vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#73


See User information
Vad ska jag säga mer än att det känns som hella 911 skiten
och allt som skrivs officielt består av dessa människor som inte
ens har nån sorts skuldkänsla för vad dom skriver så längre dom
gör det på det sättet att inget annat får komma fram.

Snacka om att mytomaner skrivit historia som alldrig kommer
ändras. Vad annars kan man kalla dessa mäniskor än det ?

I detta läget har dom väll dragit historian så pass långt att inget
nån säger, till och med om man skulle ta fram 100% bevis att
det var ett skådespel för vad som skulle komma.

Dom skulle inte ta emot såna bevis, för dom förstår vad som
skulle hända om det kom fram. Vem fan är så dum att ta emot
sanna bevis efter dom varit inblandade i massdöd ?

Men som sagt vi har ju vissa som heter Z & co som snurrar i all
skit dom skriver. ( eller får betalt för att förra dessa spinofs
varje dag här på Vaken ).

Jag kan säga så hära angående 911 den dan det hände var jag
på jobbet såg inte några klipp på tv eller så, så jag hörde allt
på min radio, när jag deremot kom hem och såg skiten, det första
som slog mig när tornet rassade var kontrollerad demolition.

Ingen som är dum nog o inte fatta av ren instinkt att det var
startskottet på nåt som skulle komma, och vad kom jo
Jakten på terrorister och jakten på vi ska låtas bli spionerade
på acceptera övervakning och kontroll för vi kan ju ha en terrorist
bland oss.

Fan skulle dom kunna skulle dom väll kalla snatare för terrorister.

Zink har inte du insett vad som hänt sen 9/11 händelserna runt
omkring dig.

Antingen är du med på deras sida på nåt sätt jag vet inte hur.
Men du beter dig som ett riktigt FÅR, om du av instinkt
inte inset saker som händer omkring dig?

http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_2287709.asp

Respect

Posted on: 2007/9/11 12:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#74


See User information
Men det finns andra med större insikt än Zink......så än finns det hopp... http://i191.photobucket.com/albums/z2 ... cfinger_album/bush666.jpg

Posted on: 2007/9/11 12:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#75


See User information
Quote:

zink skrev:
De var ett rejält klipp och klistra men jag ta en sak i taget då de blir lättera att följa det för alla.

Quote:

sale skrev:
The decoy was painted in United Airlines colors and carried an illegally-modified flight box with a Dead-Pilot Flight Data Module to allow `red team' simulation of "al-Qaeda" hijack attacks on `blue team' defenders during the bogus war game, "Global Guardian"

Red team and blue team had different perceptions of their roles in the upcoming war game, thanks to fraudulent side bets on the results of Global Guardian by the red team commanders and hedge fund managers of the Carlyle Canada* private equity group.

Prior to 9/11, the red team had given UAL Flight 93 a false tail number and modified both decoy and drone flight-box avionics so the planes could be flown remotely by mobbed-up Laborers (`LIUNA') embedded with FAA air traffic controllers and the FBI.

Captain Dahl could not make a “FINAL decision as to whether the aircraft may be safely operated" - he didn’t know the red team had installed a flight box on [United 93] with Dead-Pilot Flight Data and Missile Gyroscope (QRS-11) modules for the war game.


Detta vill jag att du plockar fram bevis eller indikationer på.
Detta har jag precis gjort "bevis eller indikationer på."
Det hjälper inte dig iaf, vet du vad du får leta själv :)

"Jag har aldrig sett några som helst bevis för du skulle fatta det med ditt smala och kritiska tänkande"

Posted on: 2007/9/11 13:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#76
Till gaston och Capsolito

Jag har bevisat att det fanns en kolgruva i Shanksville igenom att få fram både företaget och kolgruvans namn.


Men vad händer när jag ifrågasätter något. Kommer bevisen till det jag frågar efter på ett löpande band. Icke så.


Jag tog en detalj av ett långt inlägg och då jag tidigare frågat i detalj om Bush deltagande i insiderjobbet så kom de som deltog i diskussionen fram till att Bush inte visste om något om insidejobbet. Sedan frågande Dick Cheney och hans inblandning i insidejobbet men fick inte tydliga bevisa innan en användare insåg faran och bytte diskussionsämne.


Slutsatsen måste då bli. Det bästa sättet att skjuta 911 truth idéer i sank är att fråga om detaljer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#77


See User information
Quote:

zink skrev:
De var ett rejält klipp och klistra men jag ta en sak i taget då de blir lättera att följa det för alla.

Quote:

sale skrev:
The decoy was painted in United Airlines colors and carried an illegally-modified flight box with a Dead-Pilot Flight Data Module to allow `red team' simulation of "al-Qaeda" hijack attacks on `blue team' defenders during the bogus war game, "Global Guardian"

Red team and blue team had different perceptions of their roles in the upcoming war game, thanks to fraudulent side bets on the results of Global Guardian by the red team commanders and hedge fund managers of the Carlyle Canada* private equity group.

Prior to 9/11, the red team had given UAL Flight 93 a false tail number and modified both decoy and drone flight-box avionics so the planes could be flown remotely by mobbed-up Laborers (`LIUNA') embedded with FAA air traffic controllers and the FBI.

Captain Dahl could not make a “FINAL decision as to whether the aircraft may be safely operated" - he didn’t know the red team had installed a flight box on [United 93] with Dead-Pilot Flight Data and Missile Gyroscope (QRS-11) modules for the war game.


Detta vill jag att du plockar fram bevis eller indikationer på.
Open e-mail sent Tuesday, June 13th., 2006 to

U.S. Vice-President Richard Cheney
vice_president@whitehouse.gov

Jim Fetzer, Distinguished McKnight University Professor (retired) of Philosophy at the University of Minnesota
Co-chair of Scholars for 9/11 Truth
www.st911.org/

Steven Jones, Professor of Physics, Brigham Young University
Co-chair of Scholars for 9/11 Truth www.st911.org/





I am asking for help from Boeing's board of directors in tracing the teachers' national pension funds (TIAA-CREF) through the CAI private-equity group of world bankers, allegedly including David Rockefeller, who appear to have sponsored Boeing SWAT* teams in simulated attacks on America during the war games of 9/11.


SWAT* special weapons and tactics teams

My analysis of the real attacks on 9/11, suggests that ‘red-team’ commanders used Boeing communications satellites to guide and control 'drone-or-decoy' aircraft and rocket-fueled cluster bombs.


I believe that CAI's "50 prominent individuals" and some past and present Boeing directors invested North American teachers' pension funds in a 9/11 securities and insurance fraud.

William M. Daley, Boeing director since 2006. Chairman of Midwest region for JPMorgan Chase & Co and has served on its International Council [with David Rockefeller] since May 2004. Mr. Daley served as the U.S. Secretary of Commerce from January 1997 to June 2000 [after an alleged thermite bomb killed his predecessor, Ron Brown]. Mr. Daley served as chairman of Vice President Albert Gore's 2000 presidential election campaign [I believe Gore promotes bogus global-warming science to enrich CAI world bankers in a Kyoto carbon kickback racket].


Paul E. Gray, Boeing director since 1990 to 2004. President Emeritus and Professor of Electrical Engineering, Massachusetts Institute of Technology (MIT). Former Chairman, MIT, 1990–97 [during part of which time (1994-5) an MIT professor of chemistry, John Deutch, served as the subsequently-disgraced director of the CIA. Dr. Deutch was pardoned by outgoing U.S. president Bill Clinton in January 2001. I believe, however, that by 9/11, the MIT and CIA expert in solution chemistry, molecular thermodynamics and kinetics had already transferred top-secret information to Boeing's "al-Qaeda" SWAT teams for use in manufacturing the rocket-fuel incendiaries that appear to have vaporized evidence of assassination and insurance fraud on 9/11].

Posted on: 2007/9/11 14:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#78


See User information
Här Z & co litte historia om är, stämmer in fint.

http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_2287709.asp


Respect

Posted on: 2007/9/11 15:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#79


See User information
Debunka detta zink..

CASE CLOSED!

How Did Human Remains End Up Miles From Flight 93's Crash Site?
http://www.whatreallyhappened.com/flight_93_depressurisation.html

Posted on: 2007/9/12 1:31
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#80


See User information
[Zink tänker till????

Återigen. Vad är mest logiskt?

Att Flight 93 kraschade och nästan försvann helt som berodde på marken fyllts upp där en gruva låg tidigare och därför var mjuk.

Eller att man hittar på en teori där Flight 93 är försvunnen och man ursäktar sig med att man inte har en aning vart planet tog vägen trots man är konstruktör till teorin?

Det är 911 truth folk som hittat på Flight 93 förvunnen teorin och det är då deras ansvar och ingen annan i denna världen att förklara vart Flight 93 tog vägen.

Flygplan har kraschat i sumpmarker och försvunnit fullständig så man hade svårt att hitta planet.

http://en.wikipedia.org/wiki/ValuJet_Flight_592[/quote]


Så man hade svårt att hitta det:Men den som söker han finner.Dom hittade ju planet eller va? Om nu Flight 93 verkligen kraschade i det "sk" gruvhålet så borde det inte vara så svårt att hitta några spår iform av metallbitar och annat (hur djupt dom än må ligga) det är ju bara att ta fram din "energiberäkningskalkyl" och sätta igång eller måste du fråga om lov först.För min del visst kan 93:an ha störtat MEN inte där. Dom enda rapporterna jag hörde om detta plan var att dom inte var riktigt säkra på i vilken stat det befann sig i en sin gång så min gissning blir att detta var det enda plan som blev nedskjutet på ett regelrätt sätt.Det fanns vissa rykten om någonting dylikt direkt efter 9/11 och några piloter som som fick munkavle med betald långsemester på hemlig ort o.s.v men det var ju bara rykten och sånt tror ju inte du på.
För massmedia och regeringar talar ju alltid sanning eller hur.
Och dom startar inga rykten för att vilseleda sitt folk. Genom historien kan man utläsa framtiden Zink och alla kan köpas för pengar bara priset är det rätta.ÄVEN DU!!!!
Så dina forskare som du hittar på WEBBEN ger jag inte mycket för
dom har betalt för att säga så mycket skit så hälften vore nog.
Jobbar som smed i modern tappning om du vet vad det innebär och har en djävla insyn i metallstruktur kontra härdningsprocesser
sysslar även med en hel del sprängningsteknik och det roligaste av allt varit på några raff och byggt dest-tuber till processanvändning och då då kan vi snacka stål som tål värme så det där med flygbränsle tycker jag nog att du ska läsa på lite bättre,istället för att tro på dina webbar för mycket. Som sagt JAG HAR KÖTT PÅ MINA BEN har DU?????
eller sitter du bara och slirar på nätet efter info för att dissa folk här inne på vaken

Posted on: 2007/9/12 4:10
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#81
Quote:

beerman skrev:

Så man hade svårt att hitta det:Men den som söker han finner.Dom hittade ju planet eller va? Om nu Flight 93 verkligen kraschade i det "sk" gruvhålet så borde det inte vara så svårt att hitta några spår iform av metallbitar och annat (hur djupt dom än må ligga) det är ju bara att ta fram din "energiberäkningskalkyl" och sätta igång eller måste du fråga om lov först.För min del visst kan 93:an ha störtat MEN inte där. Dom enda rapporterna jag hörde om detta plan var att dom inte var riktigt säkra på i vilken stat det befann sig i en sin gång så min gissning blir att detta var det enda plan som blev nedskjutet på ett regelrätt sätt.Det fanns vissa rykten om någonting dylikt direkt efter 9/11 och några piloter som som fick munkavle med betald långsemester på hemlig ort o.s.v men det var ju bara rykten och sånt tror ju inte du på.
För massmedia och regeringar talar ju alltid sanning eller hur.
Och dom startar inga rykten för att vilseleda sitt folk. Genom historien kan man utläsa framtiden Zink och alla kan köpas för pengar bara priset är det rätta.ÄVEN DU!!!!
Så dina forskare som du hittar på WEBBEN ger jag inte mycket för
dom har betalt för att säga så mycket skit så hälften vore nog.
Jobbar som smed i modern tappning om du vet vad det innebär och har en djävla insyn i metallstruktur kontra härdningsprocesser
sysslar även med en hel del sprängningsteknik och det roligaste av allt varit på några raff och byggt dest-tuber till processanvändning och då då kan vi snacka stål som tål värme så det där med flygbränsle tycker jag nog att du ska läsa på lite bättre,istället för att tro på dina webbar för mycket. Som sagt JAG HAR KÖTT PÅ MINA BEN har DU?????
eller sitter du bara och slirar på nätet efter info för att dissa folk här inne på vaken


Jag anser att fort jag visar på att något finns om Flight 93 som gruvbolagets namn, gruvans namn, Att man hittat Flight 93 båda svarta låda, delar från Flight 93 o.s.v. så bortförklarar du och andra det bara med att det är inte relevant, påhittat och lögn.

Så det du och andra hela tiden sågar är alla bevis som finns att Flight 93 kraschade i Shanksville och eftersom det finns BEVIS vad än du anser om det så måste teorier som säger att planet INTE kraschade i Shankville säga vart det tog vägen med STÖRRE trovärdighet än att man hittat både svarta lådan med flygdata och den svarta lådan med röstinspelning.

Detta har inte skett utan man ser en rad bortförklaringar av faktiska uppgifter som inte är ett dugg trovärdiga.

Ta och bortförklara att man hittat svarta lådan med flygdata och den svarta lådan med röstinspelning med en trovärdig förklaring om du nu anser att detta inte har hänt helst uppbackat med några bevis. OBS! Det är bara de svarta lådorna de handlar om så kom nu inte med något annat i motiveringen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#82


See User information
Ang de svarta lådorna.. så upprepar jag mig i den här tråden.

Hoodwinked at Shanksville

Posted on: 2007/9/12 10:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#83
Om du kallar "marken var mjuk" för mer bevis att planet kraschade i Shanksville är att det inte gjorde det så har du allvarliga problem.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#84
Rumsfeldt,Cheney,Bush o Rice allihopa medger att flight93 sköts ner!!
läs here:

http://www.globalresearch.ca/index.ph ... e=20070512&articleId=5626

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#85
Quote:

NisseHult skrev:
Ang de svarta lådorna.. så upprepar jag mig i den här tråden.

Hoodwinked at Shanksville


Då var det utrett

Filmen får allt om bakfoten för den som gjorde videon inte tagit reda på hur SSFDR (Solid State Flight Data Recorder), FDR (Flight Data Recorder) och VDR (Voice Data Recorder) fungerar.

Det som visas på bilderna från Flight 93 som röda boxar är FDR och VDR. Dessa två boxar spelas också in på den platta SSFDR om NTSB har på sina bilder. Det är alltså fråga om tre olika enheter och dessa har man hittat till Flight 93. Om jag fattat det rätt så sitter SSFDR och FDR brevid varandra men andra kanske vet bättre. Det fanns dåligt med bilder hur dessa tre boxar sitter i förhållande till varandra.

Därmed kan vi lägga den video du visat till handlingarna som osann och konstatera att alla boxar kommer från Flight 93 och inget konstigt finns om dem.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#86


See User information
7:03 a.m. - 7:39 a.m. Four alleged Flight 93 hijackers check in at the United Airlines ticket counter at Newark (New Jersey) Liberty International Airport and pass through security checkpoint. The 9/11 Commission falsely claimed Newark Airport has no video cameras monitoring its security checkpoints. There is no documentary evidence proving the alleged hijackers passed through the checkpoint or whether they boarded the plane.

Sometime before take off at 8:42 a.m. (41 minutes late, Flight 93 has to wait in a line before take off) Captain Dahl boarded a decoy Boeing 757-222, presented to him and the public as United Airlines Flight 93 flying out of Liberty International Airport.



The decoy was painted in United Airlines colors and carried an illegally-modified flight box with a Dead-Pilot Flight Data Module to allow `red team' simulation of "al-Qaeda" hijack attacks on `blue team' defenders during the bogus war game, "Global Guardian"

Red team and blue team had different perceptions of their roles in the upcoming war game, thanks to fraudulent side bets on the results of Global Guardian by the red team commanders and hedge fund managers of the Carlyle Canada* private equity group.

Prior to 9/11, the red team had given UAL Flight 93 a false tail number and modified both decoy and drone flight-box avionics so the planes could be flown remotely by mobbed-up Laborers (`LIUNA') embedded with FAA air traffic controllers and the FBI.

Captain Dahl could not make a “FINAL decision as to whether the aircraft may be safely operated" - he didn’t know the red team had installed a flight box on [United 93] with Dead-Pilot Flight Data and Missile Gyroscope (QRS-11) modules for the war game.

When Captain Dahl took off from Newark, the flight was joined in the air by at least two other red-team planes, making up a convoy of three.

The red team tucked a drone plane – probably a 737 – behind and in the radar shadow of Captain Dahl's 757.

The drone was painted in United’s colors and modified to fly remotely behind the decoy, using a Pulse Detonation Module to trigger onboard rocket-fuel incendiaries, destroy the Capitol Building, kill congressmen and senators, and decapitate the American Republic.

The red team would use a Bombardier CE 144 combat support jet from the NATO flight training school in Moose Jaw, Saskatchewan and a NATO E-3 Sentry AWACS plane with advanced radar and surveillance equipment, to direct decoys and drones into targets.

A few minutes after 8:46 a.m. The FAA sets up a hijacking teleconference with several agencies, including the Defense Department just after Boston flight control notified other flight control centers about the first hijacking at 8:25 a.m.

Red team members embedded in FAA, DOD, FBI, Secret Service, and other agencies, used Transponder Bypass Modules in their fixed and mobile assets to bypass NMCC (National Military Command Center inside Pentagon) and regional combat commanders.

Red-team agents called in bomb threats to distract air traffic controllers at the FAA Boston Center which monitors flights 11 and 175, and Cleveland Center which will monitor Flight 93. The red team would later lie saying there were no phony bomb threats.

The red-team diverted NORAD fighters to Alaska and Northern Canada in a bogus war game coordinated out of Cheyenne Mountain, Colorado, by the Canadian Captain Mike Jellinek. They also injected simulated mass attacks to confuse the NORAD blue teams.

Posted on: 2007/9/12 15:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#87
Quote:

sale skrev:
7:03 a.m. - 7:39 a.m. Four alleged Flight 93 hijackers check in at the United Airlines ticket counter at Newark (New Jersey) Liberty International Airport and pass through security checkpoint. The 9/11 Commission falsely claimed Newark Airport has no video cameras monitoring its security checkpoints. There is no documentary evidence proving the alleged hijackers passed through the checkpoint or whether they boarded the plane.

Sometime before take off at 8:42 a.m. (41 minutes late, Flight 93 has to wait in a line before take off) Captain Dahl boarded a decoy Boeing 757-222, presented to him and the public as United Airlines Flight 93 flying out of Liberty International Airport.



The decoy was painted in United Airlines colors and carried an illegally-modified flight box...


Jag har varit inne på den webbsida på som påstår detta och inte hittat vad de baserat sina uppgifter på och så länge de inte är bekräftade kan de bara anses vara rena spekulationer.


Så du får gärna visa på några bekräftelser på det hela om sådana finns.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#88


See User information
Du är inte i heller bekräftad, du vi är inte på samma nivå.Fixa dig ett liv.

Posted on: 2007/9/12 16:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#89
Scumfeld på TV.
http://www.youtube.com/watch?v=x6Xoxaf1Al0

En trevlig sida om Flight 93, mycket mer givande än Zinkar.
http://killtown.911review.org/flight93.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#90
Quote:

Al-CIAda skrev:
Scumfeld på TV.
http://www.youtube.com/watch?v=x6Xoxaf1Al0


Nedskjuten.

Då var de alltså Flight 93 som kraschade i Shanksville eller hur?

Quote:

Al-CIAda skrev:
En trevlig sida om Flight 93, mycket mer givande än Zinkar.
http://killtown.911review.org/flight93.html

[/quote]
Jasså nu har inte Flight 93 kraschat i Shanksville.

Var är Flight 93 någonstans? Är den någon som har en idé. På månen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#91


See User information
Månen låter inte så sannolikt Zink. Mjuka marken och gruvan är en bättre teori.

Posted on: 2007/9/12 18:23
Detach
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#92
Och på vilket sätt utesluter det ena det andra?

Flight 93 nedskjuten.
Vraket finns inte i Shanksville.

Fast det är bara du som babblar om månen, ufon, hologram etc.

PS. Blev du sönder programmerad i något experiment? DS.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#93
Quote:

GodSpeed skrev:
Månen låter inte så sannolikt Zink. Mjuka marken och gruvan är en bättre teori.


Jag håller med. Jag bara undrade om de som hävdade att Flight 93 inte kraschade i Shanksville hade någon idé vart den tog vägen och då ingen hittills inte kommit med ett enda förslag så hjälpe jag dem på traven.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#94
Quote:

Al-CIAda skrev:
Och på vilket sätt utesluter det ena det andra?

Flight 93 nedskjuten.
Vraket finns inte i Shanksville.

Fast det är bara du som babblar om månen, ufon, hologram etc.

PS. Blev du sönder programmerad i något experiment? DS.


Om Flight 93 nu inte finns i Shanksville vad orsakade hålet i åkern?

Var kommer alla vrakdelar ifrån?

Vem spred ut dem?

Varför spred man ut dem så långt?

Om man nu fejkade FDR, VDR och SSFDR varför hoppade man inte över den sista för den har inte alla flygplan?


Edited by zink on 2007/9/12 20:46:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#95


See User information
Zink tänker verkligen till...........

Det var PBS Coals som ägde marken där kolgruvan de drivit fylldes igen när brytningen av kol avslutades.

Efter Flight 93 kraschen så har PBS Coals skänkt marken till Conservation Fund som bevarar historiska platser i USA.

http://www.post-gazette.com/headlines/20010920landnat3p3.asp

Det har dock uppstått bråk om denna mark nyligen där Mike Svonavec vill har 10 miljoner dollar för att de ska få uppföra ett minnesmonument.

http://www.usatoday.com/news/nation/2 ... 5-flight93-memorial_N.htm[/quote]

Vad skulle dom använda för material till.detta monument? Varken alluminium,betong eller någon form av stål lär ju stå kvar någon llängre tid,utan sjunka rätt snart.Fast det är ju klart att man kan gjuta en plastfigur i beteckningen Zn och spraya den med lite asbest
ifall någon skulle vilja ha ett grillparty där. Skulle ju vara synd om ett sådant ärevördigt monument tog eld.

Posted on: 2007/9/12 22:59
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
#96
Quote:

beerman skrev:
Zink tänker verkligen till...........

Det var PBS Coals som ägde marken där kolgruvan de drivit fylldes igen när brytningen av kol avslutades.

Efter Flight 93 kraschen så har PBS Coals skänkt marken till Conservation Fund som bevarar historiska platser i USA.

http://www.post-gazette.com/headlines/20010920landnat3p3.asp

Det har dock uppstått bråk om denna mark nyligen där Mike Svonavec vill har 10 miljoner dollar för att de ska få uppföra ett minnesmonument.

http://www.usatoday.com/news/nation/2 ... 5-flight93-memorial_N.htm

Vad skulle dom använda för material till.detta monument? Varken alluminium,betong eller någon form av stål lär ju stå kvar någon llängre tid,utan sjunka rätt snart.Fast det är ju klart att man kan gjuta en plastfigur i beteckningen Zn och spraya den med lite asbest
ifall någon skulle vilja ha ett grillparty där. Skulle ju vara synd om ett sådant ärevördigt monument tog eld.


Jag tackar för att du tror jag har skrivit artiklarna men tyvärr det har jag inte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS