vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hjälp vaken att växa.

See User information
Om du tycker att vaken är en bra plats för alternativ information så hjälp oss att växa!

Berätta för vänner, skriv i forum och gör länkar från dina hemsidor bloggar mm.

Det gör stor skillnad om man skickar med en länk till vaken.se i tex ett foruminlägg.

Du gör skilnaden och alla personer är viktiga. Se till att hjälpa till att få rätsida på den här planeten.

Posted on: 2007/8/27 15:53
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hjälp vaken att växa.

See User information
Har nu en liten länkavdelning på www.infokrig.se ! Vaken.se är givetvis med.

Posted on: 2007/8/27 17:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vaken är en given länk i min blogg, har varit ett bra tag...
Trallat runt med min t-shirt också... den e fin

Posted on: 2007/8/28 8:12
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Givetvis ska jag länka från min sida när den kommer upp. Vilket den iof inte lär göra på ett tag. Men men :P

Posted on: 2007/8/28 13:30
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
det känns som vaken är en bra plats för alternativ info, dock tycker jag det är långsökt att bjuda in folk man känner till denna sida.

detta är endast en personlig åsikt.

måste bara citera dig från din sida.
Quote:

Sysselsättning Konsult/Aktionspolitiker..
Intressen Uppmärksamhet

får jag fråga dig vad en "aktionspolitiker" sysslar med?

Anonym
Tankefrihet.se ska det vara

Efekto micros sida kanske är defus men din är ännu mera svårtolkad jag menar hur äter man "all in" och vart ligger nada ?

Anonym
Hjälpa micros egotripp att växa sig ännu större? Nej tack!

Folk måste få tänka och vakna själva utan en diktator som bestämmer vad andra får skriva, säga eller tänka.

See User information
om ingen berättar om dom icke "mainstream" grejerna är det väll ganska svårt att bli medveten om det...

Posted on: 2007/8/28 21:17
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
något som skulle behöva växa är istället den vaken.se´s stela och korrupta hierarki, eller maktstruktur som micke själv gillar att föreläsa om...

om inte växa iaf kanske förändras, i detta fall så har herr fuhrer visat sig fungera som en flaskhals för sin egen organisation..

See User information
Quote:

Banned4life skrev:
något som skulle behöva växa är istället den vaken.se´s stela och korrupta hierarki, eller maktstruktur som micke själv gillar att föreläsa om...

om inte växa iaf kanske förändras, i detta fall så har herr fuhrer visat sig fungera som en flaskhals för sin egen organisation..

Vakens struktur är inte stel. Jag gör allt för att få in nya människor till vaken som vill hjälpa till med allt från administration till artikelskrivande.

Hierarkin ser för närvarande ut så här. Det är Jag och void som har någon funktion för att vaken.se skall ligga online.

Så det blir 2 i en hierarki. Jag antar att jag är över void då. Det är nästan så att man blir maktgalen bara man tänker på hur jag kan bossa runt med void.

Några förslag på hur man kan få vaken att växa banned4life? Jag försöker på alla sätt.

Du får gärna vara med, inte som moderator i forumet kanske, men det finns massor med annat som man kan göra...

Posted on: 2007/8/29 11:42

Anonym
Quote:
Jag antar att jag är över void då. Det är nästan så att man blir maktgalen bara man tänker på hur jag kan bossa runt med void.

Förstår inte varför du inte bara kan ha någon vid din sida istället för att snacka om över och under.

Jag har många förslag på hur vaken kan växa micke, jag kanske kan dela med mig av dom efter du förklarat för mig vad "aktionspolitiker" har för innebörd.

sedan är jag ganksa intressrerad av vad du ska med all uppmärksamhet till som du så gärna vill ha..?

har du med någon resa i dina planer eller är det bara den vanliga egotrippen som hägrar?

See User information
Aktionspolitiker.

Tja det var ett ord jag inte brukar använda. Aktion som i att jag agerar. Politiker som i att jag är intresserad av min omgivning. Jag agerar för att informera min omgivning.

Jag har inte void under mig heller. Det skrev jag bara för att du skrev att det var en hierarki och jag skulle skoja om hur det skulle kunna bli en hierarki med bara 2 pers.

Void är i själva verket min bror och han som kommer att ta över vaken när jag inte kar tid/lust att ta det ansvaret som det innebär att äga servrar, domäner samt underhålla och betala för dessa.

Själv tittar jag på alla möjligheter att få mindre ansvar och har nyligen skickat ut brev till flera olika personer där jag ber dom gå in som delansvariga i vaken.se. Just nu har inte så många nappat, men jag har i alla fall några möjligheter. Jag har sökt folk massor med gånger tidigare på vaken, men de flesta vill inte ha ansvar utan bara skriva om att andra har för mycket.

Själv vill jag inte synas utan ser det som ett nödvändigt ont. Jag vill helst bli munk och sitta och meditera.

Posted on: 2007/8/29 16:12

Anonym
Quote:
Själv vill jag inte synas utan ser det som ett nödvändigt ont.

hur kommer det sig att dina smärtor hör till dina intressen?

Quote:
Själv tittar jag på alla möjligheter att få mindre ansvar och har nyligen skickat ut brev till flera olika personer där jag ber dom gå in som delansvariga i vaken.se.

Vi har olika åsikter om vad ansvar är, för det första så anser jag att det är oerhört oansvarigt att "försöka" dela ut ansvar genom "e" post.. Sen så behöver inte ditt ansvar minska bara för att du delar med dig av det. Det är något som sker naturligt när andra tar på sig det.

Det känns lite som du inte är på riktigt micke..
till och med i verkligheten.

Om du nu vill att vaken ska växa så tycker jag att du bör se över dig själv som står överst i din egna pyra'mid.

fast du har vänt den upp o ner för att förvirra.

Sen kan det oxå vara en bra grej att brinna för det man gör.

See User information
Jag är glad att jag arbetar för vad jag tror på. Jag vill att jorden skall bli en bättre och trevligare plats och är övertygad av att mitt arbete bidrar till det. Jag har även en längtan efter mer lugn och inre fokus så det skall jag skapa utrymme för.

Jag har svårt att se hur det hjälper att gnälla på andras ansträngningar så jag avslutar diskussionen här. Du är välkommen att bidra med någonting.

Alla som vill hjälpa till och stärka vaken.se samt öka medvetenheten i allmänhet är jag djupt tacksam till.

Kram.

Posted on: 2007/8/30 15:38

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper