vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
Jag misstänker att dina artiklar skulle bli för genomskinliga, tom. för amerikansk lamestream media.

"The ground was soft".

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Här är en artikel ifrån MSNBC
http://www.msnbc.msn.com/id/20746398/

Juryn får höra delar av de påstådda inspelningarna av Flight 93. Alla utom Zink tycker det är ytterst misstänkt att de (och alla andra) inte får höra hela inspelningen.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Anonym
Quote:

Du och andra kan hålla på till ni dör med att visa att Flight 93 inte kraschade i Shanksville för officiellt är den hittad så där kommer de officiella aldrig någonsin att bry er om era argument vad än som hittas på.

Det spelar ingen roll om du anser att Flight 93 kraschen vad fejkad utan det som spelar roll är att den är officiellt hittad.

Gången blir alltid så här:

Du och andra:
Vi har bevis på att Flight 93 inte kraschade i Shanksville

Officiellt:
Vi har bevis på att Flight 93 kraschade i Shanksville

Du och andra:
Vi har ÖVERTYGANDE bevis på att Flight 93 inte kraschade i Shanksville

Officiellt:
Vi har ÖVERTYGANDE bevis på att Flight 93 kraschade i Shanksville

O.s.v.

Det enda som kan bryta denna upprepning är att Flight 93 hittas.

Att Flight 93 kraschen skulle ha fejkats i Shanksville utan att den upptäcktes är osannolikt då Shanksville har 245 invånare och i så små byar håller alla reda på vilka som är där och vad som händer i omgivningar särskilt om det görs i sådan omfattning som ett fejk av kraschen skulle innebära.

Det finns också ett mönster i konspirationsteorierna runt flygplan. Flight 11 och Flight 175 finns för de filmades när de kraschade.

Flight 93 och Flight 77 finns inte på kraschplatsen för deras krascher inte filmandes inte i alla fall inte så tydligt som Flight 11 och Flight 175.

Även andra plan som kraschat utan att de filmandes som israeliska El Al fraktplanet som kraschade i ett hyreshus i Bijlmermeer, Holland i 4 oktober 1992 har varit föremål för konspirationer då man inte sett rester efter vingarna från kraschen.

Anonym
Jag kan inte säga att jag är överdrivet intresserad av att höra dig repetera informationsministeriets löjligt kassa propaganda.

Om du vill tro att flygplansvrak bara försvinner på mjuk mark eller att WTC 1, 2 och 7 inte är uppenbara demoleringar eller varför inte, Oswald sköt Kennedy själv och allt som säger något annat som tex. Newtons klassiska fysik är bara "teorier" så är det ditt problem.

Vi andra är mer än fullt nöjda med att ganska snart så kommer du betraktas som en tillfällighetsteoretisk knäppskalle som man kan få att tro på vad som helst.

PS. Brukar dom skinna dig på TV-shop, gång på gång också? DS.

See User information
Gratisresa för desinformatörer... TREVLIG RESA .... http://i191.photobucket.com/albums/z2 ... er_album/tickettohell.gif

Posted on: 2007/9/13 9:47
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

Wirt D. Walker III är inte kusin med någon i Bush släkten så filmen har fel om detta. Det är t.o.m. tveksamt om de är släkt alls.

Det är svårt att visa på "inte" men på denna sida där Bush släktingar finns kan man inte hitta Wirt D. Walker på under de Walker som Bush är släkt med.

http://www.genealogy.com/famousfolks/georgeb/

De uppgifter om Wirt D. Walker III som finns är att hans farfar var Wirt D. Walker (1860-1899) som byggde järnvägar och bodde i Chicago. Deras förfader var George Herbert Walker från St. Louis.

Många källor anger denna som ursprung till ”kusin” påståendet men den nämner inte någon om kusinförhållande utan bara ett löst släktskap.

http://www.washingtonspectator.com/articles/20050215bushes_1.cfm

Anonym
Kan det vara så att det svenska ordet för 'Coussin' har en definition på svenska och en annan snarlik på engelska? På svenska gör man skillnad på vilken sorts kusin det är vilket man inte gör på varken engelska eller franska.

Cousin
http://en.wikipedia.org/wiki/Cousin

'A cousin in English kinship terminology is a relative with whom one shares a common grandparent or more distant ancestor, and who is not in one's own line of descent. The term cousin never applies where there are other specific terms to describe relationships.'

Coussin (vart ifrån ordet kommer)
http://fr.wikipedia.org/wiki/Coussin

MEN SOM VANLIGT HAR ZINK HITTAT EN STRAWMAN SOM HAN TOM. MISSLYCKADES ATT "DEBUNKA".

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag kan inte säga att jag är överdrivet intresserad av att höra dig repetera informationsministeriets löjligt kassa propaganda.

Om du vill tro att flygplansvrak bara försvinner på mjuk mark eller att WTC 1, 2 och 7 inte är uppenbara demoleringar eller varför inte, Oswald sköt Kennedy själv och allt som säger något annat som tex. Newtons klassiska fysik är bara "teorier" så är det ditt problem.

Vi andra är mer än fullt nöjda med att ganska snart så kommer du betraktas som en tillfällighetsteoretisk knäppskalle som man kan få att tro på vad som helst.

PS. Brukar dom skinna dig på TV-shop, gång på gång också? DS.

Du fortsätter med den meningslösa upprepning jag beskrev och vad är TV-shopen raden för idiotiskt argument? Ta och förklara varför du kom med TV-shopen frågan.

Ta och leta reda på Flight 93 och sluta försöka bevisa i all evighet att Flight 93 inte kraschade i Shanksville för de kommer som jag skev att officiellt (det är inte lika med mig utan lika med myndigheterna i USA) kommer man att motbevisa det med att Flight 93 har hittats i Shanksville.

Men vill du i all evighet hålla på med att försöka bevisa att Flight 93 inte kraschade i Shanksville kan jag inte hindra dig.

Finna planet är det enda som kan ändra på saker och ting så ta och leta efter Flight 93 istället.

En av passagerarna i Flight 93 ringde ett 28 minuter långt samtal till sin fru som intervjuades i TV om detta och att det var 28 minuter har då tagits fram från tele operatörerna där alla mobiltelefonsamtal loggas när de börjar och när de slutar för att minnas att samtalet var 28 minuter under så dramatiska förhållanden som en flygplanskapning är svårt.

Jag tackar också för du har glömt mina frågor in hur fejket i Shanksville skulle ha gått till för det går inte att fatta hur det praktiskt gick att genomföra.

Anonym
Zink, du är patetisk, hela filmen visar hur det skulle vara möjligt, tom. troligt hur man fejkade det hela. Du missade hela alltihopa utom din feltolkning av ordet "kusin" (medvetet?) eller är det så att du har inte ens sett filmen utan sitter bara och klipper och klistar NORTHCOM, CENTCOM och CIA "debunking" bullshit?

Jag tycker fortfarande att alla inlägg i 9/11 tråden borde förhandsgranskas av moderatorer/admins. Det skulle man göra om folk satt och tryckte in lite:

wqrhoingwlkgnewkngwekngkenlfnlwenflnmdxv ,ds
fekwngelkwnlws
efnwklgnlewwnglwelg

överallt och satt och använde proxys för varje "inlägg". Jag tycker att dina inlägg håller ungefär samma kvalitet som det ovanstående.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Kan det vara så att det svenska ordet för 'Coussin' har en definition på svenska och en annan snarlik på engelska? På svenska gör man skillnad på vilken sorts kusin det är vilket man inte gör på varken engelska eller franska.

Cousin
http://en.wikipedia.org/wiki/Cousin

'A cousin in English kinship terminology is a relative with whom one shares a common grandparent or more distant ancestor, and who is not in one's own line of descent. The term cousin never applies where there are other specific terms to describe relationships.'

Coussin (vart ifrån ordet kommer)
http://fr.wikipedia.org/wiki/Coussin

MEN SOM VANLIGT HAR ZINK HITTAT EN STRAWMAN SOM HAN TOM. MISSLYCKADES ATT "DEBUNKA".

Får jag fråga varför du och flera andra på detta forum aldrig verkar gör källkontroller på det jag påstår utan kommer med helt andra påståenden istället.

Till min egen fördel ska jag säga att jag läser majoritet av era länkar och tittar på de flesta videor om de inte är allt för långa.

När det gäller Wirt D. Walker och hans släktskap med Bush kommer påståendet om detta från två personer en f.d. kollega och Mishal Yousef Saud Al Sabah från Kuwaits regerade familj.

Men de som kontrollerat detta har inte hittat något släktskap mellan Bush och Wirt D. Walker.

See User information
Zn tänker tilll
Ta och leta reda på Flight 93 och sluta försöka bevisa i all evighet att Flight 93 inte kraschade i Shanksville för de kommer som jag skev att officiellt (det är inte lika med mig utan lika med myndigheterna i USA) kommer man att motbevisa det med att Flight 93 har hittats i Shanksville.

Men vill du i all evighet hålla på med att försöka bevisa att Flight 93 inte kraschade i Shanksville kan jag inte hindra dig.

Finna planet är det enda som kan ändra på saker och ting så ta och leta efter Flight 93 istället.

En av passagerarna i Flight 93 ringde ett 28 minuter långt samtal till sin fru som intervjuades i TV om detta och att det var 28 minuter har då tagits fram från tele operatörerna där alla mobiltelefonsamtal loggas när de börjar och när de slutar för att minnas att samtalet var 28 minuter under så dramatiska förhållanden som en flygplanskapning är svårt.

Jag tackar också för du har glömt mina frågor in hur fejket i Shanksville skulle ha gått till för det går inte att fatta hur det praktiskt gick att genomföra.[/quote]

kan du ge mig dom bästa bevis du har på att passaagerare lyckades ta över planet men i all turbulens lyckades koppla ifrån autopiloten så planet kraschade i ett "mjukt gruvhål utan att dom hittade så mycket som en stjärtfena av det............

Posted on: 2007/9/13 13:31
Resized Image

Anonym
Jag tycker man kan byta ut Zink emot en bot som auto-spammar i forumet. Vi kan kalla den för "Super Tre Åringen", den kommer att vara en avancerad version av en tre åring som har lärt sig att inte endast säga varför på allt som sägs utan mixar lite annat som tex. "Inte trovärdigt", "Bara teorier" men har samma irriterande grund ide, dvs. tre åringen som hela tiden bara säger "varför".

Varför bot:en (TM)
http://www.hecklerspray.com/wp-conten ... oads/2006/05/narnia01.jpg

Anonym
Quote:

beerman skrev:
Quote:

Zn tänker tilll

Jag tackar också för du har glömt mina frågor in hur fejket i Shanksville skulle ha gått till för det går inte att fatta hur det praktiskt gick att genomföra.

kan du ge mig dom bästa bevis du har på att passaagerare lyckades ta över planet men i all turbulens lyckades koppla ifrån autopiloten så planet kraschade i ett "mjukt gruvhål utan att dom hittade så mycket som en stjärtfena av det............

Nu håller du också på med repetitiva. Det har hittat Flight 93 i Shanksville och jag behöver inte bevisa det för det har redan gjorts.

Däremot att övertyga dig och andra att detta är sant det kommer jag att få göra till jag dör men de ändra ändå inte en tum på faktiska förhållanden. Flight 93 är hittad i Shanksville av den enkla anledningen att Flight 93 inte finns någon annanstans och har du eller någon annan en idé om var Flight 93 egentligen finns så kan jag ändra uppfattning.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Zink, du är patetisk, hela filmen visar hur det skulle vara möjligt, tom. troligt hur man fejkade det hela. Du missade hela alltihopa utom din feltolkning av ordet "kusin" (medvetet?) eller är det så att du har inte ens sett filmen utan sitter bara och klipper och klistar NORTHCOM, CENTCOM och CIA "debunking" bullshit?

Jag tycker fortfarande att alla inlägg i 9/11 tråden borde förhandsgranskas av moderatorer/admins. Det skulle man göra om folk satt och tryckte in lite:

wqrhoingwlkgnewkngwekngkenlfnlwenflnmdxv ,ds
fekwngelkwnlws
efnwklgnlewwnglwelg

överallt och satt och använde proxys för varje "inlägg". Jag tycker att dina inlägg håller ungefär samma kvalitet som det ovanstående.

Men ta då och framför din åsikt om förhandsgranskas av moderatorer/admins till dem om du nu retar upp dig så mycket på det jag skriver.

Om nu fejket är så välkänt hur det gjordes varför har jag då inte fått svar på mina frågor om de påstådda fejket?

Wirt D. Walker III är inte släkt med Bush och alla uppgifter som påstår annat är felaktiga.

Ta och förklara vilket hela frågan om Wirt D. Walker III handlar om att de som sökt i Bush och Wirt D. Walker släkter har hittat olika förfäder som inte varit släkt med varandra.

Detta är full möjligt för dig och alla på detta forum att kolla då de finns släktwebbar på nätet och mormonerna i USA har det största släktregistret så dem kan man också fråga.

See User information
snälla Zn
du vill övertyga mej genom att du sett en film på rapport som visar en djävla massa skrot som lika gjärna skulle kunna vara ett ned skjutet plan enligt min och en djavla massa jänkares teorier. OCH dom är lika goda som någon annans eftersom dom inte kan visa att planet störtade som dom påstår så det är bara du och en del inskränkta amerikaner som vägrar inse sanningen eller också är för rädda för att ta reda på den. (tänk att vakna upp en morgon med den vetskapen att du kunde gjort något för dina barnbarn men tvekade eftersom att du trodde på allt vad mediastreemers sa till dej)FYFAN .........inget för mej iallafall.
ps du som kollar allt material va gillar du det här........FYYYYYY

NU anklagar dom MEDIA för att vara med i en komplott dom som ska avslöja sånt.

http://www.livevideo.com/video/social ... eptember-clues-part1.aspx

kolla gärna alla 8 delar om du har tid..............hehe

Posted on: 2007/9/13 15:40

Edited by beerman on 2007/9/13 16:24:03
Resized Image

Anonym
Quote:

beerman skrev:
snälla Zn
du vill övertyga mej genom att du sett en film på rapport som visar en djävla massa skrot som lika gjärna skulle kunna vara ett ned skjutet plan enligt min och en djavla massa jänkares teorier. OCH dom är lika goda som någon annans eftersom dom inte kan visa att planet störtade som dom påstår så det är bara du och en del inskränkta amerikaner som vägrar inse sanningen eller också är för rädda för att ta reda på den. (tänk att vakna upp en morgon med den vetskapen att du kunde gjort något för dina barnbarn men tvekade eftersom att du trodde på allt vad mediastreemers sa till dej)FYFAN .........inget för mej iallafall.
ps du som kollar allt material va gillar du det här........FYYYYYY

NU anklagar dom MEDIA för att vara med i en komplott dom som ska avslöja sånt.

http://www.livevideo.com/video/social ... eptember-clues-part1.aspx

kolla gärna alla 8 delar om du har tid..............hehe

Jag tittar på videon och det första som dyker upp är en osant påstående.

Enligt en fysikwebb så har de räknat ut att den totala mängden bråte vid WTC var ca 1,7 miljoner ton. FBI anger att flera tusen var med och processade nästan 2 miljoner ton bråte. Då FBI använder processtyrning som många storföretag så innebär processa allt som man gör på en undersökningsplats.

Detta innebär att ALL bråte blev undersökt och inte bortforslad för fort. Av de som själva varit med om undersökningar och skrivit om det på webben har alla förnekat att bråte fraktades bort för fort. Här måste jag undra. Vad är mer trovärdigt? Information från dem som var på plats eller information från dem som inte var på plats och därför tolkat om vad som hände på plats med andrahandsuppgifter. Eller varför används inte information av folk som var på plats alls som informationskälla?

Enligt de som gjorde undersökningarna så tror de att myten om att bråten fraktades bort för fort var att man fick flytta flera stora stålpelare till en annan plats då de var omöjliga att undersöka på plats. När väl de var flyttade gick flera experter igenom dem innan de för gott transporterades bort.

Sedan måste bråte fraktas bort kontinuerligt eftersom den blivit undersökt för att man skulle komma åt nästa lager av bråte.

Detta är kontrollerbart men jag har inte angett länkat till höger och vänster för jag tycker att källkontroll är något alla ska lära sig.

Anonym
Tss, Zink, har du ingen koll på någonting alls eller? Soptippen "Fresh Kills" (Det heter faktiskt så, ordagrant) är full med WTC offer lik och det har blivit ett dj-a liv om detta i NYC, fast sånt skriver man väl inte på "debunking" sidor? Så påståendet att FBI kollade igenom alltihopa är bara bullshit. Federal Bullshit Insititute.

Quote:

Relatives of 1,100 victims who died in the World Trade Center attack but whose remains have never been found claim there is new evidence that hundreds of body parts remain mixed with debris in the Fresh Kills landfill on Staten Island. The charge is part of an amended complaint filed yesterday in Federal District Court by the relatives. Their lawyer, Norman Siegel, said the claim is based on his interviews with a former supervisor at the site who would testify at a jury trial. A lawsuit aiming t...

http://topics.nytimes.com/top/referen ... ml?query=FRESH%20KILLS%20(NYC)&field=geo&match=exact

See User information
Jag tittar på videon och det första som dyker upp är en osant påstående.

Enligt en fysikwebb så har de räknat ut att den totala mängden bråte vid WTC var ca 1,7 miljoner ton. FBI anger att flera tusen var med och processade nästan 2 miljoner ton bråte. Då FBI använder processtyrning som många storföretag så innebär processa allt som man gör på en undersökningsplats.

Detta innebär att ALL bråte blev undersökt och inte bortforslad för fort. Av de som själva varit med om undersökningar och skrivit om det på webben har alla förnekat att bråte fraktades bort för fort. Här måste jag undra. Vad är mer trovärdigt? Information från dem som var på plats eller information från dem som inte var på plats och därför tolkat om vad som hände på plats med andrahandsuppgifter. Eller varför används inte information av folk som var på plats alls som informationskälla?

Enligt de som gjorde undersökningarna så tror de att myten om att bråten fraktades bort för fort var att man fick flytta flera stora stålpelare till en annan plats då de var omöjliga att undersöka på plats. När väl de var flyttade gick flera experter igenom dem innan de för gott transporterades bort.

Sedan måste bråte fraktas bort kontinuerligt eftersom den blivit undersökt för att man skulle komma åt nästa lager av bråte.

Detta är kontrollerbart men jag har inte angett länkat till höger och vänster för jag tycker att källkontroll är något alla ska lära sig.[/quote]

Zn tänker igen....

Titta då för fan på materialet du som säger att du kollar upp saker och ting du vet fan inte vad filmen handlar om. Du är fan dum på riktigt. Du läser alltså förtexterna på alla videor som hänvisas till
här, sen bildar du din egen uppfattning till dom. Du är fan BARA SÅ.................FÖR MYCKET....

PS om du såg hela videon så skulle du fatta IRONIN i mitt ps. DS

Posted on: 2007/9/14 8:46
Resized Image

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Tss, Zink, har du ingen koll på någonting alls eller? Soptippen "Fresh Kills" (Det heter faktiskt så, ordagrant) är full med WTC offer lik och det har blivit ett dj-a liv om detta i NYC, fast sånt skriver man väl inte på "debunking" sidor? Så påståendet att FBI kollade igenom alltihopa är bara bullshit. Federal Bullshit Insititute.

Quote:

Relatives of 1,100 victims who died in the World Trade Center attack but whose remains have never been found claim there is new evidence that hundreds of body parts remain mixed with debris in the Fresh Kills landfill on Staten Island. The charge is part of an amended complaint filed yesterday in Federal District Court by the relatives. Their lawyer, Norman Siegel, said the claim is based on his interviews with a former supervisor at the site who would testify at a jury trial. A lawsuit aiming t...

http://topics.nytimes.com/top/referen ... ml?query=FRESH%20KILLS%20(NYC)&field=geo&match=exact

Efter att den artikeln skrevs har detta hänt:

http://newyorkcity.injuryboard.com/wo ... ms-remains-identified.php

Anonym
Jag undrar vad som händer om 25 år.
http://youtube.com/watch?v=PfLjCO9YzxA

Här är orsaken:
http://youtube.com/watch?v=fAYnc_-ddlw

Anonym
Quote:

beerman skrev:

Zn tänker igen....

Titta då för fan på materialet du som säger att du kollar upp saker och ting du vet fan inte vad filmen handlar om. Du är fan dum på riktigt. Du läser alltså förtexterna på alla videor som hänvisas till
här, sen bildar du din egen uppfattning till dom. Du är fan BARA SÅ.................FÖR MYCKET....

PS om du såg hela videon så skulle du fatta IRONIN i mitt ps. DS

Varför skriver du ” Zn tänker igen....” som att du tror att jag sitter och fabulera ihop det som jag hämta från fler webbsidor och som dessutom du kan kontrollera.

Nu har jag set hela filmen ” SEPTEMBER CLUES part 1”och det är en av de sämsta jag någonsin har sett för kunskaperna om TV produktion är lika med noll hos det som satt ihop filmen då den tar helt vanliga händelser i direktsändning och gör om dem till något suspekt. Personen som gjort filmen har silat sin information så till den grand att vi ser samma videor om och om igen och därmed utelämnas de videor som filmats i andra vinklar som motsäger de idéer som försöker framföras av den som gjort filmen. Personen som gjort filmen är dessutom så upptagen av sina egna idéer att omdömet försämras så när samma helikopterscen visas från Fox och CNN så missas att CNN har fler banner och loggar i sin bild och därför täcker delar av skeendet.

Filmen är ett praktexempel på hur information silas, omtolkas och missförstås så att man får ihop en missil teori om WTC 1 och 2

See User information
T

Nu har jag set hela filmen ” SEPTEMBER CLUES part 1”och det är en av de sämsta jag någonsin har sett för kunskaperna om TV produktion är lika med noll hos det som satt ihop filmen då den tar helt vanliga händelser i direktsändning och gör om dem till något suspekt. Personen som gjort filmen har silat sin information så till den grand att vi ser samma videor om och om igen och därmed utelämnas de videor som filmats i andra vinklar som motsäger de idéer som försöker framföras av den som gjort filmen. Personen som gjort filmen är dessutom så upptagen av sina egna idéer att omdömet försämras så när samma helikopterscen visas från Fox och CNN så missas att CNN har fler banner och loggar i sin bild och därför täcker delar av skeendet.

Filmen är ett praktexempel på hur information silas, omtolkas och missförstås så att man får ihop en missil teori om WTC 1 och 2[/quote]

Zn tänker fortfarande.........MED.........?????????????????????????????????

Varför har dom en massa banners och loggar i en så VIKTIG direktsänd info om dom inte vill dölja något. Så lägg av.Men nu vet vi iallafall hur du debunkar videomaterialet som visas här...
Du kollar 5 sec på filmen eller läser första meningen i en text,SEN
är din uppfattning klar................räcker för mej för att inse hur seriös du försöker vara........ HEHEHE
Ps( kolla först skriv sen eller fick ni inte lära er det på tv för du har väl "jobbat" med "journalistik" inom detta OCKSÅ efter som du kan dissa deras eget material som faktiskt finns på VHS i flera milj.Amerikaners hem. Och bara visar vad som händer när dom samkörs)Ds

Posted on: 2007/9/14 10:06
Resized Image

Anonym
Quote:

beerman skrev:

Zn tänker fortfarande.........MED.........?????????????????????????????????

Varför har dom en massa banners och loggar i en så VIKTIG direktsänd info om dom inte vill dölja något. Så lägg av.Men nu vet vi iallafall hur du debunkar videomaterialet som visas här...
Du kollar 5 sec på filmen eller läser första meningen i en text,SEN
är din uppfattning klar................räcker för mej för att inse hur seriös du försöker vara........ HEHEHE
Ps( kolla först skriv sen eller fick ni inte lära er det på tv för du har väl "jobbat" med "journalistik" inom detta OCKSÅ efter som du kan dissa deras eget material som faktiskt finns på VHS i flera milj.Amerikaners hem. Och bara visar vad som händer när dom samkörs)Ds

Du menar alltså på fullaste allvar av CNN som hade banner och loggar så de täckte en del av skeendet gjorde detta med flit, att de visste om vad som skulle i förväg?

Det jag skrev om hanteringen av bråten vid WTC gäller även sedan jag sett igenom hela sagofilmen för den berättar sagor och inte det som har hänt.

Ja jag har jobbat med radio i flera år och filmat i ännu fler år. Jag känner flera filmare och de som jobbat som journalister i radio och med tidningar.

Om de som gjort SEPTEMBER CLUES part 1 har tillgång till material som finns på miljoner amerikaners VHS varför upprepar den då bara några få av alla dessa videor om och om igen?

De som satt ihop SEPTEMBER CLUES part 1 visar inte ett smack för mig annat än hur man ljuger med hopklippta videor.

« 1 2 3 4 (5) 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper