vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!

See User information
Maggot, jag kan nog hitta fler om du så vill men har inte tid just nu.

Posted on: 2007/8/18 23:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Är det fel att vara lycksökare?

Någon annan än jag som önskar sig en bas i kanske ett tropiskt klimat med försörjning och easy living, helst med bidrag? Det vore nått att bara ligga på plajjan, spela golf och glida på en Harley med betalning från en statskassa. Why not, det ekonomiska samhället kommer väl ändå att kracha en dag, lika bra att suga ut det medans man kan. "

När man idag ser hur mosker och synagogor trycks upp i våra bostadsområden så gör det att vår kultur håller på att tryckas undan och då visas ingen respekt mot människorna som tagit emot dom.

Tänk dig själv om vi svenskar skulle åka till mayafolket och börja bygga våra och prata vårat språk där och spela vår musik.

Dan!
Ja ska se några av dessa filmer sedan tror jag inte den snubben som täkte en fotbollsarena fokuserade specielt mycket på NWO utan mest på Islam.
(den sjuka religionen)

Sedan har du tidigare sagt att du vill göra sverige till ett muslimskt land (så du är inte alls för mångkultur du vill islamsera sverige med shaialagar,mosker,halalslakt och andra sjuka saker)så dig kommer jag aldrig ha någon trovärdighet till.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Som jag sa tidigare så arbetar Hizb ut Tahrir för att befria det muslimska folket från "frimurarnas system", med utgångspunkt i mellanöstern. Eftersom så gott som alla ledarna i regionen tillhör konspirationen så är de förbjudna i de flesta länder i mellanöstern.

Aktivism betyder inte att man bara sitter och läser, och förmedlar information om vad som sker bakom ridåerna. Aktivism är minst lika mycket att arbeta för en lösning och ett alternativ till det förtryck och korruption som idag sker. Det är just detta Hizb ut Tahrir arbetar för och om de skulle lyckas så skulle jag mer än gärna emigrera och lämna mitt fosterland.

Konflikten mellan väst och Islam har inget att göra med mänskliga rättigheter utan att Sharia befriar befolkningen från det korrupta räntesystemet.

Posted on: 2007/8/19 14:57

Anonym
Quote:

Dan skrev:
Som jag sa tidigare så arbetar Hizb ut Tahrir för att befria det muslimska folket från "frimurarnas system", med utgångspunkt i mellanöstern. Eftersom så gott som alla ledarna i regionen tillhör konspirationen så är de förbjudna i de flesta länder i mellanöstern.
.

Länderna i mellanöstern är väl de mest musliska som finns

Quote:

Konflikten mellan väst och Islam har inget att göra med mänskliga rättigheter utan att Sharia befriar befolkningen från det korrupta räntesystemet.

Shaia är mer en pengar när sveriges musliska råd kräve shailagar i sverige innebar det bla enskild simundervisning för flickor och pojkar....

och hur kan du ens vara i denna tråden med gott samvete du är varken motståndare till mångkultur i sverige eller för mångkultur du vill göra sverige till ett islamskt land

See User information
Jag är här eftersom du skickar ut felaktigheter vilket måste korrigeras. Dessutom har jag sagt att jag inte är ute efter att göra Sverige en islamsk stat. Men, jag skulle bli överlycklig om fler svenskar fann Islam eftersom detta är ett otroligt bra alternativ till Dajjal-systemet.

Men du löper fortfarande rakt i fällan "turkskräcken", "terroristerna kommer!". Uttalanden som att "tänk om muslimerna får reda på sanning", Vi vet redan sanningen Maggot. Det kommer att uppstå ett fruktansvärt rike, det värsta som någonsin har skådat. Vi vet att räntan är Haram (förbjudet) och att detta är roten till dagens problem. Vi vet också att det lär komma ett liv efter detta, och dessa satanister kommer inte att få det trevligt.

PS: Stör det dig att jag manipulerar lite i dina trådar? Kulturer är ju skapade för att vilseleda människorna. Din egen födelsedag är den största högtiden för var satanist. Jag har för mig att det t.om. står i Bibeln om att man kommer att dyrka och smycka träd i "framtiden". Midsommar bygger på hedendom, springa runt den fruktbara stången och firandet av sommarsoltillståndet, typisk Illuminati och Druidfasoner. Namnsdagar, Morsdag, Farsdag, Alla Hjärtans Dag är konumtionernas dagar vilket tvingar folk till att spendera sina pengar. Sedan ska vi smälla upp miljontals kronor till Nyår och Valborg. Är detta en sann kultur, eller gynnar det kapitalisterna?

Däremot ett rött hus på landet en solig sommardag, en picknick med familjen och lyssna på naturens vackra musik. Det kan jag hålla med om är vackert.

Posted on: 2007/8/19 21:06

Anonym
Quote:

maggot skrev:
När man idag ser hur mosker och synagogor trycks upp i våra bostadsområden så gör det att vår kultur håller på att tryckas undan och då visas ingen respekt mot människorna som tagit emot dom.

Tänk dig själv om vi svenskar skulle åka till mayafolket och börja bygga våra och prata vårat språk där och spela vår musik.

Svenska Kyrkan har väl en kyrka i varje land på denna planet? Det är inte bara vi Svenskar som flyttar till Maya och många andra ställen. Det är hela den västerländska kulturen som gör det genom exempelvis New Age, Turism och finnansiell jakt på fastigheter, mark och naturresurser?

Det är fel att inte visa respekt, om en invandrare inte visar respekt så gör han/hon fel i sin handling. Men det finns även mängder med invandrare som visar full respekt och tacksamhet.
Viisst finns det problem med invandring och jag förstår din rädsla och frustration över det. Men det finns även många positiva sidor med invandring.

Anonym
Quote:

Dan skrev:
Jag är här eftersom du skickar ut felaktigheter vilket måste korrigeras. Dessutom har jag sagt att jag inte är ute efter att göra Sverige en islamsk stat. Men, jag skulle bli överlycklig om fler svenskar fann Islam eftersom detta är ett otroligt bra alternativ till Dajjal-systemet.

Nu hittar jag inte citatet där du berättar att du vill se fler muslimer komma till sverige jag hittar dock
"Det måste ske tillsammans med folket om du förstår vad jag menar, och idag är inte många muslimer här i Sverige."

På frågan om du vill införa shaialagar i sverige

Detta bevisar väl vart du står och inte alls intresserad av en massa olika religioner och trosuppfattningar i varken sverige eller världen du vill göra ett värlslig emirum av islam med mecka som centrum
http://tankefrihet.se/forum/index.php ... 03a900b24ab06f&topic=53.0

Quote:

Men du löper fortfarande rakt i fällan "turkskräcken", "terroristerna kommer!". Uttalanden som att "tänk om muslimerna får reda på sanning", Vi vet redan sanningen Maggot. Det kommer att uppstå ett fruktansvärt rike, det värsta som någonsin har skådat. Vi vet att räntan är Haram (förbjudet) och att detta är roten till dagens problem. Vi vet också att det lär komma ett liv efter detta, och dessa satanister kommer inte att få det trevligt.

Du är så jävla blåögd och tror att alla muslimer är goda människor det finns såklart terrorister i alla religioner och bland alla raser.
Och taskig människosyn och terrorism är ju allt vanligare i många muslismka länder där kvinnor stenas mm
Jag säger att det kan öppsta något dåligt ifall någon sanning kommer fram överhuvudtaget ex förintelsebluffen kan leda till förakt mot judar och kriget mot terrorn kan leda till förakt mot västvärlden det borde väl till och med en idiot som du förstå ?
MEN DET ÄR FORTFARANDE VÄRT ATT ARBETA FÖR SANNING!
sedan vet vi att man inte får ta ränta men islam är inte den enda religionen som påpekar det även jesus sade det.

Quote:

PS: Stör det dig att jag manipulerar lite i dina trådar? Kulturer är ju skapade för att vilseleda människorna. Din egen födelsedag är den största högtiden för var satanist. Jag har för mig att det t.om. står i Bibeln om att man kommer att dyrka och smycka träd i "framtiden". Midsommar bygger på hedendom, springa runt den fruktbara stången och firandet av sommarsoltillståndet, typisk Illuminati och Druidfasoner. Namnsdagar, Morsdag, Farsdag, Alla Hjärtans Dag är konumtionernas dagar vilket tvingar folk till att spendera sina pengar. Sedan ska vi smälla upp miljontals kronor till Nyår och Valborg. Är detta en sann kultur, eller gynnar det kapitalisterna?

Hur kan det vara fel att fira sin födelsedag?
Det är ju årsringar och jag skulle tro det är något extra spritielt i ens själ den dagen.
Midsommar hyllar fruktbarheten ja ?
Och var är felet med att hylla familjen och attraktion och det vackra alla kulturer innehar inte kroppsförakt det kroppen är något fult som inte får visas.
Vi skapades vackra för att visa upp det om alah hade velat att kvinnor inte skulle visa sina kroppar och sex bara för för fortplantning hade han inte gjort kvinnan så vacker.
(det innebär inte man ska vika ut sig hej vilt men om du undersöker kvinnan i nordisk forntid kan du se att hon kledde sig både diskret och sensuellt!
sedan alla de där "köpmänens dag" är bara inplanterad skit.

Quote:

Däremot ett rött hus på landet en solig sommardag, en picknick med familjen och lyssna på naturens vackra musik. Det kan jag hålla med om är vackert.

Så bra jag kan tycka att mosker är vackra jag tycker mosken i rosengård är fruktansvärt vacker men det passar inte in i svensk kultur

Anonym
Svenskar har lixom inget annat folkslag rätt att ockupera ett land eller ändra på deras kutlur

jag som någon form av etnopluraist vill inte göra anspråk på andra folkslag och berätta hur de ska leva tycka eller tänka jag kräver endast rätten till mitt eget land

sedan vad är det som är så "mycket bra" med denna massinvandring till sverige ?

See User information
Quote:
The highest of all holidays in the Satanic religion is the date of one´s own birth.

Sid 96, The Satanic Bible av Anton Szandor LaVay

Quote:
In many religions are denying their own scriptures becouse they are out of date, and are preaching the philosophies of Satanism, why not call it by its name - Satanism? Certainly it would e far less hypocritical.

sid 47-48 TSB.

Lite bonus till dig,

Quote:
The symbol of Baphomet was used by the Knights Templar to represent Satan
Sid 136 TSB.

Quote:
Names like Rasputin, Zaharoff, Cagliostro, Rosenberg and their ilk are links - clues, so to speak, of the true legacy of Satan... a legacy wich transcends ethnic, racial and economic difference and temporal ideologies, as well. The Satanist has always ruled the earth... and always will, by whatever name he is called.
Sid 104 TSB

Jag har blåa ögon, men är kritisk för detta. Om du tittar på Hizb ut Tahrir´s filmer och läser deras hemsidor så förstår du att de är mot de som idag styr i mellanöstern. Du finner att de riktar skarpaste kritiken mot kungafamiljen av Saudi Arabien. Under kriget mellan Libanon och Israel förra året så gjorde de en riktigt smart aktivism. De gick till Saudi Arabiens ambassad i London och demonstrerade att de skulle mobilisera sina militära styrkor och försvara libaneserna.

Den stora mufti av Saudi Arabien hade precis gått ut med en Fatwa att ingen skulle stödja Libanon eftersom Hizbollah är shiia. Dessutom hade Saudi Arabien precis köpt enorma kvantiteter av vapen från USA och Israel. Deras aktivism skulle belysa att vapena de hade köpt inte var tänkt till att skydda muslimerna, utan att skydda sig mot muslimerna.

När det gäller Sharia, så visst, jag säger det igen att jag önskade att hela världen skulle ta till sig av detta system. Men med detta innebär det inte att jag skulle vilja tvinga på Sverige ett system som folket är "rädda" för. Hizb ut Tahrir poängterar i de flesta intervjuver att systemet är till för alla och människor kommer få behålla sin tro på andra religioner och praktisera de flesta kulturella bitar.

Men även du Maggot förstår men glömmer hela tiden bort västmakternas manipulation och smuttkastning av Islam. Orsaken är att de vill ha RÄNTA och STYRA VÄRLDEN.

Du som är intresserad av "förintelsen" och andra världskriget, jag vet inte om du har läst Jyri Lina´s bok Världsbyggarnas Bedrägeri. Där står det att USA och Englands invasion mot Tyskland baserades på att Hitler ville avveckla guldmyntsfoten och dessutom RÄNTAN. Han ville bygga ett system utanför Frimurarnas system vilket även muslimer vill.

PS: Jag fick tag i ett ex av Tempel Riddar Orderns 75 års jubileumsbok från 60-talet. 400 sidor i A4 format, om ordens nordiska historik, samt i USA. Men innan jag påbörjar detta verk så ska jag åka ner till mellanöstern och hälsa på släkten.

Kanske kan citera lite ur den senare...

Posted on: 2007/8/19 23:16

Anonym
Muslimerna har fått den otacksamma uppgiften att stå som symbol för terrorism ja
men SAMTIDIGT pågår en gulligullkampanj mot muslimer och nationalistiskislam i media.
Jag tror inte det går en dag utan att media påpekar att alla muslimer inte är terrorister mm

sedan så har jag läst läst Juri Linas bock världsbebygarnas bedrägeri och jag vet mycket väl att hitler avskaffade räntat och att han inte ville ha det andra världskriget vilket juri lina tar upp.

See User information
vackert skrivet om kvinnan maggot!

Dan! det du skrev om att du ville att svenskar skulle ta till sig sharialagar, det låter ju helt sjukt. hur kan du vilja förtrycka kvinnan så? Ex: I Iran , om en kvinna blir våldtagen måste hon ha tre vittnen för att påvisa att hon inte var med på det...annars blir hon straffad. hur ofta har man tre vittnen på en våldtäkt, som inte är en del av den?
men säkerligen vet folket här på vaken vilka sjuka lagar det är, åk till Iran, Dan och bo där i stället för i Sverige.

Posted on: 2007/8/20 9:52
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Är det fel att vara lycksökare?

Någon annan än jag som önskar sig en bas i kanske ett tropiskt klimat med försörjning och easy living, helst med bidrag? Det vore nått att bara ligga på plajjan, spela golf och glida på en Harley med betalning från en statskassa. Why not, det ekonomiska samhället kommer väl ändå att kracha en dag, lika bra att suga ut det medans man kan.

varför ska vi behöva lida för dessa lycksökare ?

Posted on: 2007/8/20 9:55
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

Anonym
Sveriges muslimska råd kräver egna lagar i sverige för ÖKA integrationen men ett samhälle kan inte fungera med olika lagar för olika människor, så indirekt erkänner muslimer att mångkultur fungerar inte de vill inte assimela sig utan segrigera sig vilket är bra

Segrigation eller Assimeliring är vad vi vill ha inte intergration

Lagarna de kräver är bla

Separat simundervisning
Rätt att bygga moskeer fritt
Betald ledighet under muslimska högtider
två timmar ledigt för fredagsbön
tillåt hallalskalts
svensk imanundervisning

Är du med i denna organistation Dan ?
http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/06/4446-22/

Sedan så tror jag eller snarare vet att de flesta muslimer inte slår sina fruar dock godkänner koranen att män får slå sina fruar om de inte lyder

(en rolig grej med fruar är att Mohamed (pedofilen som knulla en 9 åring hade mer fruar en vad koranen tillåter)

See User information
Picasso, du läser visst inte vad jag har skrivit.

Maggot, det har fungerat i Kalifatet. Judar och Kristna hade egna domstolar men många av dem kontaktade de islamska eftersom de var bättre och mer rättvisa.

Nej, jag är inte medlem i denna organisation, men samtidigt så ser man ju på en gång att de flesta av dessa "lagar" inte stöter sig med svensk lagstiftning. Kanske halalslakt, men ser man utanför Sveriges gränser så har nästan alla länder upphävt denna lag som stiftades strax innan andra världskriget för att försvåra tillvaron för judarna i Europa. Idag importeras mycket kött pga av förbudet, när de svenska företagen inser att de förlorar på denna lag och ser ett kapitalistisk intresse kommer den att upphävas.

Posted on: 2007/8/20 13:12

Anonym
Quote:

Dan skrev:
Picasso, du läser visst inte vad jag har skrivit.

Maggot, det har fungerat i Kalifatet. Judar och Kristna hade egna domstolar men många av dem kontaktade de islamska eftersom de var bättre och mer rättvisa.

Nej, jag är inte medlem i denna organisation, men samtidigt så ser man ju på en gång att de flesta av dessa "lagar" inte stöter sig med svensk lagstiftning. Kanske halalslakt, men ser man utanför Sveriges gränser så har nästan alla länder upphävt denna lag som stiftades strax innan andra världskriget för att försvåra tillvaron för judarna i Europa. Idag importeras mycket kött pga av förbudet, när de svenska företagen inser att de förlorar på denna lag och ser ett kapitalistisk intresse kommer den att upphävas.

Kalifatet är ju fan över 1400 år sedan och i det samhället levde folken säkert segrigerat.
Självklart var islam det bästa och det rättvisa allt är ju underbart du är ju fan så otroligt hjärntvättad så det är synd om dig!

Hur fan kan du påstå dessa inte går emot svensk kultur

I svensk kultur ingår inte den sjuka slakten där djuret blir avskuren halsen blodet sprutar och djuret skricker och sprattlar runt.
Tänk själv för guds skulle om hur det skulle vara på en arbetsplats om ett folk med en vis religionsuppfattning fick betalt för att be när andra ska jobba.
Separata simundervisningar har heller inget med vår kultur att göra i våra länder kan man faktiskt se lite hud utan att känna behov av våldta eller se ner på sånt.

Jag blir så jävla äcklad och arg på en människa som du Dan som är ute efter att islamisera vårt land.

Snälla åk till mellanöstern och stanna där!

Anonym
Muslimska ungdomar är överrepresenterade när det gäller våldtäkter , misshandel,rån etc i alla länder i Europa och Australien en slump eller?

See User information
Maggot, tråkigt att du äcklas av mig. Jag är inte här för att diskutera Islam, men det var du som började. Mår du dåligt av denna diskussion så kan vi avsluta den.

Jag förstår mig inte riktigt på dig. Om du röker så får du normalt betalt för denna tid, eller så gör man det på rasterna (vilket kan anpassas i de flesta fall).

Jag tror att jag har sagt detta till dig förut, men halal-slakt har inte bara med snittet att göra. Om vi börjar med snittet så diskuteras det hurvida djuret lider eller inte. Det sägs att blodtömningen går så fort att blodet försvinner från djurets hjärna inom loppet av några sekunder vilket skapar en naturlig bedövning.

När det gäller utöver snittet så är det förbjudet för ett annat djur att se på när någon annan blir dödad. Idag sker detta på löpande band utan hänsyn till djuret. Kapitalisterna effektiviserar processen. Inom halal-slakt ska djuret även få en sista måltid, precis som det många gånger sker i t.ex. amerikanska fängelser där dödsstraff åberopas. I västvärlden transporeras djuren mellan länder för att pressa priserna. Detta stressa djuren, detta har bekräftas från medier. Så halal-slaktad mat är ett värdebevis på att djuren varken har stressats eller behandlats illa inför slakten. Själva slakten går fort och är inte så hemsk som den kan se ut. Den normala slakten sker via elstöt eller pistol. Man säger att ett antal procent av dessa pistoler felar och att djuret då måste nödslaktas. Jag fick höra själv från en person som hade bevittnat en händelse då två veterinärer skulle slakta en häst eftersom hästen hade gjort illa sig. Man använde sig av en pistol, men det felades och hästen löpte amok och sparkade sönder halva stallet. Slutligen när veterinärerna fick tag på hästen så skar man av halspulsådern, vilket tog död på hästen snabbt och smidigt. Personen som bevittnade det hela (icke muslim) sa att man skulle ha skurit halsen på en gång.

För övrigt så krossades Kalifatet 1921 av frimureriet. Titta på filmerna av Hizb ut Tahrir så kanske du lär dig något.

Posted on: 2007/8/20 14:16

Anonym
Quote:

Dan skrev:

Jag förstår mig inte riktigt på dig. Om du röker så får du normalt betalt för denna tid, eller så gör man det på rasterna (vilket kan anpassas i de flesta fall).
.

Jag vet inte om du sätt en man som röker någon gång det brukar iaf ta runt 5 min här snackar vi om två timmar betalt för musliska högtider och böner.
Det funkar inte i västvärlden

Quote:

Jag tror att jag har sagt detta till dig förut, men halal-slakt har inte bara med snittet att göra. Om vi börjar med snittet så diskuteras det hurvida djuret lider eller inte. Det sägs att blodtömningen går så fort att blodet försvinner från djurets hjärna inom loppet av några sekunder vilket skapar en naturlig bedövning.
.

Va?
Här kan man se när petna filmar en kosherslakt (skillnaden är inte särklits stor)
http://www.petatv.com/downloads/agri_short.zip

Lång version
http://www.petatv.com/downloads/agri_long.zip
och här kan man se själva en halalslakt
http://youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3DiqxKal24z-M

Hur skulle du själva vilja bli slaktad dan om du fick välja genom att blodet rann ut eller ett skott i pannan ?

Quote:

När det gäller utöver snittet så är det förbjudet för ett annat djur att se på när någon annan blir dödad. Idag sker detta på löpande band utan hänsyn till djuret. Kapitalisterna effektiviserar processen. Inom halal-slakt ska djuret även få en sista måltid, precis som det många gånger sker i t.ex. amerikanska fängelser där dödsstraff åberopas. I västvärlden transporeras djuren mellan länder för att pressa priserna. Detta stressa djuren, detta har bekräftas från medier. Så halal-slaktad mat är ett värdebevis på att djuren varken har stressats eller behandlats illa inför slakten. Själva slakten går fort och är inte så hemsk som den kan se ut. Den normala slakten sker via elstöt eller pistol. Man säger att ett antal procent av dessa pistoler felar och att djuret då måste nödslaktas. Jag fick höra själv från en person som hade bevittnat en händelse då två veterinärer skulle slakta en häst eftersom hästen hade gjort illa sig. Man använde sig av en pistol, men det felades och hästen löpte amok och sparkade sönder halva stallet. Slutligen när veterinärerna fick tag på hästen så skar man av halspulsådern, vilket tog död på hästen snabbt och smidigt. Personen som bevittnade det hela (icke muslim) sa att man skulle ha skurit halsen på en gång.

Det har absolut inget med slakt eller svenska normer att göra detta är nya EU regler.
Min morfar har varit bonde jag har varit med på slakt det är en kula i huvudet och djuret ligger på baken på en sekund inte ett ljud eller något.
Jag har även varit med på älgjakt och råddjursjakt och även där faller djuret direkt.
Tror du på fullaste allvar att det inte fuskas bland halalslaktare oxå ?
Fusk förekommer överallt det verkar som du tror att inga muslimer kan utföra dåliga handlingar
men av någon konstig andeldnng är de ofta överrepresentarade i våldtäckter mm

Quote:

För övrigt så krossades Kalifatet 1921 av frimureriet. Titta på filmerna av Hizb ut Tahrir så kanske du lär dig något.

Hur var det i detta kalifatet då ?
Levde muslimer,kristan och judar tillsammans på samma bakgård eller levde de segrigerat ?

Anonym
Dan tycker du inte det muslimska "klädmodet" ser ut som som satanistiska bohemian club dräkter

Ni på vaken vilket samhälle vill ni ha ett mångkulturellt islamskt sverige eller ett svenskt sverige !?
Dan tycker du inte det muslimska "klädmodet" ser ut som som satanistiska bohemian club dräkter

Ni på vaken vilket samhälle vill ni ha ett mångkulturellt islamskt sverige eller ett svenskt sverige !?

Resized Image

Resized Image

Edited by micro on 2007/8/20 16:44:31
Edited by micro on 2007/8/20 16:45:09
Edited by micro on 2007/8/20 16:46:12

See User information
Maggot, jag kan nog också hitta en hel del propagandafilmer mot vanlig slakt och hur slakteriindustrin behandlar djuren. Visst finns det korruption bland muslimer, speciellt de som ingår i Dajjalsystemet, dvs frimurarnas system.

Om jag skulle välja så hade jag nog helst blivit halshuggen.

Det Ottomanska Kalifatet var stort och det var nog lite olika på olika platser hur människor levde. Men jag kan säga att det Ottomanska systemet var inte helt perfekt, när något är bra så finns det krafter som alltid vill förstöra detta. Det Ottomanska Kalifatet varade under många århundraden till 1921. Än en gång, om du tittar på filmerna jag postade ser du hur Britterna infiltrerade genom att stötta familjen Saud att ta över Arabien. Oponionen stärks hela tiden att det är Sharia och ett Kalifat folket vill ha i mellanöstern. När det var folkliga val i Algeriet så vann ett islamistisk parti, men då underkändes detta av västvärlden. När Hamas vann valet i Palestina så bojkottade man dem. När Talibanerna upprättade en islamsk stat så skulle västvärlden befria kvinnorna (de vandrar fortfarande omkring i burkor). Nu vann ett islamsk parti valet i Turkiet, Europa skakar av räddsla (även då de är ett västvänligt parti). Hela Turkiet skakades när Gyll skulle ställa upp och kandidera som president (vilket han avvaktade med), men nu ska han göra om det hela.

Hur som helst så skulle ett Kalifat befria dig Maggot från en hel del muslimer. De som skulle stanna är inte muslimer, bara till namn precis som att svenska namn härstammar från kristendomen och kan vara satanister. De personer ni går miste om blir de som fruktar Gud och inte vågar hålla på med korruption, inte pga fängelse eller straff här utan i nästkommande liv. Så, möjligtvis att de som ni säger är överrepresenterade blir kvar medans den goda klicken försvinner. Men om detta blir verklighet så kommer väl Bush att nuka mellanöstern?

Posted on: 2007/8/20 15:34

See User information
Maggot, det känns som om det är omöjligt att föra en vettig dialog med dig. Du befinner dig i attack-tillstånd hela tiden och ignorrerar det mesta jag säger. Det känns meningslöst och det visste jag sedan tidigare erfarenheter (mot dig).

Jag avslutar detta samtal genom en uppmaning att filmerna jag postade innehåller en hel del intressanta faktan om mellanöstern, Islam, New World Order, historia osv. Lev gott!

Posted on: 2007/8/20 15:45

Anonym
Ja det går att hitta dåliga handlingar bland alla folkslag även muslimer som är överrepresentarade i våldtäckter

Sedan så är det väl mycket "skräpinvandrare" som vi fått till sverige med bidrags-sökare och yrkeskrimminela och annat

Anonym
Quote:

picasso skrev:
varför ska vi behöva lida för dessa lycksökare ?

Hur lider vi menar Du?

Anonym
Jum svara inte du nyss i denna tråd ?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=56028#forumpost56028

Mångkultur = Angered,Tensta,Ronna,Rinekby,Rosengård

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper