Vakencorner
|
Anonym
|
Sommaren i Angered
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Rån,misshandel.mordbrand,våldtäckt,mord mm
så har sommaren varit i angered http://youtube.com/watch?v=913raJT0GJA&mode=related&search= Här kan man höra de boende tala klarspråk och det roliga är att dessa "ungdomar" som nu sitter häktade är mellan 23 och 45 år gamla DET ÄR MORDBRAND FÖR FAN! nu kanske ni kan förstå varför jag pratat så mycket om situationen allt det jag försökt få in i era tröga skallar blev verklighet i sommar och detta är bara en försmak av det som komma skall.... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Sommaren i Angered
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Maggot? Vilka på vaken tycker att, situation Angered är lyckat? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De som är offer i detta är de som bor i Lövgärdet människor som skjuter med automatvapen eller kastar in brandbomber är inte offer för någon dålig politik de har själva ett ansvar spelar ingen roll hur mycket Angered är ett Illuminatiexpriment för om det finns människor med lika lite empati som dessa psykopater så spelar det ingen roll om de går under namn som "angered tiger" "hells angels" "arabligan", eller "skull & bones" brist på repsekt är brist på respekt och har inget med "frimurare" att göra
frimurare har inte patent på dåliga handlingar och ansvarar heller inte för människor som yttnytjar vansinesexprimentet i angered skapat av politikerna..... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Varför skriver du om "frimurare" och "Illuminatiexpriment" ?
Det har väl jag aldrig nämnt här. Angered är inget unikt experiment. Så där ser det ut över hela jorden i dessa bostadsområden. Fungerar likadant och samma frustrationer från båda sidor. Du vill inte se att det är en av makteliten så långt gången plan att den enda möjlighet för att vi ska vinna är om båda grupperna på botten som inbillar sig vara fiender börjar kommunicera med varandra istället för att hata. Det låter klicheeigt jag vet, men vilket scenario spelar eliten minst i händerna egentligen? För alla konventionella scenarion är upplagda så att eliten vinner. Det är deras system och dom har byggt reglerna, vi spelar dem i händerna. Om någon begår en "dålig handling" kan du aldrig få han eller henne att ändra sig genom att du alltid tyckar illa om eller focuserar på det värsta ur han eller hennes beteende. Då blir det bara krig. Ska du lägga ned 20 år på att klaga på invandrarna i Angered och bli bitter kommer du inte åstakomma någonting. Lägg 20 år på att informera människor om det du tycker är viktigast att veta om tex: "hur världen styrs och manipuleras" till sådana som är mer eller midre mottagliga så kommer det bli avkastning. Vad är din åsikt om Alans slutsatser kring mexicanarna som kommer till USA osv? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jesus klagade och petrus klagade hela tiden och skällde ut folk och jävlarns vad de har åstakommit världens mest lästa bok.
Jag har inte hört allan om mexicanerna jag behöver inte tänka på mångkulturen i mexico jag har den 24H om dygnet. Makteliten ligger bak mångkulturen men de ligger fan inte bak våldtäckerna i angered. Om du hade en syster som blev våldagen av ett invandrargäng för att hon var blond och du får två svar i hela dit liv det ena är 1 "Vi måste vara toleranta intergration har sina brister men detta får vi inte ta upp det kan skapa rasism" eller 2 (vakens favorit) 2 9/11 där har vi lösningnen ska du gnälla på att alla dina vänner blivit rånade att dina kussiner i hjällbo blev mobade för de är svenskar, att det var mord på din parkering igår..... satan vad du gnäller gå ut och informera dom om 9/11 istället..... Hade du nog oxå klagat. VOID Detta är förorten detta är Illuminatiexpriment sen spelar det ingen roll hur många bultar det fanns i WTC eller hur snabbt tornen för denna förorter håller på att rasera den med. Jag har undersökt makteliten i över fyra år jag vet det finns en dold regering men jag vet oxå att VAR FJÄRDE DAG RAPPORTERAS EN VÅLDTÄCKT ELLER ETT RÅN I ANGERED |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hör dig. Det är en av skyttegravarna du lever i...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja ja jag svär utifrån mitt hjärta
att vi från förorterna ska beväpna oss Ja vi vi ska... Ja dom tål lite bly i nackarna ja dom tål lite bly i nackarna Text ebba grön som sedan bandet Nothung gjorde en cover på |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot. På tal om respekt, är det så här man visar det?
” In i era tröga skallar” Visar du respekt för invandrare? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vilka är de där "invandrarna" vissa alltid gnäller på?
Fundera på vart du själv kommer ifrån en stund. Är vi inte på samma planet eller?
Posted on: 2007/8/21 16:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja du Maggot du verkar ha stora problem i området du bor
men en sak du glömer nämna är alla dessa MC gäng som tagit mark i förorterna i GBG, Jag undrar om inte dom har en stor del i våldet som pågår i dessa områden ? 2005-03-05 Mc-gängen vinner allt större mark http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=205117 Kanske sånt hära som kommit till för några år sen som börjat etablera sig ? Lyxbil kapades i Angered http://www.sr.se/cgi-bin/goteborg/nyh ... rtikel.asp?artikel=956821 2006-10-02 Hells Angels startar ny avdelning i Göteborg http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=299708 Ja inte bara Hells Angels. Visst det finns invandrare och svenskar som inte är 100% men har svårt att tänka mig att allt det våld som pågår i ditt område orsakas bara av folk. Aja ville bara ge dig ett tips finns massor att läsa om MC gäng och deras framfart i göteborg. Respect
Posted on: 2007/8/21 17:00
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Maggot. På tal om respekt, är det så här man visar det?
” In i era tröga skallar” Visar du respekt för invandrare?" Jag har inga som helst problem med invandrare ska faktiskt ut och motionera nu om 20 min med min träningspolare från libanon Provoceramera! En invandrare är de människor som du tidigare i trådar skrivit "önksar kommer hit och tar över sverige" Du startade en tråd en gång "jag älskar invandrare" så du vet nog vad det är annars kanske du kan googla Invandrare är en person som invandrat till sverige |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Capsolito!
Faktum är att på de ställena där det finns MC-Gäng är krimmiliten låg och många i MC-gäng är numera invandrare om jag inte minns fel så är "chefen" för bandidos turk men men.... Sedan så sysslar väl de mest med öppgörelser eller hör du talas om MC-Gäng som våldtar mm ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe det är väl ganska klart att dom inte sysslar med att våldta
folk. ( fast jag vet ju inte hur det funkar på kåken :P ) Men dom sysslar med indrivning och utpressning som om vissa inte klarar av det så blir det ett skott eller misshandel. Och vad spelar det för roll om ledaren är turk han kan inte plötsligt komma och ha nya lagar inom HA,OG,Bandidos,Outlaws, m,m. Och föresten så vad spelar det för roll om han är ledare för det är ju alltid nån giftigare som gömmer sig bakom ledaren och säger till han vad han ska spela för kort :P. Respect
Posted on: 2007/8/21 17:59
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du är ju ute efter såna låga argument som "svenskar kan oxå begå brott" osv blablalba
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Aha det är du som säger att jag är ute efter att säga att svenskar
också kan begå brott. ( det vet väll alla att både svenskar och invandrare begår brott alla är vi människor trots broten eller ? ) Men dom hära broten du eltar om låter som massor med uppgörelse brott såna som finns inom MC gäng. Du kan inte tänka dig alls att dessa MC gäng liger bakom våldet i förorterna ? Som det verkar så har du redan förutfatade meningar om mycket, som vanligt, inget lönt att debatera med dig om andra möjligheter till vålden runt omkring dig, som sagt jag bor inte där så jag ska inte säga att jag vet nåt heller. Men jag tycker du har fastnat i en rundgång runt ordet invandrare och brott. Du har nog tjatat om detta i ett halvår, låter nästan som en vän jag har som alltid tog up sinna problem när man träffa han istället för att snacka om annat höll han hella tiden på att snacka om sina problem hit och ditt till han börja ta lycko piler, och bara satt tyst sen och såg ut som en zombie, kanske nåt för dig ? Fan hur roligt kan det vara och gå varje dag som du förmodligen gör och bara tänker att allt är problem, har du inte funderat att testa och skita i att läsa nyhetsblaskor, och görra sånt du tycker är viktigare eller roligare, för det verkar som du inte kan görra nåt åt problemen du har omkring dig. I MC gäng finns inte bara svenskar. Respect
Posted on: 2007/8/21 20:51
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Du kan inte tänka dig alls att dessa MC gäng liger bakom våldet
i förorterna ? Som det verkar så har du redan förutfatade meningar om mycket, som vanligt, inget lönt att debatera med dig om andra möjligheter till vålden runt omkring dig, som sagt jag bor inte där så jag ska inte säga att jag vet nåt heller." Men är du helt jävla kokt i skit ? Jag hör väl vad det är för människor som rånar mina vänner jag ser väl vilka som springer ute om nätterna de kör varken Harley Davidsson eller Volvo 240 Jag bor här hallå ????? Jag vet väl för fan vilka som förstör för alla som bor här Sluta läsa tidningar ? Varför ska jag blunda, jag är nyss hemkomen från en motionsrunda med en arabisk vän vi sprang i hammarkullen och sprang förbi några invandrare som där det dofta söt och dessa lekte med sina "buterblyers" de satt inte och byte förgasare hahahahhaahaha MC GÄNG bak våldet i hammarkullen Hahahahahahahahah www.wikepedia.org/hjällbo |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Inga påhopp tack, jag tänker mest på "kokt i skit"..
/admin
Posted on: 2007/8/21 21:23
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Maggot wrote: Roligt du beskriver dessa invandrare som lekte med buterflyes, vadå måste man byta förgasare för att sitta ute och ta en cig med vännerna? Undrar om vi byter ut dom mot hundar, och så säger vi att du är rädd för hundar, klart som fan hundarna känner på sig att du är skraj för dom, då utnitjar dom situationen spontant för att kolla hur hårt dom skulle kunna skräma dig. Kände du dig hotad ? varför ringde du inte polisen om du nu kände den ljuva söta doften, eller är det så att du är rädd att om dom kommer på att du ringt snuten och att dom ska komma och spöa skiten ur dig sen ? Låter som du är en person som, om du hör nåt i trappan kollar du direkt vem som kommer i kikaren. shit du måste stressa när man och börja gå på politiker som du ska görra. Reinfeldt du gjorde är bra, tycker du borde fortsätta på det spåret, men som sagt du bestämmer själv över dina val. Lägg gärna up intervju klipet igen för nya användare :P Respect
Posted on: 2007/8/21 21:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag känner själv många invandrare och har aldrig inte en endaste gång träffat på en invandrare som blivit spöad av snuten för pga av hans etniska särart.
sedan så är de flesta vakter här i angered invandrare! Jag ringde faktiskt polisen för ca 3 veckor sedan då jag var på angered krog och vid stängning så slog 6-7 invandrarpojkar ner en svensk medelåldersman så han tuppade av och blev berövad sin plånbok och polisen kom efter ca 25 min Jag kan inte påstå jag är rädd när jag går ute i angered men naturligtvis är man på sin vakt men om du lever i ett tryggt välbevakat svenskt område så kanske du inte förstår det och borde igentligen vara tyst. Ta ett studiebesök till angered det är billigare en utlandsresor och jag lovar du kommer se alla raser och höra alla språk (kanske inte svenska) Jag har berättat det för att jag hämtade en tjej ibland i hammarkullen när hon kom från jobbet kl 4 på natten hon kände sig ju inte direkt trygg som blond där precis |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
maggot.
Jag märker på dina inlägg att det är väldigt synd om dig. Åtminstonde ur ditt eget perspektiv. Du har aldrig hört talas om att man får mer av det man fokuserar på? Jag brukar inte rekommendera "The Secret", men i ditt fall så ligger denna film på helt rätt nivå för att du ska börja förändra ditt liv. Då din vardagsfiende är ganska diffus och du är ganska ensam om att se problemet, kanske det enda som behövs är lite omfokusering från ditt eget håll? Ska bli kul att se om du sen slutar gnälla helt och hållet eller om du bara väljer nåt annat att gnälla på. Du kan väl åtminstonde återgå till att gnälla på strukturen istället för människorna som är fast inuti den? Lycka till!
Posted on: 2007/8/22 9:24
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har sett filmen
Du har aldrig hört talas om att om man stoppar huvudet i sandet.... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo visst.
Du refererar givetvis till hur du gärna projicerar dina problem på abstrakta fiender som t.ex. "förort" och "invandrare". När du egentligen borde ta tag i dig själv som människa och börja hjälpa istället för att hata. Jag tycker det är toppen att du kan använda forumet för att ventilera dina förtryckta åsikter. Men bäst av allt skulle ju vara om du ville gå vidare till konstruktiva inlägg istället. Testa den här infallsvinkeln: Om det nu är så illa som du säger... Vad ska vi göra annorlunda? Kan vara skönare istället för att sitta och upprepa hur "dåligt" allt är.
Posted on: 2007/8/22 9:41
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nyss hemkommen från en dag i skolan igen mina lärare låter precis som du och det snackas om kärlek,tolerans,mångfalld,hjälpa mm
Det är nog bara en slump att du låter som "skolplanerna" och dess värdegrunder! Berätta för mig hur du hade reagerat och vad du hade gjort om du såg sju invandrarkillar slå ner en ensam svensk och ta hands plånbok ? Hade du inte blivit arg ? Alex Jones säger det hela tiden "Be angry" |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login