Vakencorner
|
Re: Vet ej vad jag ska kalla dig?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
fett, du får göra det till en låt :)
Posted on: 2007/9/20 21:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gör det Tills vidare kan vi kanske klara oss med denna kristna rocklåt från 1985Pat Benatar kämpar mot alla mörka krafter i världen. Länk:http://www.youtube.com/watch?v=V6Xc55_EMdk&mode=related&search= P.S. Är det inte D Rockefeller i början? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
80 talet ringde :D
Posted on: 2007/9/20 22:24
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, men erkänn att låtens budskap är passande i tider som dessa. Invincible-Pat Benatar 1985 This bloody road remains a mystery This sudden darkness fills the airWhat are we waiting for? Won’t anybody help us? What are we waiting for? We can’t afford to be innocent Stand up and face the enemy It’s a do or die situation We will be invincible This shattered dream you cannot justify We’re gonna scream until we’re satisified What are we running for? We’ve got the right to be angry What are we running for? When there’s no where we can run to anymore We can’t afford to be innocent Stand up and face the enemy It’s a do or die situation We will be invincible And with the power of conviction There is no sacrificeIt’s a do or die situation We will be invincible Won’t anybody help us? What are we running for? When there’s no where, no where we can run to anymore We can’t afford to be innocent Stand up and face the enemy It’s a do or die situation We will be invincible And with the power of conviction There is no sacrifice It’s a do or die situation We will be invincible |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Co_Creation! :)
Jag kan lägga ner lite energi på musiken, vilken genre undrar jag bara? Rock on, lite lagom, eller nåt lugnt etc? Kan iofs slänga upp ett par förslag... Skrik till hare... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe om du vill kan du ju pilla ihop den i den schangern
du trivs bäst med :) Jag prata med min vän idag, så vi ska sätta oss nån gång under nästa vecka och börja litte med musiken. Om ni vill så lägg gärna up musik ni gjort, om ni vill använd texten som ni vill, om ni gillar den skulle bara vara kul och höra andra versioner. :) Respect
Posted on: 2007/9/21 15:35
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login