vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#49
Quote:

maggot skrev:
Jum svara inte du nyss i denna tråd ?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=56028#forumpost56028




Du ser väl att det är en fråga? (?)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#50
Ja där kan du väl se hur svenskar lider av mångkultur när synagogor och mosker kryper fram i bostadsområdena när det vanligaste språket man hör på bussen hem inte är svenska och när svenskar måste börja bryta och färga håret svart är det något som är fel.

När svenskar blir rånade för att de är svenskar när invandrare anser att det inte är lika fel att våldta svenskor som andra folkslag
mm mm

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#51
När jag sa:
"Du ser väl att det är en fråga? (?)"

Så menade jag den andra tråden som du länkade till. Alltså att det var en fråga och inte ett svar i den andra tråden. Jag fick redan svar på frågan "lidande"

Sen är det nog som Void säger att det är ett globalt problem. Som det ser ut i Angered ser det ut på Phuket, London, Mallorca, Angered, Goa, Berlin, Hamburg, Amsterdam, Paris, Katmandu, Miami, Ibiza, Samui, Rhodos, Cypern och på många andra platser. Alltså ställen där lokalbefolkningen blir drabbad av turism, invandring eller affärer.
Det är inget nytt med det,
Jag tror att storstäder och förorter är dömda att misslyckas oavsett vilka som bor där, Svenskar eller invandrare. Jag tror att det är inhumant och perverst att leva i en betongdjungel. Alla storstäder är misslyckade koncept i mina ögon där miljöförstöring, stress och fascism regerar. Men det är bara vad jag tycker, många trivs säkert med det och det får väl man respektera då.

Det bästa råd jag kan ge dig min vän, är att du gör som jag. Flytta till nya ställen när du inte trivs med det nuvarande.

MVH.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#52
Jepp. Håller helt med. Storstäder är inte naturliga eller bra för människor. Det är heller ingen slump eller naturlig gång som lett till att folk mer och mer samlas i städer. Det är helt styrt uppifrån, då eliten vill avpopularisera landsbyggden, ta i från oss möjligheten att färdas med egna fordon (i framtiden är det enbart kollektiv trafik som gäller). I FN:s habitat areas, så kommer man inte få ha sin egen bil. Innan habitat-areas blir aktuella och 90% av befolkningen kommer elimineras så är det "Mega-cities" som gäller. Enorma jättestäder. Snacka om att det kommer vara desperation och pervertion där alltså...

På landsbyggden eller i mindre orter kan människan må bra och hitta en naturlig plats, det är ett hot, precis som konstellationen man och kvinna är ett hot mot eliten.

Det är mörkt, men vi ska vända på det. Im dead sure! :)

Maggot. Vad sägs om att du börjar planera eller allvarligt se över en flytt. Vi är priviligerade i Sverige och kan flytta lite iaf. Du behöver inte bli en martyr för Angered.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#53
Jumalauta!

Angered har fändrats med massinvandringen när min farsa bodde här så ställde de skorna ute i trappan de kunde skita i att låsa dörren mm
Det fanns ett annat Göteborg och sverige innan massinvandringen när massinvandringen kom ökade oxå de grova brotten!

Invandrare är även överrepresentarade i småstäder och på landsbygden

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#54
Void!

Detta är bara en massa svammel och sedan så handlar det inte bara OM MIG ?
Det handlar om grannar,vänner och släkt jag har i Angered.
Jag tycker vi ska lösa problemet istället för att fly


PS: Jag har sökt säkert 500 lägenheter utanför Angered inte fått ett svar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#55


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

picasso skrev:
varför ska vi behöva lida för dessa lycksökare ?




Hur lider vi menar Du?






jaså du tycker inte vi lider av mångkulturen


http://sydsvenskan.se/malmo/article231723.ece

http://www.sverigedemokraterna.net/in ... hp?action=fullnews&id=809

http://www.youtube.com/watch?v=whWgCOE56K8

http://www.youtube.com/watch?v=yGItt2NU7ys


vi lider av dessa lycksökare extremt mkt, har du inte lyssnat på maggots ord om sitt angered?

Posted on: 2007/8/21 21:03
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#56
Svammel? Det är en teori om framtiden som delvis bygger på elitens egna källor (FN skriver om habitat areas), kan vara viktigt att spekulera och undersöka hur "dom" hade tänkt att spela ut sina kort de kommande årtiondena. Du menar att saker är svammel om man inte omedelbart pekar ut en syndare som du alltid vill göra? Tex våldtäktsmannen eller något konkret. Det har inte slagit dig att världen är mer komplex och elitens metoder för att manipulera är väldigt sofistikerade. De lyckas tom så bra att folk på botten slåss med varande istället för att rikta energin uppåt i maktstrukturen.

Du skriver att du vill lösa problemet, men du är samtidigt den mest aggressiva, attackerande och otrevliga debbatören mot folk som inte sympatiserar med att tex Sverige inte ska islamiseras.

Hur fan hade du tänkt att LÖSA NÅGONTING, när du inte ens kan komma överrens på vaken.se med folk av andra åsikter än dina egna? Säger någon att han eller hon är muslim eller vill berätta varför de gillar islam så bemöter du dem attackerande och hånande och sen eskalerar det bara.Det kanske låter "häftigt" att banka in din sanning i huvudet på folk. Men i verkligheten är det helt kontraproduktivt, sprider dålig stämning hos dem du möter, på forumet och får antagligen dig att må sämre och bli ännu mer missnöjd med hur situationen är.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#57
Quote:
vi lider av dessa lycksökare extremt mkt, har du inte lyssnat på maggots ord om sitt angered?


Extremt besviken, arg och frustrerad samt hatisk inställning som resulterar i helt felaktiga slutsatser. Lycksökare, "sitt angered"?
Men snälla, vill ni lösa situationen fattar ni väl att ni måste börja kommunicera med DEM istället för att alienera er på en sida och sitta och vara hatiska och rösta på partier som vill stoppa invandringen.
Som om det kommer lösa någonting övht. Situtionen är redan MURAD i Sverige, det är bara att börja samarbeta och mötas annars är det slutliga utfallet bara krig och våld om ni fortsätter den linje nu har.

Läs igen Alan Watts korta text om Mexicanarna som kommer till USA.
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=116

(Ursäkta om även jag låter aggressiv)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#58
Quote:

picasso skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

picasso skrev:
varför ska vi behöva lida för dessa lycksökare ?




Hur lider vi menar Du?






jaså du tycker inte vi lider av mångkulturen


http://sydsvenskan.se/malmo/article231723.ece

http://www.sverigedemokraterna.net/in ... hp?action=fullnews&id=809

http://www.youtube.com/watch?v=whWgCOE56K8

http://www.youtube.com/watch?v=yGItt2NU7ys


vi lider av dessa lycksökare extremt mkt, har du inte lyssnat på maggots ord om sitt angered?




Jaha, där finns ett "Angered" i Dalsland också? Intressant, berätta mer.

Jag lider inte av mångkulturen. Men jag är medveten om att det skapar problem så som det gör överallt på det globala planet. "Det är inget nytt" kanske säger det dig något?

Jag lider av värre saker som, dålig sjukvård, äldrevård och tandvård. Höga skatter, avgifter, moms och matpriser. Miljöförstöring, dåligt drivmedel som kostar fläsk och pervers konsumtion. Jag kan inte delta i sådant som inte berör mig för tillfället utan tar tag i det som berör mig. Enkelt och greit, jag slår vad om att du gör samma sak, och det är bra. Kör på men var försiktig med påståenden, det kan leda till en förfrågan som gör dig upprörd.

Jag blev bara nyfiken om "lycksökare" betydde "lidande" på det ekonomiska planet eller bara på de områden som är fullpackde med invandrare.

Du förstå säkert av frågan som jag ställde tidigare " Vilka på vaken tycker att situation Angered är lyckat"
Vid uteblivna svar så säger min uteslutningsförmåga att ingen tycker att Angered är ett bra ställe eftersom det förmodligen alstrar problem. Jag tog även upp det perversa med storstäder, ja ja, du förstår säkert....

MVH.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#59
Quote:

void skrev:
Quote:
vi lider av dessa lycksökare extremt mkt, har du inte lyssnat på maggots ord om sitt angered?


Extremt besviken, arg och frustrerad samt hatisk inställning som resulterar i helt felaktiga slutsatser. Lycksökare, "sitt angered"?
Men snälla, vill ni lösa situationen fattar ni väl att ni måste börja kommunicera med DEM istället för att alienera er på en sida och sitta och vara hatiska och rösta på partier som vill stoppa invandringen.
Som om det kommer lösa någonting övht. Situtionen är redan MURAD i Sverige, det är bara att börja samarbeta och mötas annars är det slutliga utfallet bara krig och våld om ni fortsätter den linje nu har.

Läs igen Alan Watts korta text om Mexicanarna som kommer till USA.
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=116

(Ursäkta om även jag låter aggressiv)



Bra skrivet och informativt, jag röstar på det.

Samarbete genom kommunikation är nog den ända vägen, politiker har ju inte lyckats och kommer förmodligen aldrig att göra det heller. Oavsett förkortning på partiet, tråkigt men sant tror jag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#60
Void skrev

" Det är en teori om framtiden som delvis bygger på elitens egna källor (FN skriver om habitat areas), kan vara viktigt att spekulera och undersöka hur "dom" hade tänkt att spela ut sina kort de kommande årtiondena. Du menar att saker är svammel om man inte omedelbart pekar ut en syndare som du alltid vill göra? Tex våldtäktsmannen eller något konkret. Det har inte slagit dig att världen är mer komplex och elitens metoder för att manipulera är väldigt sofistikerade. De lyckas tom så bra att folk på botten slåss med varande istället för att rikta energin uppåt i maktstrukturen."


Svar

Jag säger inte att det inte är svamel om man inte pekar ut syndare men om man stoppar huvudet i sanden och ropar "Illuminati" så är man lika hjärntvättad som "new agare" som bara vill leva i kärlek och inte höra något om hat eller fakta.
Jag lever väl för fan inte i vita huset eller bredvid riksdagen hade dessa svin spelat hög musik kl 5 på natten hade jag bankat på dörren och bätt dom sänka.
Om en idiot till granne spelar hög musik så frågar jag han om han kan sänka eller vad som är hans problem OAVSETT om han heter
Olof,Mohamed eller David Rockefeller!
Vi människor som lever på botten måste försvara oss mot varandra om någon kränker mig har jag min fulla rätt att angripa.
Människan är gjord för att ryta till ibland precis som en hund annars hade vi inte haft förmågan att kunna höja och sänka våra röster detta ska inte missbrukas men om något beter sig jävligt illa så ska man ha rätt att säga till!


Void skrev

"Du skriver att du vill lösa problemet, men du är samtidigt den mest aggressiva, attackerande och otrevliga debbatören mot folk som inte sympatiserar med att tex Sverige inte ska islamiseras.

Hur fan hade du tänkt att LÖSA NÅGONTING, när du inte ens kan komma överrens på vaken.se med folk av andra åsikter än dina egna?

Säger någon att han eller hon är muslim eller vill berätta varför de gillar islam så bemöter du dem attackerande och hånande och sen eskalerar det bara.Det kanske låter "häftigt" att banka in din sanning i huvudet på folk. Men i verkligheten är det helt kontraproduktivt, sprider dålig stämning hos dem du möter, på forumet och får antagligen dig att må sämre och bli ännu mer missnöjd med hur situationen är"

Svar:

Och var finns repsekten mot ZINK och ZPZ på detta forum ?
Visa är mer jämlika en andra man får kalla folk som inte närvarar på forum för desinfo som ex chomsky men om någon är på forumet som jag anser sprider dynga är det min fulla rätt våga ta debbaten sen om någon vill islamserera sverige så kränker han mitt folk och min kultur och det blir en strid sen spelar det ingen roll om de heter rockefeller eller mohamed!



void skrev

"vill ni lösa situationen fattar ni väl att ni måste börja kommunicera med DEM istället för att alienera er på en sida och sitta och vara hatiska och rösta på partier som vill stoppa invandringen."

Prata med folk som inte kan svenska hehe
prata med folk som inte bott i sverige i mer en 5 år
Jag pratar med folk om detta hela tiden och har ALDRIG någonsin träffat på en invandrare som inte håller med mig i det mesta jag säger
motståndare hittar man bland svenskar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#61
Jumalauta du skriver du inte lider av mångkulturen så jag måste fråga om du bor i ett mångetniskt område som Angered,Tensta eller Rosengård ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#62
quote]
void skrev:
ZPZ brukar jag inte vara otrevlig mot. ZINK brukar jag nog vara otrevlig mot, men hur fan kan du ta det som exempel mot när du är otrevlig mot alla som säger något gott om muslimer. Det är fan en skit kass jämförelse du gör, fult gjort. Zink är en individ som härjat vaken 1.5 med enda syfte att sarga och desinformera. Det går inte att jämföra med.[/quote]




Här är vad du skrivit till Zink bara de senaste två dagarna

"Vi andra finns i verkligheten"


"Jag tycker du är "ute och cyklar" i det mesta du skriver, den kognitiva dissonansen sitter hårt"

JAG HAR INTE NÅGOT SOM HELST EMOT MUSLIMER JAG OGILLAR ISLAM MEN BARA FÖR DET OGILLAR JAG INTE MUSLIMER

ska det vara så svårt att fatta ?

Jag ogillar dock vad den religionen kan göra med människor

Men jag ogillar även socialdemokrati,kapitalism,moderaterna och jag kan säga att jag verkligen ogillar Moderaternas ledare fredrik Reinfeldt men bara för det hatar jag inte moderater eller socialdemokrater

Jag anser att Dan sprider dessinfo gör inte du svara ärligt nu

Tror du Islam är någon lösning på något ?
Tror du att koranen är sann
Tror du att makteliten yttnutjar relgionen inkluderat islam

Om du gör det och folk agiterar islam så borde det väl oxå vara att sprida falska sanningar och dessinfo
INGEN SKILLNAD!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#63
ZPZ brukar jag inte vara otrevlig mot. ZINK brukar jag nog vara otrevlig mot, men hur fan kan du ta det som exempel mot när du är otrevlig mot alla som säger något gott om muslimer. Det är fan en skit kass jämförelse du gör, fult gjort. Zink är en enda väldigt speciell individ som härjat vaken 1.5 med enda syfte att sarga och desinformera. Det går inte att jämföra med mot att du är respektlös mot nästan alla som talar gott om islam. Det där är ett jävla strawman du gör. Invandrare finns det gott om i hela angered som du kan tala med, de finns i _verkligheten_. Zink är gömd person med hemlig identitet. Argumentet är barnsligt genomtänkt.


Quote:

Prata med folk som inte kan svenska hehe
prata med folk som inte bott i sverige i mer en 5 år
Jag pratar med folk om detta hela tiden och har ALDRIG någonsin träffat på en invandrare som inte håller med mig i det mesta jag säger motståndare hittar man bland svenskar


Skitsnack och dyngspridare. Du är fan inte så otrevlig mot muslimer du träffar i Angered. Tex din somaliske granne som jag var med och träffade några gånger. Du skulle ALDRIG häva ur dig de elakheter du gör om Islam här på forumet mot honom eller någon annan i angered. Du vet inte hur du ska komma ut till eller kommunciera med de invandare som finns i ditt bostadsområde och istället så ventilerar du ut din ilska på andra "sk svenskar" som du tycker försvarar invandrare eller vägrar se de problemen som kommer med en sådan bostadsstruktur eller kulturkrock som det kan bli i angered. Om nu alla invandrare du snackar med håller med dig, varför har du då inte startat upp en arbetsgrupp eller umgängesgrupp i angered där ni kommuncierar och tänker hur ni ska lösa frågan med det mångkulturella samhället?


Är vi överrens om att bitterhet, krig och hat mot invandare och muslimer aldrig kommer leda till ett fungerande Sverige?
För den taktiken är dömd att gå åt helvete från början om man vill rädda alla kulturer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#64
Quote:

Skitsnack och dyngspridare. Du är fan inte så otrevlig mot muslimer du träffar i Angered. Tex din somaliske granne som jag var med och träffade några gånger. Du skulle ALDRIG häva ur dig de elakheter du gör om Islam här på forumet mot honom eller någon annan i angered. Du vet inte hur du ska komma ut till eller kommunciera med de invandare som finns i ditt bostadsområde och istället så ventilerar du ut din ilska på andra "sk svenskar" som du tycker försvarar invandrare eller vägrar se de problemen som kommer med en sådan bostadsstruktur eller kulturkrock som det kan bli i angered.

Är vi överrens om att bitterhet, krig och hat mot invandare och muslimer aldrig kommer leda till ett fungerande Sverige?
För den taktiken är dömd att gå åt helvete från början om man vill rädda alla kulturer.


Jaså nu kom detta fram

Han vet precis vad jag tycker om islam men vi diskuterar det inte längre.
Jag har sagt till han att jag tycker mohamed var en förvirad pedofil han erkände väl indirket att han haft sex med en ung flicka men valde snabbt att byta samtalsämne ...
Sedan är min somaliska granne stark motståndare till Mångkulturen och vi är tämligen överens om att den inte fungerar....

Jag hatar inte muslimer jag ogillar islam

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#65
Quote:

maggot skrev:
Jumalauta du skriver du inte lider av mångkulturen så jag måste fråga om du bor i ett mångetniskt område som Angered,Tensta eller Rosengård ?




Om du läser vad jag har skrivit så kanske du förstår att jag inte gör det. Följdfrågan blir då, hur kan du dra slutsatser av andras inlägg när du inte läser dem, eller förstår dem?

Det är mycket enkelt det som jag skrev, om du tar dig tid och konsentration före frustrationen och ilskan så kanske det blir sammanhängande. Det är ganska tydligt vad jag tycker om förorter och städer, du kan inte missa det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#66
Jag lider inte av bomberna som faller i irak jag bor ju inte där

samma logik!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#67


See User information
To some people you just can't break through....

Posted on: 2007/8/21 22:34
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#68
Quote:
Om du gör det och folk agiterar islam så borde det väl oxå vara att sprida falska sanningar och dessinfo
INGEN SKILLNAD!


Jag lägger ned mest tid på att bränna dvd:er, skicka infopaket till alla mina vänner, bekanta, släktingar, och många till dig så fort du ber om det :). Bygga och förbättre vaken med både bilder och text och nya sektioner. Klistra klistermärken när jag bara är ute och promenerar. Utvecklar infopaketet till nästa steg och samlar adresser till folk som ska ha det. Det är arbete och aktivism som gäller och det jag gnäller på disinfo och infiltrartörer tar jag ut på ZINK och hans kognitiva dissonas. (ursäkta zink) som består av en mycket liten del av min tid.

I frågan om att hitta ett alternativ till det mångkulturella samhället som jag misstänker att du vill göra så undrar jag vilken sorts aktivism du tänker köra eller kör där? För min bild (som givetvis kan vara fel) är att du mest sitter och är arg, besviken och bitter över vad invandringen har gjort med sverige!? och varvar det med att komma i konflikt med folk. Du skryter ju med att du blir bannad på alla forum i Sverige hela tiden utom vaken. Är det någon aktivism att vara stolt för?

Du måste släppa ilskan och agressiviteten när aktivismen ska fram. Annnars får man nog inga bra resultat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#69
Quote:

void skrev:
Jag lägger ned mest tid på att bränna dvd:er, skicka infopaket till alla mina vänner, bekanta, släktingar, och många till dig så fort du ber om det :). Bygga och förbättre vaken med både bilder och text och nya sektioner. Klistra klistermärken när jag bara är ute och promenerar. Utvecklar infopaketet till nästa steg och samlar adresser till folk som ska ha det. Det är arbete och aktivism som gäller och det jag gnäller på disinfo och infiltrartörer tar jag ut på ZINK och hans kognitiva dissonas. (ursäkta zink).

I frågan om att hitta ett alternativ till det mångkulturella samhället som jag misstänker att du vill göra så undrar jag vilken sorts aktivism du tänker köra eller kör där? För min bild (som givetvis kan vara fel) är att du mest sitter och är arg, besviken och bitter över vad invandringen har gjort med sverige!? och varvar det med att komma i konflikt med folk. Du skryter ju med att du blir bannad på alla forum i Sverige hela tiden utom vaken. Är det någon aktivism att vara stolt för?


Varför undvikte du att svara på frågan om islam som desinformation eller en falsk profetia ?

Jo jag tackar för dessa skivor som jag blandanat delat delat ut till somaliska föreningen mm
Förr satte jag oxå upp klistermärken med vaken har blivit några tusen men nu känner jag att forumet inte tagit den riktning jag söker och inte är en opposition mot den nya världsordningen
(den diskutioner behöver vi dock inte ta)

Det handlar inte om alternativ men alternativ är på gång bla håller ND på att starta en förskola med svensk kultur (andra barn kommer oxå få gå där men svenska normer kommer att gälla)
Mestadels av dagarna är jag givetvis inte arg men självklart reagerar man ibland
att bli arg att leva....

Sedan förstår jag inte vad mina banningar på sveriges alla forum har med saken att göra.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#70
(skrattar stort)

Maggot.
För att FÖRSTÅ en del av invandringen och flyktingströmmen så måste man FÖRSTÅ vad som skapar det. Bomber i Irak är en del av det.

Mitt tidigare inlägg om ditt förstånd förtydligades och konstaterades en smula.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#71


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

picasso skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Quote:

picasso skrev:
varför ska vi behöva lida för dessa lycksökare ?




Hur lider vi menar Du?






jaså du tycker inte vi lider av mångkulturen


http://sydsvenskan.se/malmo/article231723.ece

http://www.sverigedemokraterna.net/in ... hp?action=fullnews&id=809

http://www.youtube.com/watch?v=whWgCOE56K8

http://www.youtube.com/watch?v=yGItt2NU7ys


vi lider av dessa lycksökare extremt mkt, har du inte lyssnat på maggots ord om sitt angered?




Jaha, där finns ett "Angered" i Dalsland också? Intressant, berätta mer.

Jag lider inte av mångkulturen. Men jag är medveten om att det skapar problem så som det gör överallt på det globala planet. "Det är inget nytt" kanske säger det dig något?

Jag lider av värre saker som, dålig sjukvård, äldrevård och tandvård. Höga skatter, avgifter, moms och matpriser. Miljöförstöring, dåligt drivmedel som kostar fläsk och pervers konsumtion. Jag kan inte delta i sådant som inte berör mig för tillfället utan tar tag i det som berör mig. Enkelt och greit, jag slår vad om att du gör samma sak, och det är bra. Kör på men var försiktig med påståenden, det kan leda till en förfrågan som gör dig upprörd.

Jag blev bara nyfiken om "lycksökare" betydde "lidande" på det ekonomiska planet eller bara på de områden som är fullpackde med invandrare.

Du förstå säkert av frågan som jag ställde tidigare " Vilka på vaken tycker att situation Angered är lyckat"
Vid uteblivna svar så säger min uteslutningsförmåga att ingen tycker att Angered är ett bra ställe eftersom det förmodligen alstrar problem. Jag tog även upp det perversa med storstäder, ja ja, du förstår säkert....

MVH.




jag lider inte av mångkultur i dalsland, men när jag hälsar på vänner och mina släktingar i angered, och när jag varje dag hör vad som händer där så vet jag vad det beror på. och naturligtvis deltar jag i sånt som berör mig - mångkulturen då jag har släktingar och vänner där det var och varannan dag är skottlossningar och våldtäkter, rån , bränder m.m , detta kanske inte berör dig men då kanske du ska gå till en annan tråd? om ekonomi kanske? och med lycksökare så menar jag lidande pga att dessa lycksökare skapar mångkultur , mångultur är synonym till lidande enligt mig. och eftersom att du blev så nyfiken på om det var ekonomiskt eller mångkulturellt intresse i mitt svar till dig om lidande, och ställde frågan om varför vi lider av dessa lycksökare är jag ju bara tvungen att svara på frågan ? eller hur? ja, du förstår säkert du också.

Posted on: 2007/8/21 22:45
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mångkultur ÄR en konspiration skapad av Fariséerna!
#72
Quote:

Jumalauta skrev:
(skrattar stort)

Maggot.
För att FÖRSTÅ en del av invandringen och flyktingströmmen så måste man FÖRSTÅ vad som skapar det. Bomber i Irak är en del av det.

Mitt tidigare inlägg om ditt förstånd förtydligades och konstaterades en smula.


Jag har sagt det 100 gånger det är samma politiker som bomar länder som sedan kommer med lösningen men om man bara stirrar blint på det ena så kan det bli så att man glömmer det andra!

Sedan så uttnytjar massor med människor hela tiden sitationen i sverige (invandrare) jag känner själv många invandrare som ljugit sig in i landet och VALT att bo här pga av vårt bidragssystem

Sedan så kan man nog utan några som helst problem bo i visa delar av irak eftersom man håller på att bygga ett av Asiens största köpcentrum där
(vem är så dum att man bygger varuhus i ett land där bomber faller)

Men detta får vi inte höra i den vanliga median

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS