vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
ETT NYTT 911 PÅ GÅNG ??
LEO ZAGAMI GÅR UT OCH VARNAR OM ETT NYTT 911 !

Huvudkomponenten på en Kärnstridsladdning har stulits och från en bas 10 mil från Denver. 7 militärer dödades.

Uppgifterna kommer från en Insider i Militära underättelsetjänsten och MS-media verkar inte ha förmedlat händelsen. Så det blir Alternativmedias sak att sprida informationen.

Leo Z tror tyvärr att uppgifterna är äkta då han vet vem källan är och litar på honom.

http://www.illuminati-news.com/2007/0919.html

http://www.illuminaticonfessions.webfriend.it/index.htm

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ETT NYTT 911 PÅ GÅNG ??

See User information
oh, shit, fyfan vad läskigt, är det washington next då eller, mån tro?

Posted on: 2007/9/22 19:01
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Om det ska hända något nytt attentat i USA så har ju bl.a. Alex Jones sagt att en big Nuke är det som passar agendan perfekt.

Posted on: 2007/9/22 19:22

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
oh, shit, fyfan vad läskigt, är det washington next då eller, mån tro?

Kan det mycket väl bli.

Ska vi ringa Hafström och fråga var han befinner sig?

OCH SE UPP FÖR 2 Oktober, 1002 dvs 2001 baklänges!

Anonym
Och genom en av dom mest populära (påkostade ) serierna någonsin så har massornas sinnen fått påspädning och förberetts så att dom i förväg vet vilka som kommer att ligga bakom nästa attack.

Jag tänker på 24 med Kiefer Sutherland. FÖRPROGRAMERING ?

Hollywood gör verkligen sin del för att avtrubba folks sinnen!!

See User information
Mjo holloywood är jävligt sviniga.
Jag tror att dom gör filmer om tex utomjordingar, konspirationer osv för att dra ner folks trovärdighet som håller på med det.

"ahah, du tror på ufo, sett en film för mycket eller?"

Posted on: 2007/9/22 20:07

Anonym
Jag tycker de borde prova på att dra av ett kärnvapen i USA och sen få skulden för det. Det finns mycket med rep och gatustolpar och det skulle vara på tiden.

See User information
Både Bush och Cheney har ju köpt stora egendomar i Paraguay resp. Dubai , där kan de köpa sig till säkerhet.

Posted on: 2007/9/23 8:15

See User information
Ja....a! Och när nu Israel hittat "radioaktiva spår" efter en s.k (raid) i SYRIEN,så med lite Zn:logik så måste ju helt klart IRAN vara dom skyldiga

Posted on: 2007/9/23 9:13
Resized Image

Anonym
Jag har följt det här en hel del, en ny false flag, kollaps av amerika med en kollaps av dollarn till följd.
Dollarn känns väldigt skör för tillfället, China köpte ju upp en triljard av Amerikas skuld och tas det ut så kan man ju räkna med en kollaps. De här put options som sattes räddade ekonomin förra veckan, spekulation och sånt.
Amerika enligt en rapport jag läste, en rysk kille, han var med under Sovjets nergång och jämförde med hur det ser ut i usa nu, enligt rapporten så kan en kollaps vara nära.
/Rapporten var daterad 2006 om jag inte minns fel.

Frågan är vad har det här för konsekvens i Sverige? Sverige påverkas alldeles för mycket av usa och jag tycker vårat land fortfarande är på nergång sen 11 september 2001.
Går dollarn ner går kronan ner? Kan detta bli ett påtvingande av euron? Någon av er som är insatt i hur kronan och dess påverkan funkar?
hmm troubled times...

Rubens

See User information
Propagandan för Euro är ju ute och den passar dom nog på att införa vid ett bra tillfälle, medborgarna kommer nog att kräva en övergång till Euro när våran ekonomi dyker..

Posted on: 2007/9/23 11:00
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Här är rapporten från "Orlov":

http://energybulletin.net/23259.html

Något om att Usa inte kommer att kunna hämta sig från en sådan kollaps. Jag tror China har större export -utbyte till Europa nu än vad de har till usa.

Anonym
ok hoppas det är lugnt att jag posterar lite till, frågan är om usa har råd med en till False flag? Är det därför Bush fortfarande försöker på en diplomatisk väg i Iran? enligt ahmadinejad för ett tag sen så hävdade han usa inte har råd att attackera iran, hmm?

(Irak)
"The war is costing $720 million a day or $500,000 a minute, according to the group's analysis of the work of Nobel Prize-winning economist Joseph E. Stiglitz and Harvard public finance lecturer Linda J. Bilmes. "

Rubens

See User information
"There is always money for war"

Jag tycker dock man ska akta sig lite för "terror alerts" även om man vet att det inte är al quaida som är bakom det fyller det ju samma funkton som dom olika threat levelsen. Keeping us scared, keeping us down.

Fuck you Mr.President.

Posted on: 2007/9/23 17:39

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Propagandan för Euro är ju ute och den passar dom nog på att införa vid ett bra tillfälle, medborgarna kommer nog att kräva en övergång till Euro när våran ekonomi dyker..

Då får vi väl få folk att lyssna till Trevor Colman visserligen pratar han om U.K men jag tror det även gäller oss??
http://www.livevideo.com/video/Conspi ... -colman-the-euro-the.aspx

Posted on: 2007/9/23 22:02
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper