vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: BBC conspiracy files debunked, som fan! :D
Quote:

Jumalauta skrev:
Zink.

Med andra ord så har du aldrig skickat några mail eftersom du inte kan bevisa det. Ytterligare ett påstående som saknar grund från din sida.

Det har verkligen hänt att jag skickat mailen och jag sitter är och ser hur en person då tror att de är en ickehändelse. Mycket intressant men inte överraskande då de flesta konspirationsteorier göds av hemliga eller opublicerade saker.

Före videon från hotellet vid Pentagon publicerades var alla som tror på konspirationsteorierna runt 911 övertygande om att den skulle avslöja allt men jag troode inte att den skulle visa något mer och jag fick rätt för jag kan acceptera att opublicerad eller hemliga saker INTE innehåller något sensationellt mer än vad jag vet idag.

Jag fattar inte att JAG ska publicera vad jag har skickat. Ta du och publicera något du har skickat enligt de värderingar du har. Så fram med lite mail du har skickat för enligt dig behöver man inte ha några betänkligheter att publicera mail som man skickat till olika personer.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:
Zink.

Med andra ord så har du aldrig skickat några mail eftersom du inte kan bevisa det. Ytterligare ett påstående som saknar grund från din sida.

Det har verkligen hänt att jag skickat mailen och jag sitter är och ser hur en person då tror att de är en ickehändelse. Mycket intressant men inte överraskande då de flesta konspirationsteorier göds av hemliga eller opublicerade saker.

Före videon från hotellet vid Pentagon publicerades var alla som tror på konspirationsteorierna runt 911 övertygande om att den skulle avslöja allt men jag troode inte att den skulle visa något mer och jag fick rätt för jag kan acceptera att opublicerad eller hemliga saker INTE innehåller något sensationellt mer än vad jag vet idag.

Jag fattar inte att JAG ska publicera vad jag har skickat. Ta du och publicera något du har skickat enligt de värderingar du har. Så fram med lite mail du har skickat för enligt dig behöver man inte ha några betänkligheter att publicera mail som man skickat till olika personer.

Skillnaden är att jag inte har skickat några påstådda mail och behöver heller inte bevisa några påståenden. Om jag skulle skicka mail och vill informera andra om att så är gjort, då publicerar jag mailet och frågar om någon har invändningar av det mail som jag har skickat. Här på vaken finns exempel på just det, någon har skickat ett mail eller fler och sedan publicerat det här.

Jag skulle kunna hävda att jag har skickat mail och sedan påstå att jag inga svar har fått, vilket då skulle sänka trovärdigheten hos dem som jag har skickat det till, allt enligt din modell.

Videon från hotellet är helt irrelevant i sammanhanget som vi diskuterar.

Enkelt och greit, påstår man något så måste man kunna bevisa sina påståenden, allt enligt din modell, inga undantag här inte. Så fram med dem nu, annars så tolkar jag ditt påstående som lögn.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Mycket intressant men inte överraskande då de flesta konspirationsteorier göds av hemliga eller opublicerade saker.

Jag håller med, den officiella konspirationsteorin göds av:

1) Hemliga naturlagar.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper