vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Människor vet
#1


See User information
Detta är även postat som Människor vet http://blog.lege.net/?/archives/34-Maenniskor-vet.html på min egen blogg.

Människor vet - egentligen - vad som händer. Men vill inte låtsas om det. Vill inte höra. Det är ju fråga om det nya romarriket, där demokrati bara är på låtsas och där det är USA-militär och USA-hemlig polis - FBI och CIA - som bestämmer i hela världen, med hemliga fängelser, tortyr och mord. Och om man vill vara med i leken på vinnarnas sida så gör man säkrast i att stödja detta. Vilket inte minst den svenska regeringen gör när den lägger sig platt för Vita Huset och det nya romarrikets hemliga polis. Man hycklar alltså demokrati - och gräsrötter som du och jag insisterar revolutionärt på att lag, rätt och demokrati fortfarande ska gälla - medan de som är sig själv och sina privilegier närmast föredrar att sitta still i båten och att låtsas som om allt är som det ska. Man hycklar och låtsas att man är för mänskliga rättigheter, mot tortyr, för demokrati, medan man i själva verket gör vad man kan för att motarbeta dem som verkligen arbetar för fred, frihet, välstånd och mänsklig rättigheter åt alla - det mest subversiva man kan tänkas sträva efter.

11 september 2001 händelserna måste sättas i sitt sammanhang. Det är en nyckelhändelse. "Alla" säger att "911" är "det nya Pearl Harbor". Chalmers Johnson, President of the Japan Policy Institute, har t ex skrivit en viktig bok "The Sorrows of Empire: Militarism, Secrecy, and the End of the Republic" som jag äntligen har hunnit fram till i mitt texttuggande. Chalmers Johnson är en gammal insider och hök som har bytt sida. Läs eller lyssna gärna också på övriga fördjupningsrekommendationer från denna sida: http://life.lege.net/viewtopic.php?p=77#77(En bit ned, under rubriken "Ytterligare fördjupning".) Jag anser att det är viktigt att förklara varför demokratin och de mänskliga rättigheterna "måste" avskaffas och hur "911" var en nödvändig komponent i att snabba upp denna process eftersom tiden är kort - oljan snart är slut.

Jag har börjat tänka att vilken sorts förnekelse man som människa väljer beror i grund och botten på om man i grunden är självisk - "jag ska ha och var och en får klara sig själv" och "stjäl vad du kan och skit i andra" - respektive om man i verkligheten är så "naiv och dum", om man får tro den förra kategorin, att man i verkligheten strävar efter någon slags jämställdhet och allmän välfärd.

Den förra kategorin känner sig själv, och tänker att den senare utopin är omöjlig eftersom det alltid finns själviska människor (de känner nämligen sig själva) som kommer att rubba jämvikten. Alltså resonerar de egentligen att det är allas krig mot alla. Men eftersom detta är jobbigt så försöker de luras att de i själva verket är goda - hyckleri - och att de vill samma som den andra kategorin, de "naiva och dumma". Detta gör de rövande och stjälande till lögnare, mördare och hycklare. Om inte i gärning så i hjärtat. Det är så man ska förstå de attackpudlar som söker manipulera den svenska debatten så att vi alla frivilligt ska låta oss förslavas, utan protester. Så att vi, eller iallafall eliten, ska kunna vara med i leken på vinnarnas sida.

Post Scriptum: Självfallet vet människor vilka som ordnade vår tids Perl Harbor, när tunga namn såsom den tidigare tyske ministern för teknologi och forskning Andreas von Bülow och USA:s egen kommunikationsminister Norman Mineta talar klartext. Att man ändå inget låtsas om visar att man inte vill - inte att man inte förstår.

Resized Image

Titta gärna på förhöret med den senare ministern:
4 minuter video i .mov, .3gp eller .wmv format.

Citat: ``..during the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?" Well at the time, I didn't know what all of that meant.'' Således visste hela tiden vicepresident Cheney var flygplanet som träffade Pentagon befann sig, trots att USA-myndigheter hela tiden hävdat motsatsen. Vicepresidenten inte bara visste, han ledde flygplanet mot Pentagon.
(Se även The Mineta Testimony: 9/11 Comission Exposed. (PDF, 2 A4-sidor.))

Med så tunga namn - och många andra - så förstår givetvis människor detta. Det går inte att hålla hemligt - det är inte hemligt. Man vill bara inte veta.

Post Scriptum II: Snart kan CIA beordra svensk polis att bryta sig in hemma hos mig p.g.a. det jag skriver här.

Posted on: 2005/11/27 0:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Människor vet
#2
tyvärr så är det du säger dagens sanning. Med lite extra otur blir vi här på vaken.se terrorist stämplade och blir inom kort deporterade av Cia agenter till guantanamo liknande läger...


men inte om jag får säga mitt..,

:D

hell no.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#3


See User information
Transportsekreterare Norman Mineta berättade i förhör hur Cheney satt i en bunker bredvid Vita Huset och godkände en order att köra in någonting i Pentagon - typ flygplan.

the young man also said to the Vice President,
"Do the orders still stand?
And the Vice President turned and whipped his neck around and said,
"Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?"

Vad var det då för order den unge mannen och vicepresident Cheney pratade om?
Vad var det för order som USA:s militärer skulle utföra?

USA:s militärer vägrar att svara på den frågan - de vägrar till och med att i förhör inför The 9/11 Commission svara på vem som ledde alla de övningar som hade startat tidigt på morgonen den 11 september 2001.

ÖVNINGEN HETTE GLOBAL GUARDIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klicka för att läsa mer om GLOBAL GUARDIAN

Och du kan gå till http://www.cooperativeresearch.org/
och skriva in i sökrutan:
"global guardian"
för att få reda på alla tider för denna övning!

As the day dawns over the East Coast on September 11th, 2001, the US Strategic Command headquarters at Offutt Air Force Base in Nebraska is on full alert, busily dispatching warplanes around North America in a rehearsal for Armaggedon.

Stratcom directs the US nuclear arsenal. A number of interrelated air-defense wargames are underway around the country, under the overall umbrella of Global

Här hittar du mer om Norman Minetas vittnesmål inför The 9/11 Commission:
http://www.911truth.org/article.php?story=20050724164122860

Här kan du läsa om USA:s militär som vägrar att svara på frågan om vem som ledde övningen Global Guardian:
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/071204_final_fraud.shtml

Och här:
http://www.fromthewilderness.com/free ... mckinney_transcript.shtml
Transcript of Representative Cynthia McKinney's Exchange with Defense Secretary Donald Rumsfeld, Chairman of the Joint Chiefs of Staff Richard Myers, and Under Secretary of Defense (Comptroller) Tina Jonas, March 11th, 2005

Posted on: 2005/11/27 17:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#4


See User information
Jag är så arg över regeringens arrogans att jag inte ens vet hur jag ska uttrycka mej. Det känns som om de våldtar Sverige och skändar ordet "demokrati". De förtjänar att sättas i Guantanamo Bay, varenda en av dem, att placeras i World trade center precis innan planen kraschade in i skyskraperna, eller att släppas ner i Afghanistan eller Irak och falla offer för sina egna bombmattor. En dag måste någon ta på sej ansvaret att rensa ut alla korrupta människor från regeringar och organisationer som Pentagon och CIA, och den dagen kommer jag att stå där och kasta rutten frukt på de skyldiga.

Posted on: 2005/11/28 11:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#5


See User information
Allt detta sker enligt nogranna planer.

Man raserar samhället, med sprit, prostitution, knark
och organiserad brottslighet.
Man skrotar alla samhällsfunktioner, folket blir rasande
och skäller på Persson.
Nästa gång skall vi minsan rösta på Reinfelt som plötsligt
utger sej för att vara arbetarnas kandidat (detta i grövsta laget)
Småfolket proteströstar på moderaterna som i alla tider har
bekämpat och förtryckt dem. Folket är grundlurade.
Via EU presenteras sedan löften om förändring och förbättring,
vi godkänner EUs nya grundlag, i och med det ger vi över
all makt till EU. Projektet är i hamn.

Jag tror inte ett ögonblick på att Perssons politik styrs från
Sverige. Persson är noga utvald av eliten/EU att lotsa in
svenska folket i eu-fållan, där vi inte har insyn i något skeende.
Varför skulle EU tillåta länderna att föra sin egen politik i EU?
Sammordning/likriktning av länderna är ju EUs mål.
Vakna upp och håll ett öga på det som dikteras från EU,
där har vi en del av NWOs politik.

Posted on: 2005/11/28 13:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#6


See User information
I dagens Aftonblad 29 november 2005 recenserar en svensk diplomat en bok.

KLICKA HÄR för att själv läsa recensionen:
KÄLVEMARK läser en indiskret diplomat
Mellan 1997 och 2003 var Sir Christopher Meyer brittisk USA-ambassadör.


Vi får veta det här:
Bristen på planering för tiden efter kriget har visat sig vara projektets stora svarta hål. Hade det kunnat undvikas om man fått mer tid, om offensiven i stället planerats till hösten 2003?
Frågorna är hypotetiska och hur som helst var otåligheten förstås stor i den civilmilitära junta som i nära tio år planerat att störta Saddam Hussein. Meyer skriver att hökar som Paul Wolfowitz och Richard Perle länge sett Irak som det städ på vilket ett nytt Mellanöstern skulle kunna smidas, en förändring som framför allt skulle tjäna USA:s och Israels intressen.

Och vi kan läsa det här:
Som gammal tjänsteman med ett visst diplomatiskt förflutet är jag förvånad över de indiskretioner som Meyer tillåter sig. Lojalitet är alltid villkorlig men här handlar det närmast om att överskrida en etisk gräns.
Hur som helst så är det här en av årets viktigaste böcker när det gäller att förstå varför Irakkriget blivit en katastrof. En diktator har fallit men i hans gamla fängelsehålor torteras sunnimuslimer av shiitisk milis. I Falluja har amerikansk fosfor bränt civila till döds i vad som blivit Mellanösterns Guernica. Iran har flyttat fram sina positioner, terrorismen i världen har ökat och i dess följd hotas den personliga integriteten genom repressiv lagstiftning, till och med i Sverige. Inte ens Israel har vunnit mer säkerhet.


DET FINNS ETT MOTSTÅND MOT USA:s KRIG ÄVEN HOS DEM SOM TROR SIG TILLHÖRA ELITEN - DE SOM HAR INFLYTANDE ÖVER BESLUTEN - BEFINNER SIG BAKOM DE STÄNGDA DÖRRARNA - TITTAR PÅ KARTORNA OCH UTFÄRDAR DIPLOMATISKA KOMMUNIKÉER.

Vad som fattas är att folken också ser till att vi alla kan vara med och fatta besluten - ha folkomröstningar om saker och ting.

Tänk om det amerikanska folket fått säga sin mening om Irakkriget i en beslutande folkomröstning - det hade nog inte blivit något krig då? Eller vad tror du?


Posted on: 2005/11/29 16:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#7


See User information
Precis, alla ropar efter trygghet (istället för vettighet), politikerna inför nån "sopa problemet under mattan-lag" alt. mer övervakning.

Men det enda vi får av mer övervakning/säkerhet är tyranni!
Historien upprepas likt en hackande skiva...

Men dessvärre tror jag de flesta (inkl. jag )här tillhör vit medelklass? Och vi får väl anse oss själva att inte vara särskilt belägna att kasta oss mot maskineriet...

Superbra att den här sidan finns, så att man kan lära sig nya saker, slipa argument mm innan man ger sig på Svenssons från Stortorp.
För en viktig grej som måste brytas är; att många som gärna inbillar sig att de är upplysta o egodöda, sätter sig lite på piedestal när de pratar med sovande, med reaktionen att den sovande rynkar på näsan och sover vidare...

Jag känner nog ingen här IRL(så inget personligt mot någon här), men varit med om det alltför många ggr i min egen verklighet
! Att nån som påstår sig vara upplyst vill vara min guru... typ.
Det är som att ett sandkorn på en sanstrand helt plötsligt får för sig att tillrättavisa ett annat sandkorn, på samma sandstrand.

Så bort med guru´s präster och inför någon form av utbildning som sker mer i nån sorts "kamratskap" (ej kommunism). Där alla har nåt att lära ut resp. lära.

Dessutom borde fler människor säga "kanske" oftare!

Posted on: 2005/11/29 16:49
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#8


See User information
Jag har skrivit det förut - jag skriver det igen - ixtreme är en sabbotör. Varför det?
Jo, han/hon/hen skriver inte om ämnet - utan skriver om något helt annat för att förleda - för att kunna stoppa en diskussion.

Gå igenom ixtremes postningar och avgör själv!

Ämnet här - Människor vet - handlar om USA - 11 september - Afghanistan och Irak - jag hittar ingenting om detta i vad ixtreme skriver.

ixtreme verkar skriva för att människor inte ska bry sig om vad som händer! Inte ska få ta del av tankar om USA och 11 september - det nya Pearl Harbor - och vad det var avsett att ge upphov till - krig om oljan - Afghanistan för att dra en oljeledning från Kaspiska havet genom Afghanistan till Pakistan och vidare ut över världshaven till USA.

Irak för att dela upp landet i tre delar - kurder-sunniter-shiter för att lättare ta hand om oljan och sen genom nya anfall mot Syrien och Iran öppna oljeledningen från Irak genom Syrien till hamnstaden Haifa i Israel. Och antagligen sen anfalla Iran med kärnvapen för att kunna säkra passagen av olja ut genom Hormuz-sundet.

Titta på kartan för att hitta Hormuz-sundet.
Sen går det att Googla på oljeledningen genom Syrien för att förstå det.

GÅ TILL DEN FÖRSTA POSTNINGEN FÖR ATT TA REDA PÅ VAD DET HANDLAR OM!

Norman Mineta som i sitt vittnesmål inför The 9/11 Commission avslöjar att Cheney ledde anfallet mot Pentagon!!!!!!!!

Titta gärna på förhöret med den senare ministern:
4 minuter video i
<a rel="nofollow" href="http://blog.lege.net/content/pentagon ... v">.mov</a>
<a rel="nofollow" href="http://blog.lege.net/content/pentagon ... p">.3gp</a>
<a rel="nofollow" href="http://blog.lege.net/content/pentagon ... mineta.wmv">eller i .wmv format</a>


Citat: ``..during the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?" Well at the time, I didn't know what all of that meant.'' Således visste hela tiden vicepresident Cheney var flygplanet som träffade Pentagon befann sig, trots att USA-myndigheter hela tiden hävdat motsatsen. Vicepresidenten inte bara visste, han ledde flygplanet mot Pentagon.


Resized Image

Posted on: 2005/11/29 18:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#9


See User information
det är ingen som tjafsat emot dig ang. 9/11, det ser du ju på startsidan om inte annat...

varför upprepar du dig själv hela tiden ?

svara på den frågan och du kanske kan övertyga mig att du inte är en robot med totalt 5 inbyggda läten.....99.996 procent är ett av dem.....


mvh eureka

Posted on: 2005/11/29 22:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#10


See User information
Nu tjafsar du emot - Människor vet - handlar om Norman Mineta som i sitt vittnesmål om 11 september 2001 berättade att Cheney ledde attacken mot Pentagon. Om du har något att tillföra så är du välkommen!

Du kan utveckla dina tankar om hur 11 september 2001 genomfördes. Låt höra!

Posted on: 2005/11/30 0:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#11


See User information
Ja, ja...hur som helst,...99.996 procent av alla papegojor har "krokiga näbbar",...och bara 0.04 promille av dem förstår vad de säger...

Frid/Psilo


Posted on: 2005/11/30 1:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#12


See User information
Den här tråden handlar om det här:

Detta är även postat som Människor vet http://blog.lege.net/?/archives/34-Maenniskor-vet.html på min egen blogg.

Människor vet - egentligen - vad som händer. Men vill inte låtsas om det. Vill inte höra. Det är ju fråga om det nya romarriket, där demokrati bara är på låtsas och där det är USA-militär och USA-hemlig polis - FBI och CIA - som bestämmer i hela världen, med hemliga fängelser, tortyr och mord. Och om man vill vara med i leken på vinnarnas sida så gör man säkrast i att stödja detta. Vilket inte minst den svenska regeringen gör när den lägger sig platt för Vita Huset och det nya romarrikets hemliga polis. Man hycklar alltså demokrati - och gräsrötter som du och jag insisterar revolutionärt på att lag, rätt och demokrati fortfarande ska gälla - medan de som är sig själv och sina privilegier närmast föredrar att sitta still i båten och att låtsas som om allt är som det ska. Man hycklar och låtsas att man är för mänskliga rättigheter, mot tortyr, för demokrati, medan man i själva verket gör vad man kan för att motarbeta dem som verkligen arbetar för fred, frihet, välstånd och mänsklig rättigheter åt alla - det mest subversiva man kan tänkas sträva efter.

Och det handlar om det här att transportsekreterarare Norman Mineta avslöjar i sitt vittnesmål inför 9/11 Commission att Cheney ledde attacken mot Pentagon:

Resized Image

Citat: ``..during the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?" Well at the time, I didn't know what all of that meant.'' Således visste hela tiden vicepresident Cheney var flygplanet som träffade Pentagon befann sig, trots att USA-myndigheter hela tiden hävdat motsatsen. Vicepresidenten inte bara visste, han ledde flygplanet mot Pentagon.

Se även The Mineta Testimony: 9/11 Comission Exposed. (PDF, 2 A4-sidor.)

Och du kan se en 4 minuters video från förhören med Norman Mineta i .mov, .3gp eller .wmv format.

Posted on: 2005/11/30 13:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#13


See User information
Du är ta mig fan ett troll, fo real!!
Läs mitt inlägg en gång till !

Posted on: 2005/11/30 17:57
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#14


See User information
Håll dig till ämnet - eller du är ett troll, själv!
Eller hur - vem håller sig till ämnet du eller jag?
Vem är då troll? Du eller jag?

Mycket lätt att avgöra - så sluta att skriva i den här tråden om det inte har med ämnet att göra! Jag vet att du är en sabbotör - alla andra kan kolla det genom att se efter vad du skrivit i olika ämnen.

Posted on: 2005/11/30 18:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#15


See User information
Vill du skriva i den här tråden gå då till första posten och läs vad det handlar om:

Människor vet
Detta är även postat som Människor vet http://blog.lege.net/?/archives/34-Maenniskor-vet.html på min egen blogg.




Människor vet - egentligen - vad som händer. Men vill inte låtsas om det. Vill inte höra. Det är ju fråga om det nya romarriket, där demokrati bara är på låtsas och där det är USA-militär och USA-hemlig polis - FBI och CIA - som bestämmer i hela världen, med hemliga fängelser, tortyr och mord. Och om man vill vara med i leken på vinnarnas sida så gör man säkrast i att stödja detta. Vilket inte minst den svenska regeringen gör när den lägger sig platt för Vita Huset och det nya romarrikets hemliga polis. Man hycklar alltså demokrati - och gräsrötter som du och jag insisterar revolutionärt på att lag, rätt och demokrati fortfarande ska gälla - medan de som är sig själv och sina privilegier närmast föredrar att sitta still i båten och att låtsas som om allt är som det ska. Man hycklar och låtsas att man är för mänskliga rättigheter, mot tortyr, för demokrati, medan man i själva verket gör vad man kan för att motarbeta dem som verkligen arbetar för fred, frihet, välstånd och mänsklig rättigheter åt alla - det mest subversiva man kan tänkas sträva efter.

Mineta avslöjar i sitt vittnesmål inför The 9/11 Commission att Cheney ledde attacken mot Pentagon.
4 minuter video i .mov, .3gp eller .wmv format.

Citat: ``..during the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?" Well at the time, I didn't know what all of that meant.'' Således visste hela tiden vicepresident Cheney var flygplanet som träffade Pentagon befann sig, trots att USA-myndigheter hela tiden hävdat motsatsen. Vicepresidenten inte bara visste, han ledde flygplanet mot Pentagon.
(Se även The Mineta Testimony: 9/11 Comission Exposed. (PDF, 2 A4-sidor.))

Posted on: 2005/11/30 18:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#16


See User information
Lugna ner skägget för f-n!

Det var du som helt omotiverat kallade mig sabotör, för att jag är lite nyare än du på sidan och inte var helt on topic.. men dock förde ett intressant resonemang, precis som mitt inlägg i denna tråd där jag tycker jag håller mig till topic, men från en annan vinkel än du. Åsså börjar jiddret direkt från dig!

Jag reggade mig inte här för att skaffa mig beef med någon, men jag har ju sett att du fått ta emot en del syrliga kommentarer från inte bara mig, 911!

Att jag inte vill sitta o predika för de redan övertygande faller sig helt naturligt, jag vill diskutera mot-offensiven, inte symtomen.

För 3e gången: Ladda hem Icke´s Secret of the matrix, sen klurar vi här på sidan ut en strategi, nationell el lokal, för att få jörgen Svensson i 4D som jobbar som asfaltsläggare o gillar o bli full till helgen, att vakna upp och se vad vi verkligen kan göra med våra huvuden!

Och, 911, jag försöker inte sabba för dig, eller nån annan, jag ger min syn på saken bara. Jiddret verkar däremot söka sig till dina inlägg...

Posted on: 2005/11/30 21:57
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#17


See User information
Som jag försökt säga några gånger den här tråden handlar inte om David Icke - jag har sett hans videos. De kan du eller jag starta en ny tråd om! Den här tråden handlar om en helt annan VIDEO!!!!

Den här tråden handlar om transportsekreterare Norman Mineta som i sitt vittnesmål inför The 9/11 Commission avslöjade att Cheney ledde attacken mot Pentagon.

Gå till den första posten för att se videon när Cheney avslöjas. Likaså om du vill skriva i den här tråden så gå då till första posten och läs vad tråden handlar om eller så kan du gå hit:
http://blog.lege.net/?/archives/34-Maenniskor-vet.html

Posted on: 2005/11/30 22:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#18


See User information
Jojo, men du verkar inte fatta min poäng, spänn inte bågen så fort nån är, enligt dig, O.T!!
Man ska inte vara ohövlig mot dem man försöker undervisa!

Simple and to the point, så ska jag bättre mig på att hålla mig On topic!

Jag vill inte hålla Icke som nån guru, men han bidrar med bitar till det stora pussel vi alla försöker lägga.
Sen har vi ju en uppsjö av dokumentärer som 911-in plane site, alex jones + allt som avhandlas på coast2coastAM etc.

Så jag tror alla här vet redan att Cheney tog kommando över NORAD personligen veckan före 11sept! so what´s the news?

And what´s to do about it? Det handlar mina inlägg om.

Posted on: 2005/11/30 22:32
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#19


See User information
Den här tråden handlar om transportsekreterare Norman Mineta som i sitt vittnesmål inför The 9/11 Commission avslöjade att Cheney ledde attacken mot Pentagon.

Gå till den första posten för att se videon när Cheney avslöjas. Likaså om du vill skriva i den här tråden så gå då till första posten och läs vad tråden handlar om eller så kan du gå hit:
http://blog.lege.net/?/archives/34-Maenniskor-vet.html

Posted on: 2005/11/30 22:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#20


See User information
Har sett den, men jag försöker lixom hitta lösningar till problemen, inte ställa mig på berget och basunera ut problemet och hoppas på att nån ska fixa det. Så, vad är din plan 911, nu när vi har ett konsenus om ett problem? Ska vi skramla slantar till en flygbiljett t. USA och krasha cheneys fest?!? Kasta lite sten på polisen?
Nä, se till att alla du känner och att alla de känner, känner till detta! Så kommer dessa brottslingar få sin dom i slutändan.

Som sagt jag tycker jag håller mig till topic(lika mycket som någon annan här) men med lösningar, inte ältande i problemen. Denna video må vara ny, men att cheney personligen tog kommando över NORAD en vecka innan 9-11 har ju redan framkommit för nåt år sedan, när greg palast (tror de va han) grävt i statsarkivet och hittat dokument som denna video stöder viceversa!

Hoppas vi kan diskutera i en mer sansad ton i forts. både jag o du, tummis?!

Posted on: 2005/11/30 23:29
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#21


See User information
Chilla, dudes. Ni bhöver påminnas om att vår riktiga fiende inte sitter i en lägenhet på Östermalm, utan gömmer sej i länder som Frankrike, Tyskland och Staterna (främst i en vit villa av synnerligen överbefolkad modell). Vad jag försöker säga är att det hjälper ingen att ni går runt och anklagar varandra för att vara illuminati-infiltratörer/sabotörer. Så luta er tillbaka, ta ett djupt andetag, och fokusera på att hata George Bush istället

Posted on: 2005/12/1 12:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#22


See User information
haha 911 e gött agressiv...vad fan är meningen med webforum om inte en diskussion får gå vidare och utvecklas. varför är webforum uppbyggt som de är? jo för att folk asynkront skall kunna svara på människors olika inlägg. skall jag upprepa mig igen?

Posted on: 2005/12/1 21:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#23


See User information
Plz. repeat, dude

Posted on: 2005/12/2 11:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Människor vet
#24


See User information
Jag hatar inte någon. Jag har ej anklagat honom för att vara illuminati, utan för s.k. "trolling", ett begrepp inom webforum-världen som beskriver någon som aggressivt diskuterar/propagerar, inte mot en lösning, utan mer nån sorts själv-hävdelse/självupprepande.


Jag tycker det mest är lustigt att 911 håller på som han gör...

Och nu är vi helt O.T...

Posted on: 2005/12/2 23:11
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
23 user(s) are online (23 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 23

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS