vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Allt är inte negativt!
Jag började surfa konspirationsinfo för många år sedan, uppvaknandet var en pina med tanke på att så få fanns i ens omgivning, som gick igenom samma sak. Nu ser det lite annorlunda ut!

Jag kommer ihåg när jag kontaktade media första gången :), jag hade något annorlunda att komma med sa jag, som krävde en ordentlig förklaring innan jag kunde lämna över, "de där"!.

Förklaringen var det egentligen inget fel på, problemet var att dom som fick höra den satt och sov, själsligt (programerade)! Jag mötte försvarsprogram redan då. Hmm.... Detta gäller ännu i dag, fast det har blivit lite bättre.

Den vardagliga bilden har dock förändrat sig kraftigt. När jag satt igång efter mitt uppvaknande så hittade jag noll info om konspirationen i tidningar. Det var väldigt lite info om nåt vesäntligt. Väldigt få sa väldigt lite om allt med andra ord :)

I dag ser det dock mycket mer positivt ut. Man bör tänka på att man lätt blir blind på utvecklingen, om man inte jämför dag och dag, vecka och vecka, analyserar osv.

Jag ser mer eller mindre en våg komma, som inte går att stoppa. Bakom den står människor som kan se ut hur som helst, lång, kort, fattig, rik, handikappad vad som, och skriker ut info.... fler och fler blir dom också, samma mål har dom allihopa, frihet! Färre och färre köper lögner... De e positiv utveckling!

För några år sedan så gick ingen omkring på Stockholms gator med banderoller som sa, 911 was an inside job! Det vanns inte ens webbar med info eller forum etc. Allt det här har ju effekt, och bevisligen relativt stor också!

Alex Jones blev arresterad häromdagen, vaken.se var o härjade på plattan häromdagen o såvidare osv! :) Whats next?

Det rör på sig, gött!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Allt är inte negativt!

See User information
Skam den som ger sig

Jag är iof rätt ny i gemet när det kommer till NWO och allt detta där, har alltid känt till David Icke men då mest för att man skrattade lite åt hans retilian teorier. Inte nu längre...

Och visst ser även jag en förändring, inte för man tänkte eller pratade speciellt mycket om konspirationer förut men folk är definitivt mer öppna för än för några år sen, garanterat!

Och som sagt, skam den som ger sig...

Posted on: 2007/9/12 12:22
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
För oss som har åldern "inne" och var med på Vietnamköret och almklättring (1971) i Kungsträdgården så framstår ändå dagens aktiviteter som lite timida även om frågorna idag är långt mer allvarliga för oss än några träd i en park, men förhoppningen finns att det ska gå att pumpa upp trycket avsevärt med lite individuella gärningar blandat med streetaction här å var, så när ens polare börjar kalla en för ett vandrande katastofområde då vet man att man kommit rätt......."bli den förändring du vill se" är ett bra råd....naturligtvis så måste det ske med glimten i ögat, å det såg jag i går att det fanns massor av.....

Posted on: 2007/9/12 13:00
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Håller med dig gaston, om många saker. Bli den förvandling du vill se är ju lite grejjen varför det inte ser ut som på 60 o 70 talet också. Större delen av det så kallade kriget är mentalt, o skall vi bli mindre våldsamma så blir aktionerna av ett annat slag.

Skulle va kul o se vad människan är kapabel till mentalt, istället för att se dessa idioter fara omkring med svärd, bomber o andra vapen. men, som man bäddar får man ligga :)

Hare...

See User information
Ja men man har blivit lite som en lök med åren....det finns några lager att skala av....innan man hittar tillbaka till den man var eller skulle vara....men nu finns det ingen återvändo...

Posted on: 2007/9/13 14:59
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Personligen älskar jag folk som säger
"Det går åt helvette" eller " Allt är bara skit"

Humor!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper