vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
The countdown to Armageddon .... ... .. .
Prisonplanet:

länk

Enligt allt jag sett och hört under alla dessa år så kan det inte bli mycket värre än så här, som läget är nu. Upptrappningen sker dagligen, dessutom dras snaran åt ordentligt med verktyg som patriotakter mm. Jag tänkte vi kunde följa utvecklingen steg för steg nu, det kan inte vara så långt kvar med tanke på vad dom håller på att förbereda. Om någon tror att det ordnar sig innan ett kärnvapenkrig bryter ut, njaaa... Planen har pågått i tusentals år, och dom tänker använda allt som går för att fullfölja. Förvisso så tror jag att det ännu finns tid för att byta ut en och annan spelare, till och med presidenten själv, som inte har någon större betydelse för "the controllers" --- Han är som sagt bara en liten obetydlig marionett.

Posta alla länkar som leder till info som förvärrar läget i denna stund. Jag hoppas givetvis att det kommer att gå lugnt till, men den risken är förmodligen minimal.

Hare så länge...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The countdown to Armageddon .... ... .. .

See User information
Letade efter ett quote från uppenbarelseboken och kom över detta. Jag är inte kristet religiös men det är lite kul.
http://www.crossnet.se/kyrkor/brobyggarna/92.html

Antikrists ande redan verksam
Antikrist är Kristi fiende och han personifierar det onda. Det har funnits många antikrister.

En antikrist skall framträda i den sista tiden. Han ger sken av att han kommer för att rädda världen. Han skall få stor makt och skall förvilla många. Han utger sig för att vara gudomlig och vilja människors bästa. Han uppträder som Kristi ställföreträdare och får stor framgång.
Antikrists ande är redan verksam i samhällets maktcentra i många olika institutioner. Man förföljer kristna.

Förberedelser för ett antikristligt välde
Antikrist sprider sin villfarelse främst genom påverkan, andemakter. Nya lagar förbereds för att hindra den kristnes frihet på olika sätt. Man vill hindra kristna att fritt få sprida evangelium. Allt detta sker i det fördolda med mycket hemlighetsmakeri, för att förbereda ett antikristligt välde.

Posted on: 2005/12/10 10:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja vem kan det vara :) ....

Bush? :) ...

Försöker hitta säker info angående isen som smälter på polerna, och hur mycket, o hur mycke vatten blir det av det?... Ere nån som har koll, jag har fått reda på att mycket utav Sverige kommer att täckas, detta från 3 olika håll..

Hare...

See User information
Cee... Något som kommer att spela roll är ju inte bara det där jävla vattnet utan kanske även "bucklorna"!!!

Jordskorpan som vid den stora "jordaxelstippningen" (kanske på grund av den dära "kometen " - som är på "G" - kommer att förändra sig...

För som du vet så har man ju funnit strandlinjer långt och högt upp i sluttningarna på sydamerikas bergkjedjor (Anderna)
Och du vill väl inte mena att allt detta vatten som då fanns ända dit upp ligger och lurar vid "polerna"!!!

Nä en jordsaxeltippning - med följd att jordens geografi kommer att förändras (bamse-bucklor, alltså) är vad som behövs för att det skall bli lite vatten här och där samt - tänk dig själv att vi kanhända år 2100 - drar ut med våra prärie-vagnar på Atlantens bördiga botten och skjuter lite bison - hö, hö... Då skall jag vara en gammal "Pho - he -aska" (gula långa håret= Buffalo Bill"... Hö.hö... Nåja...

Och så är ju detta någott som faktum - är "naturligt" och på så sätt är förutbestämt - (du vet) alltså inte för att människan är en buse - Men "det" händer i samma "veva" - liksom...

Den mänskliga aktiviteten har det mönstret att den blir liksom lite "jobbig" - just vid dessa cykliska tendenser =förändringar och tar vi det bara lungt så fixar det sig till det bästa - inte börja leta efter "bästa platsen och det och sånt utan bara vara shysst i största allmänhet - så kanhända vi får ta del av återuppbyggnaden av hela skiten...

I annat fall så är det ju ändå som så - att vi återföds - då det är "läge" - för var och en...

Antagligen - vid nästa stora "reglering" - eftersom, vi nu har kommit så här "långt" - Så återföds vi väl inte förrens det återigen på nytt - är ett sådant här ballt, tillfälle att "ta tag i grejerna"...

Så nu gäller det ju att verkligen försöka sig på att få "klarhet" i denna vår "röra" (utveckling) - Vi har ju nu i alla fall just nu möjligheten att verkligen förstå hur människan fungerar och därmed genom detta "lägliga" händelseutveckling - faktum "flytta" upp en steg i vår mentala utveckling...

Detta kommer säkerligen att "ske" , för många utav oss människor - om vi nu bara grejar det här... Så fortsätt studera människan - grabbar och tjejjer...
Detta är nämligen den stora chansenvi får mellan "varven"...
Detta att vi faktum skulle kunna fixa detta - nu denna gång...

Det finns ju hur mycket kunskapsmaterial som helst - just vid sådana här tillfällen... Så det gäller att inte ge "tappt" - utan träget plugga varenda dag - med just bara kanhända lite skolk, mellan varven - för man lever ju inte "alenast på bröd" - Ni vet... Hö, hö...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2005/12/11 1:04
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Hehehe, de e kul o läsa Dina inlägg :) ... Mycke glädje där du :)

Jag har inte tagit med den globala jordbävningen (mångfald) i beräkningen här inte...

Jag tänkte bara sådär lite snabbt, vilken info som finns just nu, kolla o jämföra... Jag har massvis med info om det egentligen, men det skiljer sig från humör till humör, o från talare till talare o vetenskaps man... Ett jädrans virrvarr med andra ord, o värre blir det :)

Skall kolla runt lite mer...

Hare höhö :)

Anonym
Israel förbereder en attack mot Iran:

länk - aftonbladet...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper