vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tungt föredrag...
The Secret Lectures of Commander X

Vill rek detta föredrag, du kommer åt den via documentaries.loopback.nu...

För Er som är intresserade av tekniken bakom massmanipulationen/hypnosen, och vad den leder till i framtiden om vi inte får bort den. Dessutom tar den upp aliens och UFO på ett helt annat plan än vad jag både förväntat mig, och trodde fans... om man nu lyssnar på denne talare och litar på informationen blint. Jag säger varken bu eller bä, skall försöka att rikta slangbellan ditåt istället ett tag.

Skulle nog rek att inte se den här om man nyss vaknat, och tror på allt som sägs. Kan bli för mycket då :) ...

Ta det med en nypa salt, och om allt stämmer som han säger, oj oj oj... Då har vi att göra...

Hare...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tungt föredrag...

See User information
Jag kollade på denna för ett bra tag sen nu. Kollade även upp en del efteråt angående Dulce airbase och hittade en del ännu mer intressant.
Fast jag har väldigt svårt att tro på det. Att det skulle finnas en Reptilian king som är herre över jorden och styr över illuminati. Lite långsökt.
Intressant är det ju ändå. Och roligt.

Posted on: 2005/12/12 0:08
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Visst ere så... Jag gör så att jag pumpar vilken info som helst, passar den inte in någonstans får den vila, om något gör det möjligt för infon att stämma vid ett senare tillfälle tar jag med det i min viewpoint... Mitt knowing...

Vare för flummigt? :)

hare....

See User information
Fattar ni inte att det här är Illuminati-propaganda!
Det är så de jobbar - de kan dialektiken - kan vända allt ut och in - få lammen att bräka med - se reptiler i varje hörna!

Posted on: 2005/12/12 1:54

See User information
Tack för tipset Cee!, Jag har inte gett mej på varken reptiler eller ufo:s än men ska kolla upp vad som sägs. Allt annat har jag bildat mej en uppfattning om redan så det är väll dax ... Ja nån "Illuminati-propaganda" lär det inte vara och vi har ju alla en sk. "Reptilhjärna" så!?

Peace&Love folks.....

Posted on: 2005/12/12 13:33
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
kan tipsa om att denna filmen nu även ligger uppe som torrent på meganova.
bra för den som ej har DC (=jag) :D

http://www.meganova.org/details/53208.html

visst har vi reptil anlag hela bunten, varesig vi vill tro på det eller inte.

Posted on: 2005/12/12 15:40
"The odyssey begins where the imagination ends"

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper