Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Gissa hur många underrättelse tjänstemän som skriver här
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Turbomasturbo: Vilket syfte fyller du på denna site? Jag har följt dina inlägg just nu. Är du en Clown, apa, gycklare, hjon?
Skärpning eller stick. Er ödmjukast, Void |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sååja void,...seså...inga sura miner nu eller sjuklig allvarlighet igen.
Jag var bara lite stingslig, ett snabbt övergående fenomen... Är du snäll så kan du få låna min lösfitta om du vill? ![]() Nåja, alla fyller ett syfte på siten vaken.se och i världen. Vissa måste vara underhållare och gycklare också så att inte alla stackars allvarliga satar hamnar i djupaste depression av all tung info här på vaken. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Anonym: (som jag gissar vem det är). Har du blivit så deprimerad av att forska inom konspiration så du skaffat dig en lösfitta? Ja, jag antar att det är bättre än att ta SSRI eller käka andra piller.
TheArbetier: Jag saknar dig lite lite. Har du gått så långt att du lyssnat på dina egna råd och gått under jorden och jobbar i hemlighet i ditt lösa nätverk nu? Ingen har röstat på att jag skulle vara "underrättelse tjänstemannen" än, det är lite tråkigt, inte en enda. Jag måste vara vara den bästa underrättelse tjänstemannen någonsin, eller vad säger du? he he... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Void, alla vet att du är med i underrättelse tjänsten, bara det att ingen vågar säga det. För då jävlar kommer man plötsligt mystiskt ha gjort "självmord"
men lixom.. V=ödlehuvud o= lägger man till ett n och ett w så blir det NWO och sisst men inte minns ID=id software, microsoft dataspels producenterna som styr världen. Så tro inte att vi inte vet. ![]()
Posted on: 2007/10/4 11:09
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag kan förstå om de som avses gör sitt jobb. Inte konstigare än ett vårdbiträde som ger gamla avslappnande mediciner på ett vårdhem eller de SS-män som gick med eldkastare på östfronten då det begav sig... de gör bara sitt jobb (världens äldsta ursäkt)
Vad säger man då om de som av egen fri vilja gör det de gör? Professorn i statskunskap nämndes här... Det finns flera "folkbildare" här inne. De tror verkligen på den här skiten vi lever i, eller så vill de ha godis ur husses hand, eller både och. Jag har träffat flera Vakenmedlemmar och har t o m varit ute och festat med några. Vill gärna träffa fler, men hinner oftast inte för det är fullt upp ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login