverka "hatpropaganda" (Känns det igen) ?

Expo brukar hålla föredrag i skolor och på mässor för en penning mellan 5000-10000 kr
Dessa föredrag handlar om "nationella symboler" samt kopplingen mellan dagens sverigedemokrater och 30talets nazister.
Stiftelsen brukar ofta gnälla om att de är en fattig organisation med ungdomar som jobbar gratis men iår fick de statligt stöd och 500000 kr för att jaga svenska nationalister och bärare av nationella symboler.
även år 2002 fick de "antirasisternas stora pris" en summa på återigen 500000.

Vilka är då dessa antirasister ?
Dess grundare heter Tobias Hubinette en man som i skriften creol publicerat att den vita rasen borde gå under i blod och lidande.
Expo vill idag inte gärna tala om detta och gör allt för att vi ska glömma bort att det faktiskt var han som var expos första chefsredaktör.

men psykfallet Tobias har lagt fram sitt CV på sin hemsida vilket han då erkänner han grundade expo http://www.tobiashubinette.se/

Tobias Hubbinette sitter idag i fängelse för mordbrand och har en krimminel bakgrund som AFA-ledare för uppsala och då dömd för skadegörelse,sabotage och grov uppgivling.
(han är även misstänkt för mord)
(Många andra av expos grundare är från just AFA)
När han dömdes i uppsala tingsrätt fastlog man att hubinette lider av "personlighets störning" som kan komma leda till "paranoia"

Den som fick ta över EXPO när detta blev ett känt faktum var Flyckt men han tröttnade ganska snart och Andreas Rosenlund blev ny redaktör, Rosenlund som öppet hyllat Lenin och Marx var med i vänsterpartiets ungdomsförbund när han tog över rollen som chefsredaktör på den tyden då partiet hette
KOMMUNISTISK ungdom!!!

Om vi nu drastiskt hoppar fram till vilka som sitter på toppen idag hittar på 2 namn
Danniel Pool och Robert Aschberg

Danniel Pool träffade jag på bokmässan i Göteborg för ca 1 år sedan och han sade till mig att "kulturer kanske inte är så viktigt" då jag kört över hans skitsnack om det mångkulturella paradiset utan han sade att "det är viktaste var att hjälpa människor som var på flykt" när jag berättade för honom hur många av sveriges invandrare som verkligen var flyktingar så smet han just då när min kära vän (VOID) skulle ta upp kameran och filma spektaklet.
Dagen efter han jag dock göra en sak och skämma ut hela expo och lade ut på nätet
(tack void)
http://youtube.com/watch?v=D3W3Jj5ZiXw

Danniel Pool är även en en fåntratt och lögnare som försökte infiltera Nationaldemokraterna och ljuger i en bok han skrivit om vad han har sett oc hur det gått för han
Danniel pool

Den andra Robert Ashberg behöver man väl inte förlöjliga då han redan är känd som en rikspajas men vad de flesta inte vet är att det var hans farfar som via "nysvenska banken" var med och finanserade sovjet

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper