vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Falskflaggterror i Sverige snart?

See User information
Sedan jag hörde att svenska försvaret ska bantas ned rejält kommande åren har jag gått och funderat på om det militära industriella komplexet kommer att skapa någon slags situation där det kommer att påstås att vi kommer behöver MER militär makt och försvar för att försvara oss mot "yttre hot". Det var ju det som hände i USA på 9/11, USA's försvarsbudget mångdubblades ganska tjockt efter detta. USA har nu tre gånger så mycket poliser än för 15 år sedan. Ganska sjuka siffror egentligen.

Vad tror ni andra?

Posted on: 2007/9/8 11:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Falskflaggterror i Sverige snart?

See User information
Inget är omöjligt, men jag tror inte det...
På någe sätt tror jag Eu kommer fixa till det sen med sin utrikesminister så vi får lägga stor stora pengar på en EU armé.

Sverige kommer ju försvinna snart, bara finns det EU kvar

Posted on: 2007/9/8 12:14
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tror faktiskt inte det, jag tror istället att sverige kommer bli mer och mer beroende av andra militärer så som tex nato..
Så att vi mer och mer kommer vilja ha ett united states of europe...
bah.

Posted on: 2007/9/8 12:18
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Jag instämmer med med retoriken som den amerikanska administrationen kör med:

Alla kort ligger på bordet!

Skrev ju i ett inlägg om att Chertoff (The Devil) trodde att nästa 9/11 attack kanske skulle kunna utföras inom EU, med tanke på den propaganda som kablats ut inom EU om dessa danska och tyska komplotter så tror jag att det kan ligga mkt bakom det Chertoff trodde..

Detta lär vi nog märka på massmedias rapportering.. Dom har ju helt klart koncentrerat terrorhotet mot EU nu, det är ju ingen tvivlan om det.. Men jag lägger nog mina pengar på att MI5/MI6 egna bakgård, England drabbas... som sagt detta lär märkas i media..

Posted on: 2007/9/8 13:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
http://sydsvenskan.se/malmo/article264789.ece

Ubåt siktad vid Bron
Först publicerad: 8 september 2007 16:39, Senast uppdaterad: 8 september 2007 16:42

En ubåt tog sig på lördagseftermiddagen fram under Öresundsbron. Trots att det handlar om en militär farkost finns det ingen anledning till oro.

- Det är inget konstigt. En ubåt i övervattensläge har samma rättigheter att ta sig fram på internationellt vatten som vilket fartyg eller båt som helst, säger vakthavande befäl Mats Holm på militära marinbasen i Karlskrona.
Fri passage gäller och inga särskilda tillstånd behöver sökas.

Så vet ni det , vilket land framgår inte.

Posted on: 2007/9/8 15:58

See User information
Jag instämmer också .
Att försvaret bantas i en orolig värld visar tydligt att deras plan är att få opinionen positiv till att sverige ska ingå i ett europeiskt försvar samt ingå i Nato alliansen. Sverige behöver inget försvar eftersom de redan förutsätter att vi är försvarade av Europa, istället ska sverige satsa på elit insats förband som ska stå till Eu's och Natos förfogande.

Posted on: 2007/9/8 16:08
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Helt plötsligt så avslöjas 2 st sk Al Quida celler. En i Danmark och en i Tyskland.

Om nu Al Quida existerade så borde det ju finnas celler i hela Europa och och om dom varit tillräckligt fanatiska så hade det skett terrordåd varje månad.

Men så sker inte.

Dessa två celler luktar " Patsys " , om nu någon blir fälld. Jag tycker det luktar ännu en " FAlse Flag Operation " någonstans. Kanske i Europa någonstans där man missat en Terrorcell.

Min syn på saken.

See User information
Ja det visade ju sig att flera av dom här London bombarna som skulle spränga plan med vätskor i flaskor var oskyldiga (stod längst bak i tidningen några veckor efter) så det är klart det är patsies! För de vet att folk bara läser löpsedlarna och rubrikerna till artiklarna i tidningen så de håller en ständig skräck i folket. Jättebra!

Posted on: 2007/9/8 19:28

See User information
Dom lyckas ju tyvärr... skrämmande bra... men men, sanningen kryper snart fram.

Posted on: 2007/9/9 4:26
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper